“Super leuk”

Woodwind Sailing & Guided Snorkel
Geclassificeerd als nr. 3 van 66 Boottochten en watersporten in Kralendijk
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze excursie moet je zeker doen. Deidre en haar bemanning maken er een topdag van. Je zeilt rondom klein Bonaire met drie snorkelstops. Elke stop duurt zo’n half uur en een gids snorkelt mee en laat je alle mooie dingen onder water zien. Ook zwemt een fotograaf mee. Na afloop kan je zijn foto’s kopen voor een redelijke prijs. Je wordt de hele dag voorzien van goed eten en drinken en ze hebben alle soorten snorkelmateriaal aan boord, zelfs snorkelbril met -8. Hier niet over twijfelen, doen!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snorkelen bij klein bonaire. Het was leuk, vriendelijk personeel, goed te eten en drinken gekregen. Alleen vondt de plekken waar we gingen snorkelen nou niet echt snorkel plekken. Vond dit meer iets om te duiken. Gigantisch verbrand einde van de dag, maar verder was het leuk.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was leuk, maar kan echt beter.
Snorkelen ging allemaal veel te snel.
Het is ook leuk als er even wat langer op 1 plek gebleven kan worden.
Wij vonden de andere trip een stuk leuker.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Myrna van de receptie van het Flamengo Hotel hebben we dit geboekt.
De snorkeltrip was van top tot teen goed geregeld en de onderwater wereld geweldig. We gingen met een gids de zee op en er werden tevens foto’s van ons en de vissen gemaakt doe we later konden bestellen.
Een echte aanrader!!

Bekijk meer beoordelingen
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kwalitatieve snorkeltour met uitermate kundige bemanning met een perfecte uitrusting. Aan echt alles is gedacht! Valt niet te verbeteren!

Reizigers die Woodwind Sailing & Guided Snorkel bekeken, bekeken ook

In Woodwind Sailing & Guided Snorkel geweest? Deel je ervaringen!