“Verrassend lekker - wel prijzig”
Beoordeling van Mezze

Mezze
Geclassificeerd als nr. 2 van 131 Restaurants in Kralendijk
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wisten niet zo goed wat we moesten kiezen, dus ze stelden voor om
pakweg 6 gerechten samen te stellen. Lekker tapas idee. We konden uiteraard aangeven wat we echt niet wilden of niet lusten. Verschillende dingetjes gekregen van champignons tot gamba’s. Alles was even lekker. Als nagerecht nog samen 1 maal baklava. Ook heel erg lekker. Zeker een aanrader.

Schrijf een beoordeling

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, wat low profile tent van eiland kwaliteit. Lekkere traditionele keuken die weer eens wat anders zijn dan alle andere restaurantjes. Precies wat je verwacht van te voren! De serveerster had qua etiketten wat verbeter puntjes!

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op straat aangesproken door de eigenaar en we besloten het een kans te geven. Vooraf kregen we brood met hummus op tafel, erg lekker. Een fleswater besteld en de glazen werden steeds netjes bijgeschonken vanuit de koeler. Omdat we goed geluncht hadden besloten we allebei voor een salade te gaan. De ober gaf aan dat dit wat weinig was en gaf als tip om er wat shrimps bij te bestellen. Uiteindelijk bleek dat we ruim voldoende aan de salade hadden, maar de garnalen waren ook erg lekker. De moeite waard om eens te bezoeken, maar het is niet de goedkoopste.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en vlotte, attente bediening. Het brood en de hummus die je vooraf krijgt is een mooie start en dasrna wordt het alleen maar beter. Deze maand 2x gegeten en 2x top!

21 september 2017 beoordeeld

Wat een verassing was dit restaurant in Kralendijk. We houden van de keuken uit het midden-oosten, maar het eten was echt heel erg goed en smaakvol. De bediening attent en vriendelijk. Compliment hoor. Verder is het restaurant mooi ingericht en heerst er een prettige sfeer!
Verder ook extra water met ijs als service.

Reizigers die Mezze bekeken, bekeken ook

In Mezze geweest? Deel je ervaringen!