Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 165
Hotels.comUS$ 165
eDreamsUS$ 165
PricelineUS$ 165
Orbitz.comUS$ 165
TravelocityUS$ 165
Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Prachtig resort gelegen in mooie onderhouden tuin. De tuin doet tropisch aan en hierdoor liggen de verschillende chalets heel privé. De chalets zelf zijn van hout en dat zorgt ervoor dat sommige deuren soms knellen of schuren. Dat is een punt van aandacht, aan de andere kant onderdeel van de charme. De airco’s in de slaapkamers zijn heerlijk en zorgen voor goede verkoeling. Het zwembad met waterval is heerlijk en je kan er heerlijk zitten. Het restaurant op het terrein is kleinschalig en intiem. Door covid is er minder personeel maar het honesty bar principe werkt prima. Eigenaren zijn aardig en altijd klaar voor een praatje.

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fantastische vakantie gehad, heel vriendelijk personeel en super lekker eten!! Huisjes zijn erg netjes en er is een leuk zwembad. Leuk park voor alle leeftijden. Een echte relaxte sfeer. Een echte aanrader voor iedereen

Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het Red Palm Village is een geweldig resort in Bonaire! Het is een juweeltje in Bonaire, met huisjes die goed onderhouden zijn en van alle gemakken zijn voorzien. De uitbaters Leo en Anna zijn zo gastvrij: niet is ze te veel. Het zwembad is heerlijk en het restaurant is ook heel goed.

Echte aanrader!!

Kamertip: Je zit vlakbij het mangrove bos waar je heerlijk kan kayakken. Een aanrader is Te Amo beach: 5 min rijden.
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Red Palm Village overtrof al onze verwachtingen. Wat een prachtige plek/verblijf. Deze plek ademt rust uit en voelde voor ons als thuis. Wij genoten elke dag opnieuw van al het prachtige groen om ons heen. Lekker in de hangmat liggen lezen of wakker worden met een heerlijk bakkie koffie op de veranda, kijkende naar de voorbij fladderende hemmingbirds. Het zwembad is ook prachtig en de temperatuur van het water is perfect. 's Avonds wordt het nog veel gezelliger wanneer de sfeervolle verlichting aangaat op het park. Het zwembad en de waterval zijn dan verlicht. Geweldig!

De studio's doen denken aan een soort strandhutjes en zijn simpel maar sfeervol ingericht. Het bed ligt heerlijk.

Red Palm beschikt ook over een restaurant genaamd 'Lekker Thuis'. Een aantal keer per week wordt er een driegangen (verrassings) diner geserveerd en op zondag kan er genoten worden van een 'lazy sunday' brunch bestaande uit 4 gangen. Wij hebben ons een aantal keer laten verrassen met een diner en brunch en hebben daar enorm van genoten!

De eigenaren Leo en Anna gaven ons een erg welkom gevoel. Ga zo door!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 21 juli 2021 via mobiele applicatie

We verblijven hier drie weken en het voelt als thuiskomen. We worden gastvrij ontvangen door de eigenaren en voelen ons meteen thuis. De studio is prima, we genieten van de vogels en prachtige planten en struiken. Het eten is heerlijk, het zwembad een verademing. Een oase van rust met een huiskamer als receptie. Wekelijkse filmavonden en heerlijke keuken

Kamertip: Check beschikbaarheid rechtstreeks bij accommodatie. Scheelt weer fee voor boekingssites. Studio is prima voor stel. Huurauto must.
Datum van verblijf: juli 2021