“Gewoon een fijn restaurant”
Beoordeling van It Rains Fishes

It Rains Fishes
Geclassificeerd als nr. 34 van 139 Restaurants in Kralendijk
Geschikt voor: Barscene, Gezinnen met kinderen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 augustus 2017 beoordeeld

De laatste jaren kom ik regelmatig op Bonaire en er komen steeds meer fijne restaurants bij. It Rains Fishes blijft echter vanaf dat eerste bezoek een van mijn favorieten en iedere reis gaan we er minimaal één keer naar toe. Reserveer en ga op tijd, dan kun je heerlijk nog aan de boulevardkant zitten en over de zee kijken. Ook heel leuk voor d elunch of ontbijt.

Antwoord van management:Gereageerd 7 september 2017

Hi JanKrol,

Allereerst, bedankt voor je recensie! Wat is het fijn om te horen dat jullie ons restaurant al vaker hebben bezocht. Dit vinden we zeer leuk om te horen en waarderen wij enorm! Hopelijk tot een volgende keer. Team fishes

20 augustus 2017 beoordeeld

kundig personeel, lekkere drankjes en goed eten. porties aan de kleine kant en zeker een van de duurdere restaurants maar wel de moeite waard. de serveersters deden erg hun best en waren flexibel en vriendelijk

Antwoord van management:Gereageerd 7 september 2017

Hi EmmaEltink,

Wat een leuke recensie! Bedankt. We waarderen dit enorm! Goed om te horen dat het eten en de drankjes goed waren. Hopelijk tot een volgende keer! Team fishes

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooie locatie. Prijzen mochten wel wat lager zijn, maar het eten is goed.

Antwoord van management:Gereageerd 6 augustus 2017

Hi Elisje90,

Allereerst dank voor je recensie op TripAdvisor! Fijn om te horen dat jullie goed hebben gegeten en tevreden waren over de bediening en locatie. Wat betreft de prijzen nemen we je feedback mee. We waarderen het enorm! Hopelijk tot een volgende keer.

20 juli 2017 beoordeeld

Zeer fijn restaurant om naar toe te gaan en de locatie is geweldig je zit 1e rij aan de zee.
Wij hebben hier div x gegeten, en ook geweldig gegeten.
Verse vis (in ochtend binnen gebracht door de vissers) en in de avond op je bord.
Wat opvalt is de zeer vriendelijke bediening (Nederlandse jongeman) die er voor zorgt dat je niets tekort komt, het zit hem juist in de kleine dingen die enorm opvallen.
Het was voor ons het favoriete restaurant om smorgens koffie te gaan drinken en savonds te gaan eten.
En iedere keer waren we aangenaam verrast door deze gastheer en zijn team in de keuken, top dus.
3wkn van plezier zijn voorbij, maar volgend jaar komen we terug.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een tijdje geleden maar nu ik TripAdvisor heb moet ik het toch even melden maar we gingen een keer lunchen bij It Rains Fishes en ik had een zalm carpaccio besteld.. ik dacht heerlijk maar wat bleek.. de zalm is waarschijnlijk uit de vriezer gehaald en op ons bord "gegooid"
Toen het bediend werd was de zalm nog een beetje bevroren en kwam er allemaal water op mijn bord omdat het nog moest smelten!
Niet te eten!
Ik was vorige week nog op het eiland en nog steeds werd me gezegd: It Rains Fishes? Zeker niet doen!
Sorry maar dat moeten mensen toch echt even weten... voor vis zeker een ander restaurant!

Reizigers die It Rains Fishes bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire
Kralendijk, Bonaire

In It Rains Fishes geweest? Deel je ervaringen!