“Top voor Bonaire”
Beoordeling van Restaurant Brass Boer

Restaurant Brass Boer
Geclassificeerd als nr. 39 van 135 Restaurants in Kralendijk
30 mei 2018 beoordeeld

Top restaurant voor Bonaire. Prachtige omgeving, leuk ingericht. Eten is geweldig en wijn-pairing is fantastisch! Toch geen 5 sterren gegeven. Dat komt ten eerste door het niveau van de bediening. Je merkt dat ze niet op hetzelfde niveau als het eten zitten. Kleine versprekingen en niet 100% via etiquette werken. Doordat het regende tijdens ons bezoek, aten we binnen. Aan de tafel naast ons (onder de luifel) werd gerookt. Ik vind dat niet kunnen in een dergelijk restaurant. Het verstoort de smaakbeleving van de overige gasten. Ik hoop dat Brass Boer hier een beleid in gaat voeren. Verder zou ik bij een volgend bezoek zeker direct nog een keer reserveren bij Brass oer. Hopelijk heeft de bediening dan bijgeleerd en kan ik (ongestoord) genieten van een culinaire belevenis!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Brass Boer is het pareltje van Bonaire! Heerlijk eten op een prachtige plek met super fijne bediening. Wat begon als “even een drankje drinken” werd al snel een 4 gangen diner. Op zo’n plek wil je gewoon niet weg. Tip: neem de losgeslagen appeltaart als dessert, zó bijzonder!

23 mei 2018 beoordeeld

De gerechten in combinatie met de locatie is fantastisch. Ieder gerecht is een feestje en de bediening is heel vriendelijk. Wij vonden het eten bij Brass Boer een belevenis

23 mei 2018 beoordeeld

Wat een prachtig resort en wat een ontzettend fijn eten. Dit is echt voor de genieters onder ons. Een prachtig restaurant, zowel binnen als buiten en een hele fijne bar. Het is is zowel voor fijnproevers een genot, als voor het wat standaard eten. Een tosti is hier niet een tosti, maar echt een maaltijd voor twee personen. De pasta met geitenkaas is erg lekker en alles tot in de puntjes verzorgd. Complimenten aan de chef en aan het personeel.

21 mei 2018 beoordeeld

In november een vlucht van Aruba naar Bonaire geboekt om de nieuwe zaak van Jonny en therese Boer te gaan bezoeken, helaas toen nog niet klaar. Vandaar nu opnieuw naar Bonaire met als hoogtepunt een bezoek aan "Brass Boer", En ja het was meer dan de moeite waard, deze week ook nog even de lunch gaan meemaken. Maar het diner, de service, de kwaliteit, de sfeer echt top. We komen vaker op Bonaire en "Brass Boer" zal ons dan ook vaker gaan zien, Echt een aanrader voor fijnproever. Masha danki voor deze geweldige avond die wij mochten ervaren. gr Fam Haenen vanuit Aruba. (ook fantastich eiland met leuke restaurantjes, maar helaas geen "Brass Boer".

Reizigers die Restaurant Brass Boer bekeken, bekeken ook

In Restaurant Brass Boer geweest? Deel je ervaringen!