Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 277
Expedia.comUS$ 277
Hotels.comUS$ 277
PricelineUS$ 277
TravelocityUS$ 277
Agoda.comUS$ 290
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (298)
Beoordelingen filteren
298 resultaten
Waardering van reizigers
166
82
29
11
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
166
82
29
11
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 298 beoordelingen
Beoordeeld op 15 april 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk klein hotel met leuke huisjes. Fijn dat er op het terrein fietsenrekken staan om je fiets te parkeren. Wel jammer dat er nog niets veranderd is qua late checkout. Aangezien de vliegtuigen terug naar Nederland pas om 9 uur in de avond gaan wil je graag even omkleden. Als ze vol bezet zijn, en dat gebeurd vaak kan dat niet. Er moet toch een mogelijk zijn om een ruimte te maken waar je kan omkleden en kan douchen en dan niet de buiten douche bij het zwembad, gelukkig is het deze keer wel gelukt om een late check out te krijgen na vele verzoeken maar soms lukt het niet en dan is dit echt een issue.

Kamertip: Kamers op de begane grond hebben klein terras. Handig om je duik spullen/ snorkel spullen te laten drogen.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde alleen
1  Bedank globaltrotter_carol
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nelson Ruiz, General Manager van Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2022
Google-vertaling

Hi globaltrotter_carol,

Thank you very much for your comments and for taking part of your time to write us your review. We are very happy to have served you!

We understand your dissatisfaction regarding your late check-out and also the fact that we do not have a hospitality room for guests who have flights at night.
We always do our best to help during those circunstamces, however with a 100% daily occupancy scenarios it is a bit uphill. Operationally, a hospitality room is not viable because we do not feel that it is an idea that helps everyone since more than 60 guests from Holland stay at our hotel daily.

We do believe that this experience will help us devise better strategies with airlines for the future.

We hope to see you very soon!

Kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 april 2022

11 dgn hebben wij hier mogen logeren. Ik denk de beste bedden van het hele eiland! geweldig! Het hotel is centraal gelegen naast de luchthaven (hoor je niets van) parkeren is in de avond een uitdaging omdat iedereen een huurauto heeft die hier verblijft maar we konden iedere avond de auto kwijt na wat goed stuurwerk (hadden een veel te grote 4x4 maar wel erg leuk). Ontbijt is gemiddeld Amerikaans georiënteerd, voor een Nederlander is het brood al snel 'anders' dus verder niets op aan te merken. Floor, Romy, Kim, Tom en de rest van de fantastische krachten daar geven je een meer dan welkom gevoel! Housekeeping is werkelijk top! (dus goed tippen, ik hoop dat wij dat ook naar behoren hebben gedaan want dat was het echt waard) Zwembad is max 1 meter diep, maar ook prima. Enige nadeel is de TUI crew die hier verblijft en iedere dag een nieuwe crew... die werkelijk alles toe-eigenen... de tafels, de stoelen, de koude wijn, bedden bij zwembad en erg aanwezig. Dat doen de blauwe collega's toch echt netter! jammer. En jammer dat daar door hotel niet op gelet wordt. Maar verder een heel fijn verblijf gehad!

Kamertip: kamer aan de kralendijk kant is nu leuker omdat ze aan de zuidkant aan het verbouwen zijn.
Datum van verblijf: maart 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Britt H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nelson Ruiz, General Manager van Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2022
Google-vertaling

Hi Britt H,

Thank you very much for your review.
It is always good to know that the work of our staff is appreciated and recognized. We also agree that we have the best beds on the island and our housekeeping service is second to none!

We do care about the situation with the TUI Crew and your feedback will help us to establish better agreements with them!

Hope to see you next time.

Kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 maart 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben een top vakantie gehad in dit hotel. Wat een super personeel. Met de meiden Romy en Julia hebben we de beste tijd gehad. Super veel gelachen met ze. Kortom een aanrader!!! Komen zeker terug

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Provers2403
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nelson Ruiz, General Manager van Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2022
Google-vertaling

Hi Provers2403,

On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.

It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you again soon.

Kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2022

Heerlijke accomodatie, super bedden, koelkastje werkt goed. Gratis ijsblokjes tappen voor de deur. Heerlijk ontbijt met hele vriendelijke medewerkers en sters.
Onze dank gaat in het bijzonder uit naar Jeanne-Marie voor haar ongelooflijk lieve inzet wat een lieverd is dat. Maar ook speciale dank aan de Nederlandse stage medewerkers Floor, Andrews, Julia en Nelly. Ook zij zorgen voor een warm welkom en een super verblijf.

Nogmaals bedankt voor ons fijne verblijf!!

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 903willemg
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nelson Ruiz, General Manager van Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2022
Google-vertaling

Hi 903willemg,

Thank you very much for your review!!

How pleasant to know that we have made you feel at home and enjoying our quality and service full of affection and dedication.

Thank you also for naming some of our guys, well deserved for them! We never know how much recognition can positively impact someone!

we will be looking forward to host you again!

Kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2021

Het hotel heeft een verrassende uitstraling, rustgevend, kleinschalig en kleurrijk. De sfeer onder het personeel en naar de gasten toe is hartelijk, gastvrij en ontspannen. De algemene indruk is schoon en opgeruimd. De kamer is prettig, een goed bed en prima airco. De trainees Rick, Mijke en Cathelijne hebben ons prima service gegeven adequaat en efficiënt . Sandro zorgde de hele week voor de aanvoer en afvoer van lakens en afval. Daarbij altijd vrolijk en een lach. De lieve dame bij het ontbijt zorgde altijd voor een lekker gebakken eitje.

Datum van verblijf: oktober 2021
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank EdwinC1043
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nelson Ruiz, General Manager van Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2021
Google-vertaling

Dear EdwinC1043,

We are so excited to know that you have enjoyed our hotel.
With much love we dedicate ourselves every day to serve all our guests. We know how difficult it is to travel in these unusual times so we appreciate that you have decided to stay at our hotel. And thank you so much for naming our guys, they really deserve it!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken