“Heerlijk gegeten”

Salatiga Indonesian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 43 van 161 Restaurants in Kralendijk
14 september 2019 beoordeeld

Wij hebben de kleine rijsttafel voor 2 personen genomen. Was ruim voldoende voor ons. Smaak was heerlijk. Top bediening.

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Je kan gezellig buiten zitten en de bediening is professioneel en snel. Je kan kiezen uit een verschillende rijsttafels Thais of Indonesisch. Wij kozen voor de Indische rijsttafel waar we vervolgens een tafel vol heerlijke gerechten kregen.

Zeker een aanrader als je op Bonaire bent!

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

de zaak zelf is wat sober van inrichting, buiten zitten is wel gezelliger, al heb je soms last van uitlaatgassen van voorbij rijdende auto s
Voor $39,50 bestel je de complete rijsttafel, veel bakjes en schaaltjes met authentieke gerechten, niet te pittig en verschillend van smaak
De portie is ruim voldoende al vind ik het goed betaald als je met zijn tweeën dit besteld, $5,00 voor een Heineken is ook aan de prijs
Vriendelijk en vlotte service

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke en eerlijke ervaring. Geweldige Indonesische keuken en het is meer dan aan te bevelen de Indonesische en of Thai rijsttafel te nemen. Porties zijn groot en ruim voldoende. Deze Bossenaren hebben een geweldige keus gedaan om zich hier te vestigen met dit prachtige concept. Chapeau!!

8 augustus 2019 beoordeeld

Fantastisch op bijna alle vlakken!
Lokatie misschien niet de mooiste maar heeft ook wel weer wat .
Geweldig eten , keurige en vriendelijke bediening.
Kwalitatief beste restaurant waar ik gegeten heb in Bonaire ..... Hulde!

Reizigers die Salatiga Indonesian Restaurant bekeken, bekeken ook

In Salatiga Indonesian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!