“Beyond the Corals: topplek voor duiken en verblijf!”
Beoordeling van Beyond The Corals

Beyond The Corals
Geclassificeerd als nr. 49 van 67 Boottochten en watersporten in Kralendijk
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb ruim een week mogen verblijven in het Red Coral appartement van Beyond the Corals: wat een fijne plek hebben Kim en Michel hier gemaakt! Hartelijk onthaal, mooie en schone accomodatie, compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Nog belangrijker: de gastvrijheid en hartelijkheid van Michel en Kim waardoor ik me zo op m'n gemak heb gevoeld. Ik heb hier m'n PADI-cursus gehaald en het was een groot gemak dat de accomodatie en duikschool op dezelfde plek waren. Heb me in goede handen gevoeld tijdens het leren duiken en ben heel blij dat ik hier m'n eerste duiken heb mogen maken. Op naar de volgende duik(training)en en hopelijk is er nog plek bij BtC als ik de volgende keer naar Bonaire kom :-)

Datum van activiteit: mei 2018
Michel K, Eigenaar van Beyond The Corals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Bedankt voor de mooie review en de leuke duiken en tijd samen!
Wij kijken uit naar nog meer mooie en speciale duiken, tot de volgende keer

28 mei 2018 beoordeeld

Dit is een echte aanrader!! Heel mooi huis, schoon/netjes en alle ingredienten voor een fijn verblijf zijn aanwezig. Kim en Michel zijn zeer gastvrij en gul. Ik heb, dankzij Kim en Michel van Beyond the Corals, hier mijn padi gehaald en daar had ik heel veel plezier in. Zoveel plezier dat we daarna besloten ook nog advanced open water er achteraan te doen. Dit plezier is voor een groot deel te danken aan Kim en Michel omdat zij erg hun best hebben gedaan om het passend te maken voor ons, alle dagen/tijden waren bespreekbaar en vaak ook mogelijk. Tevens hebben ze ons vele mooie duikplekken laten zien. Tot slot is de sfeer die hier hangt heel fijn, alles mag en niets moet. De gezamenlijke barbecue met de gasten en K&M maakte de doordeweekse avond hier tot een extra groot feestje!

Datum van activiteit: mei 2018

Dank voor de mooie review en natuurlijk het vertrouwen in ons om je PADI Open Water en Advanced bij ons te volgen!
We hebben een goede tijd samen gehad en vele mooie en knappe duiken gemaakt met puzzelen onder water tot door de hoepels zweven met een torpedo!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze vakantie gebruik gemaakt van de duikflessen en de kennis/connecties van Kim en Michel. Wat resulteerde in gave duikplekken en ook nog een duikpak gekocht die
-eindelijk- goed zit!
Zeer gemoedelijke sfeer en ze tonen veel interesse, daarnaast kun je ze alles vragen en willen ze graag helpen. Wij komen sowieso weer terug en dan gaan we zeker een vervolg cursus duiken bij hen volgen! Beyond the Corals: highly recommanded of in 1 woord: top!
Liefs Stefan en Melanie

Datum van activiteit: april 2018
Michel K, Eigenaar van Beyond The Corals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2018

Hi Stefan en Melanie, dank voor de review. We zijn heel blij voor je Melanie, dat het pak je zo goed bevalt. We zien jullie graag een volgende keer terug voor weer een heleboel mooie duiken oo speciale plekken. Grt Mich

17 april 2018 beoordeeld

Wij hebben onze advances open water en twee specialisaties gehaald met Kim en Michel! We wilde graag duiken met een kleinschalige duikschool die aandacht heeft voor de cursisten. Nou dat is gelukt met Kim en Michel. We hadden een lange tijd niet gedoken, maar voelde ons direct goed in het water. We hopen snel nog een keer te komen duiken!

Bonaire is natuurlijk een fijne plek om te duiken met veel speciale duikspots. Laat je verrassen door Kim en Michel! Zij weten de leuke en mooie plekken te vinden.

Datum van activiteit: januari 2018

Bedankt Linda voor je mooie reactie, je vertrouwen in ons en de leuke duiken die we samen gemaakt hebben!
Je puzzel record tijd staat nog met stip op nr 1

Bekijk meer beoordelingen
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke vakantie ervaring geven deze mensen je. Super onthaal met een grote glimlach. Zo wil je ontvangen worden! Prachtige appartementen met alle voorzieningen en op kruipafstand van het strand.
Qua duiken niet dan lof. De hosts zijn allebei erg ervaren en hebben duidelijk veel passie voor de onderwaterwereld. Onze tienerkids hebben ook leren duiken van Michel, echt een topper, zo kalm, beheerst maar ook resoluut heb ik zelden gezien bij duikinstructeurs:-)

Datum van activiteit: april 2018
Michel K, Eigenaar van Beyond The Corals, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018

Hoi Kim, bedankt voor de review. We kijken ernaar uit om nog meer mooie duiken te maken met jullie gezin. Misschien kunnen we dan een Ostrcod nachtduik makten.

In Beyond The Corals geweest? Deel je ervaringen!