3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 230
Trip.comUS$ 284
Hotels.comUS$ 230
TravelocityUS$ 230
Vio.comUS$ 242
Orbitz.comUS$ 230
Beoordeeld op 11 september 2022

Mooi resort met alles wat je nodig hebt.

De kamers bevatten alles wat je nodig hebt, maar kunnen soms wat gehorig zijn als je bovenbuurman iets verschuift of loopt. Wij zaten in gebouw G en hoorde vaak in de avond ook muziek. Housekeeping zorgt elke dag voor een frisse schone kamer. Het resort zelf heeft twee zwembaden, een mooi strand en een luxe fitnesscentrum. De zwembaden en het strand zijn groot genoeg voor alle gasten. Het personeel is erg aardig, en Brass boer samen met club tropicana bieden goed eten! Voor de auto is er genoeg parkeergelegenheid.

Zeker de moeite waard om te bezoeken.

(Tip: neem waterschoenen mee voor het strand en huur een auto op Bonaire)

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 31 augustus 2022

Het complex en de voorzieningen zijn prachtig en krijgen een zeer goed.
Echter werd er naast ons appartement geheid van 's morgens 7 tot 's middags 4 met een kleine pauze. We konden elkaar in ons appartement niet verstaan, het geluid was enorm hard. Diverse keren geklaagd en er werd toegezegd dat het de dag erna minder zou zijn. Maar dat was niet het geval. Uiteindelijk als compensatie kregen we een late check out aangeboden. Dit vonden wij een schandalig aanbod, maar er was verder niet over te praten. Via Corendon € 250 compensatie gekregen, maar ook dit vinden wij zeer weinig voor het vele overlast. Iedere ochtend vroeg ons bed uit. Let dus goed op waar je appartement is!! Want de bouwwerkzaamheden zijn voorlopig nog niet klaar.
Verder is het personeel bij de receptie niet klantvriendelijk en de meeste hebben geen kennis van zaken.

Kamertip: indien mogelijk niet bij appartement E aan de buitenkant van het resort
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 24 juli 2022

Dit was onze tweede keer in het resort. In de zomer van 2021 verbleven we hier ook. Helaas vonden wij deze keer teleurstellend. Allereerst is het resort enorm uitgebreid, dit is natuurlijk een commerciële stap, maar of het resort er op vooruit gaat is maar de vraag. Het romantische ontbijt aan het water is verplaatst naar het Senang restaurant achterop het resort. Er is hier veel te weinig plek voor alle resort gasten en ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden in de drukke decembermaanden. Het verplaatsen van het ontbijt naar het benauwde senang restaurant Ipv aan de zee is naar onze mening een misstap geweest. Het excuus dat het ontbijt daar niet koud gehouden kan worden is een beetje slap. Het ontbijt heeft daar namelijk al jaren plaatsgevonden. En werd toen uitgeserveerd. (Nu lopend buffet) We moesten ineens onze kamer verlaten omdat er nieuwe bedden kwamen. Het zou fijn geweest zijn als we hierover geïnformeerd werden. Diezelfde avond stonden er ineens onaangekondigd mannen in ons appartement om de sloten te vervangen. Iedereen stond onder de douche. Niet heel prettig dus.
De sleutels werden ineens vervangen door pasjes. Dit is
Mopzich wel heel handig, alleen zit aan de sleutels ook de key waarmee de slagbomen voor de parkeerplaatsen open gaan. Hier was niet over nagedacht, aangezien de receptioniste de sleutels terugvroeg.
Ook is het resort ten opzichte van vorig jaar veel minder verzorgd. De strandbedjes werden elke avond of ochtend weer netjes neergelegd zodat het strand er netjes uitzag voordat de dag begon. Nu staan de bedjes nog precies zo zoals de strandgangers ze hebben achtergelaten.
Ook is er veel te weinig schaduw voor alle gasten. Meerdere parasols plaatsen zou handig zijn aangezien de zon hier erg fel is.
Ook het appartement is kariger geworden. Waterkoker, föhn, wasrekje, broodrooster etc. alles is op aanvraag. Nogal raar, je zou denken dat deze dingen standaard bij het appartement horen. Dan krijgen we een waterkoker, zit er een Nederlandse stekker aan waardoor die niet in het stopcontact past. Niet echt handig.
Ook is er in de kamer niks aanwezig waar je even wat gedragen kleding op kan leggen Ipv het in de kast te doen. Een stoel zou hiervoor fijn zijn.
Ook werden de parasols voorop het strand waar altijd de lounge banken stonden verwijderd en de loungebanken verplaatst. Dit omdat er rieten parasols gebouwd gaan worden op de plek van de oude. Jammer dat dit in de zomervakantie gedaan moet worden. Er is hier ook genoeg tijd voor in april bijvoorbeeld wanneer het minder druk is. Midden in de zomervakantie alles verbouwen snappen wij niet. Dit vinden wij dus erg jammer. Verder altijd erg leuk en vriendelijk personeel bij de Tropicana bar. Het eten is daar ook altijd heerlijk. En erg fijn dat je standaard een kan water krijgt. Schoonmaaksters zijn snel en aardig en doen goed hun best.
Wij hopen heel erg dat Delfins niet aan zijn succes ten onder gaat en zijn exclusiviteit verliest, wat al gebeurt.
Het belangrijkste advies is toch wel dat er gezorgd moet worden voor meer ligbedden en schaduwplekken.
Verder prima vakantie gehad ondanks de aanmerkingen. Wij zijn benieuwd hoe wij het aankomende december zullen ervaren.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

