Algotels
ZenHotels.com
Connie v

Topper

4,0 van 5 bollen10 mrt 2024 beoordeeld
Super resort, heel gastvrij. Ontvangst met een bubbeltje en die smaakte na zo’n reis wel heerlijk.
Zo her en der liep er ook wat mis: late checkout- sleutel werkte niet meer, transfer die niet kwam. Maar alles is zeer net en snel opgelost en geregeld. Wij hebben een top-vakantie gehad
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 mrt 2024
Hi Connie,
Bedankt voor het delen van je ervaring bij delfins!

We zijn blijf om te horen dat je een goed ontvangst hebt gehad, maar we vinden het ook jammer om te horen dat het soms niet even soepel ging. Dit zullen we dan ook zeker intern bespreken zodat wij onze gast ervaring kunnen verbeteren.

Fijn dat alles wel snel opgelost was en dat jullie een top vakantie hebben gehad.
Hopelijk tot snel weer!

• eDreams
4.3 km van Delfins Beach Resort Bonaire
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 7 maart 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk resort. Super vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kamer/appartement was prima, elke dag nieuwe handdoeken, en werd alles schoongemaakt. Erg fijn. Leuke beachbars, en lekker eten.
‘‘s Ochtend ff de sportschool in en de rest vd dag op een bedje aan het strand genieten vh snorkelen, de zon, en de dolfijnen die langs zwommen. Heerlijk om in de winter energie op te doen. Alleen wel lang vliegen (heenreis) en altijd vertraging

Datum van verblijf: februari 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2024

Hi Marga,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Wat fijn om te horen dat je ons resort heerlijk vond en ons team als vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren.

Hopelijk tot de volgende keer bij Delfins voor nog zo'n ontspannende vakantie.

Beoordeeld op 6 maart 2024

Prachtig aangelegd resort! Mooi, ruim en sfeervol appartement met een groot balkon. Het bed was zalig! Het resort heeft erg mooie zwembaden, waarvan 1 met een bar in het water! Genoeg ligbedjes! Het strand is fantastisch en in de zee kun je heerlijk snorkelen.

Kamertip: Geniet van de perfecte service aan het strand!
Datum van verblijf: maart 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2024

Hi Claudia,

Bedankt voor het delen van je verblijf bij ons resort.
Wat fijn om te horen dat je het bed zalig vond liggen en het appartement ruim en sfeervol vond.

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 4 maart 2024

Genoten van Delfins Beach resort en natuurlijk van Bonaire! Het resort is prachtig met mooie tuinen, een fijn strand waar je heerlijk vanaf kunt snorkelen (waterschoenen mee!) of duiken vanaf de steiger. We hadden een appartement met seaview en zaten dan ook praktisch aan het strand. Genoten van alle zonsondergangen! Horeca is fijn, en je kunt lekker culinair genieten in de verschillende restaurants. Tips: huur een auto voor een prima prijs bij Delfins en verken het eiland met de off-road Suzuki Jimmy, bezoek het Washington Slagbaai NP, of ga kajakken in de Mangrove, snorkelen bij 1000 steps beach om schildpadden te spotten, maar er is nog veel meer om te ontdekken.

Hi Petor,

Bedankt voor het delen van je verblijf bij Delfins! Super om te horen dat je genoten hebt en ons resort prachtig vond.
Ook leuk dat je het eiland hebt ontdekt met onze Jimny's!

Hopelijk tot een volgende keer :).

Beoordeeld op 1 maart 2024 via mobiele applicatie

Mooi ruim opgezet luxe resort waar je goed kunt onthaasten: zeker een aanrader. Super vriendelijk personeel mooie zwembaden en strand! Ruime schone appartementen. Een goede vibe! Wel een eind weg van het centrum dus een auto is een must. Het ontbijt is niet heel uitgebreid; viel wat tegen voor een 4,5 sterren hotel! Leuke gezellige bars op t strand waar je ook kunt eten .. goede menukaarten.

Kamertip: Een huurauto is een must,
Datum van verblijf: maart 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

Hi Natasja,
Bedankt voor het delen van je feedback! Wij waarderen dit enorm :).

Fijn om te horen dat je lekker hebt kunnen onstpannen tijdens je verblijf.
Wij zullen jouw opmerking over het ontbijt meenemen en onderling bespreken.

Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 22 februari 2024

Een prachtig complex met super verzorging op alle punten. Receptie altijd direct aanspreekbaar, super vriendelijke dames. Kamers/appartementen worden dagelijks spik en span gemaakt. Zwembaden en eigen strand met heerlijke strandbar in het midden is een genot om te verblijven. Ook gedineerd bij Brass Boer, echt een aanrader. De keuken voorziet ook in de happerij die je bij de beach club kunt bestellen, top kwaliteit! Ontbijt is ruim gesorteerd. Wat ons het meest aansprak is de relaxte sfeer op het prachtige schone park! Volgende bezoek aan Bonaire zal zonder twijfel naar deze lokatie zijn!
Klein puntje is dat men aan de beach-bar ook alleen de wijnen van Therese en Astrid serveert tegen 9 dollar een glas, daar schieten ze een beetje door!

Kamertip: Vergeet je snorkel niet, direct voor de strandpier barst het van de mooie vissen!
Datum van verblijf: februari 2024
Delfins Beach Resort, Marketing van Delfins Beach Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2024

Bedankt voor het delen van jouw vakantie bij Delfins!

Wij waarderen jouw complimenten over ons team en faciliteiten enorm. Het is fijn om te horen dat jullie de sfeer op ons resort relaxed vonden en dat jullie zonder twijfels weer bij ons willen verblijf tijdens jullie volgend bezoek.

Ook bedankt voor je feedback met betrekking tot de wijnen die we aanbieden. Dit zullen we zeker intern bespreken.

We zien jullie graag terug bij Delfins!