Pien B
Woerden, Nederland

Super fijn. Let op vuur koraal onder de pier.

4,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeld
Het is een schitterend hotel. Zwembad, strand, super fijne bedden en kussens. Personeel niet snel, wel heel aardig. Lekker eten en heel relaxed. En let op!!! Onder de pier (ijzeren stellage) zit vuur koraal. Ik kwam er tegenaan. En dat is heel pijnlijk. Dus wees gewaarschuwd! Veel vissen onder de pier. En verleidelijk om daar, met snorkel, te gaan hangen om te kijken. Blijf weg van het ijzer! Er wordt aangegeven dat ze het zoveel mogelijk weghalen. Op foto zie je dat dit geen nieuwe aanwas is.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Hi Pien,
Bedankt voor het delen van je verblijf!
We zijn blij te horen dat je het resort schitterend vond, de bedden fijn vond en het eten heerlijk was.

Vervelend om te horen dat je tegen het vuurkoraal aan kwam, dit kan erg pijnlijk zijn!

Hopelijk heb je ondanks je aanvaring met het vuurkoraal wel een fantastisch verblijf gehad. We hope dan ook dat we je snel weer mogen verwelkomen!

• Agoda.com
8.4 km van Delfins Beach Resort Bonaire
6.3 km van Delfins Beach Resort Bonaire
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 9 mei 2024

Gastvrij ontvangst, super vriendelijk personeel, schoon en goed onderhouden resort. Heerlijk eten bij alle 3 de restaurants. Resort op toplocatie op het eiland met prachtig eigen strand, van waar je meteen kan zwemmen, snorkelen of duiken.

Kamertip: Gebruik een plattegrond van het resort, wij moesten in het begin nog wel eens zoeken
Datum van verblijf: april 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Hi Chrislaine,
Bedankt voor het delen van je ervaring!

Wat super om te horen dat je een fantastisch verblijf hebt gehad en ons team super vriendelijk vond.

Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen!

Beoordeeld op 6 mei 2024

Ruim appartement, meerdere eet gelegenheden inclusief goed en leuk personeel. Twee grote zwembaden en tevens gelegen direct aan de zee inclusief mogelijkheid om te snorkelen. Alles wat je nodig hebt tref je op het resort, aanrader ook met kinderen. Dank voor de fijne 2 weken.

Datum van verblijf: mei 2024

Hi Frederik,
Bedankt voor het delen van je verblijf bij Delfins.

Wat fijn om te horen dat je een top vakantie hebt gehad en zowel onze faciliteiten als ons personeel goed vond.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 4 mei 2024

Heerlijk divers resort met een gemoedelijke sfeer. Leuke horeca gelegenheden, goed eten en drinken. Personeel is vriendelijk en de kamers zijn schoon. Kortom, een top vakantie gehad, een aanrader voor iedereen. Ik geef het een 9,5!!!!!

Datum van verblijf: april 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Heel erg bedankt voor het delen van je verblijf bij Delfins.
Het is fantastisch om te horen dat je het uitstekend hebt gehad en zowel de sfeer als de horeca gelegenheden erg positief vond.

We hopen je snel weer terug te mogen verwelkomen voor nog zo'n top vakantie!

Beoordeeld op 29 april 2024 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een 2 kamer appartement welke zeer mooi en schoon was. Bedden zijn top. Ontbijt vond ik persoonlijk het geld niet waard. Zeer weinig keuze en de keuze was simpel en totaal niet gevarieerd (iedere dag hetzelfde). Hoewel het absoluut lekker was hoor, dat zeker. Service op het strand/bij zwembad wisselend. Meneer met lange donkere haren straalde uit dat hij zijn werk ontzettend leuk vind. Top. Maar ze komen de ene dag wel je bestelling opnemen en de andere dag niet. Dat snap ik niet zo goed. Prijzen van de horeca vind ik persoonlijk erg duur gezien wat je ervoor krijgt. Ik ben een normale eter. Maar ik bestelde een risotto (voor 21 dollar) en kreeg echt te weinig eten. En bij bepaalde gerechten zouden ze patat of salade kunnen serveren. Je gaat niet verzadigd het restaurant uit.
Rijsttafel bij restaurant Senang is erg weinig voor 1 persoon. Ik zou deze niet aanraden tenzij je een kleine eter bent. Bestel beter losse gerechten.
De bedjes bij het strand en zwembad zijn top. Maar wat ik niet begrijp is waarom er niet bij ieder bedje een parasol staat. Deze heb je toch echt nodig wil je er fijn kunnen liggen.
Strand was mooi en je kunt er heerlijk genieten van een drankje met mooi uitzicht. Helaas wel glasscherven in het zand (zeer gevaarlijk!) en zeer veel rommel in het zand. Met name sigarettenpeuken en afgekloven fruit stukjes uit ik gok cocktails?!
Zee en steiger waren een groot succes bij onze zoon van 5. Het ervan springen was fantastisch! Voor kinderen mis ik het kunnen bestellen van simpele, losse ijsjes.
Maar kortom een prachtige plek op een prachtige locatie en over het algemeen goede hygiëne. Maar horeca kan echt beter.

Datum van verblijf: april 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2024

Hi Barbara,
Bedankt voor het delen van je verblijf bij Delfins!

Het is fijn om te horen dat je een top verblijf hebt gehad, je zoontje het ook helemaal naar zijn zin heeft gehad en dat het appartement naar wens was.

Jouw feedback over de horeca m.b.t. het ontbijt, de prijzen en strand/zwembadservice zullen we intern bespreken voor toekomstige verbeteringen! Ook jouw opmerking over de parasols en het strand zullen we meenemen.

Nogmaals bedankt voor het delen van je feedback.
We verwelkomen je graag snel weer terug bij Delfins voor nog zo'n fantastisch verblijf!

Beoordeeld op 26 april 2024

Wij verbleven hier in april 2024 met vrienden en hebben van de eerste tot de laatste dag genoten, van Delfins en van het eiland. Van de Mensen van de receptie tot aan de schoonmaaksters en de tuinmannen iedereen even vriendelijk en behulpzaam. Complex ligt er schitterend bij en wordt goed onderhouden en iedere dag wordt het appartement keurig schoongemaakt.

Datum van verblijf: april 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Het is super om te horen dat jullie samen met jullie vrienden genoten hebben bij Delfins en dat jullie ons team vriendelijk en behulpzaam vonden.

Graag zien we jullie snel weer voor nog zo'n heerlijk verblijf.