Verbleven in een 3 kamerappartement met “zeezicht”
Het appartement was ruim , strak ingericht en voorzien van 4 airco’s. Groot Terras.
Alles werkte naar behoren. Keuken is nogal rudimentair. Geen oven. Pannen onder het aanrecht achter de afvoerslang van de mini afwasmachine.
Verder wel schoon en werd goed bijgehouden door housekeeping. Zeezicht was betrekkelijk want er stonden palmen voor.
Wat wel opmerkelijk was is het feit dat er is gekozen om nogal wat vensters niet te voorzien van glas maar alleen houten lamellen.
Een systeem wat wordt gebruikt om het huis door te laten tochten wanneer er geen airconditioning is. Sommigen ook zonder horren.
Dit leidt tot : 1 energieverspilling ; 2 maakt het heel gehorig zeker voor de slaapkamers die op de binnencour van het gebouw [ D ] liggen.
Zodra er een baby begint te huilen word je wakker.
Ander negatief punt : de Wifi. Zeer slecht ; vaak afwezig in het appartement , soms af en aan ; ligt waarschijnlijk aan de router want wanneer je in de kast waar de router stond werkte het meestal wel maar met een zeer lage snelheid. Op het strand werkte de wifi wel altijd hoewel zeer traag.
Bijzonder vriendelijke en behulpzame staff.
Brass Boer is een pareltje; uitstekend restaurant in een prachtige setting. Zeker de beste keuken op Bonaire.
Strand en zwembaden zijn uitstekend evenals de strandbar. Soms wel erg druk wat het moeilijk maakte om een bedje te vinden.
Mooie pier om te snorkelen of te duiken.
Al met al wel een aanrader met een paar kanttekeningen.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 21 mei 2022 via mobiele applicatie

De ontvangst op Zondag avond laat was hartelijk met een heerlijk glaasje bubbels tijden het inchecken. De kamer in Gekko was top en alles werkte zoals je verwacht van een resort met deze uitstraling. Nu zijn wij al in heel wat landen over de wereld geweest maar het ontbijt wat wij bijgeboekt hadden was toch echt een van de beste die we meegemaakt hebben. Alles wat je wilt is in overvloed aanwezig of wordt vers, all inn, gemaakt. Klinkt misschien vreemd bij ontbijt maar de rendang was toch wel van topklasse. Personeel overal op het resort was zeer vriendelijk en als er ook maar iets aan de hand was werd het heel snel opgelost.
Dit geeft je echt een klant is koning gevoel.
Daar wij eerder op Bonaire zijn geweest(ander hotel), een huurauto hadden geboekt en de weg wisten, hebben we weinig in het resort gegeten. Dit omdat uit eten gaan bij onze vakantie hoort en dat kan prima in Kralendijk en omgeving. Wat we aan de beach bar hebben gegeten was goed. Ik ben er zeker van dat de 2 andere restaurants ook top zijn maar onze voorkeur heeft toch een terras in de stad. Wij hebben het als zeer fijn ervaren dat je ervoor kan kiezen om op zeker je kamer op de vertrekdag bij te boeken tegen betaling. Misschien geen koopje maar je laatste dag is dan wel een echte vakantiedag welke je gewoon op het eiland kan ervaren zonder vroeg je kamer uit te moeten en te gaan wachten.
Auto huren op vliegveld is aan te raden. Aankomen, oppikken, hotel inchecken, vakantie houden en na je verblijf uitchecken, auto naar het vliegveld brengen en inchecken voor de terugvlucht. Van niemand afhankelijk en die auto heb je toch nodig. Viel ons op dat scooters en elektrische fietsen ook ingeburgerd raken op het eiland. Dus als je een auto te duur vind ben je toch mobiel tegen minder kosten. Al met al een heerlijk probleemloos verblijf op Delfins en we gaan zeker terug komen.

Datum van verblijf: mei 2022