“lekker ijs en goede ijskoffie”
Beoordeling van Coffee Company Bonaire

Coffee Company Bonaire
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Koffie en thee in Kralendijk
3 september 2018 beoordeeld

kinderen hebben hier lekker ijs gegeten, wat van goede kwaliteit is. en de ijskoffie voor ons was echt schandalig lekker.

29 augustus 2018 beoordeeld

Wij gingen hier elke dag een ijsje eten.. Echt heerlijk personeel is ook heel er vriendelijk. Kinderen aten soms 2 ijsjes achter elkaar

Datum van bezoek: juli 2018
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs is heerlijk, koffie en sapjes ook maar zijn wel flink aan de prijs. Heerlijk koel binnen! De muziek mag wel iets zachter.

Datum van bezoek: augustus 2018
Kelly v, Manager van Coffee Company Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling en tips telmar007.
Wij van Luciano Bonaire zien u graag terug als onze gast.

8 augustus 2018 beoordeeld

Even toe aan echte koffie of een lekker ijsje, dan is dit the place to be. Mooi gelegen aan het water en voldoende zit gelegenheid in de airco gekoelde zaak.

Datum van bezoek: augustus 2018

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Lantel!

Thank you for being our guest.

6 augustus 2018 beoordeeld

Fijne plek om even af te koelen in de airco met handgemaakt ijs of een heerlijke cappuccino. Ook goede wifi trouwens, niet onbelangrijk voor pubers.

Datum van bezoek: juli 2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

We zien u graag terug als onze gast.

Reizigers die Coffee Company Bonaire bekeken, bekeken ook

In Coffee Company Bonaire geweest? Deel je ervaringen!