Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (260)
Beoordelingen filteren
260 resultaten
Waardering van reizigers
145
74
25
9
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
145
74
25
9
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 260 beoordelingen
Beoordeeld op 24 januari 2020

Voor de tweede keer dit hotel gekozen hoewel het niet direct aan zee ligt. Schone, nette kamers. Rustig gelegen. Fijn zwembad. Erg vriendelijk personeel dat actief meedenkt bij oplossen van problemen. Prima fitness. We gaan zeker terugkomen.

Datum van verblijf: januari 2020
Bedank WIANTRIP
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NelsonRuizP, Director General van Courtyard Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020
Google-vertaling

Hi WIANTRIP,

We are very happy to have achieved such remarkable recognition in you.

We dedicate ourselves every day to do our best so that all our guests feel well cared for.

Thank you very much on behalf of all our staff.

See you soon!

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2019

Een net hotel, maar wat ons betreft geen 8 waard !!

Hygienne, bij het zwembad, schrokken wij wel van, er lopen best veel leguane in de nabijheid van het zwembad, die ook poepen en dit veelal langs de rand van het zwembad en onder de ligbedjes doen.
In de ochtend uren, zagen wij regelmatig poep liggen, direct langs de rand van het zwembad.......dit was dus niet schoongemaakt. met een beetje geluk gebeurde dit in de middag uren...........hierdoor had ik weinig behoefte om gebruik te gaan maken van het zwembad.

Op een bepaald moment kwam er een zakelijke delegatie voor een meeting en ineens zie je dan iemand de rand van het zwembad schoonmaken met een schoonmaakmiddel.

ontbijt:
Genoeg beleg, echter wat wij mste, waren fatsoenlijke broodjes.....nu van die afbakbroodjes, terwijl een ontbijt met 2 personen 50 dollard per dag kost... beetje jammer !

Kamer:
gewoonweg goed, schoon en er wordt elke dag schoongemaakt, niks op aan te merken. Wij hadden uiteindelijk een benedenkamer gekregen, daar wij andere verwachtingen hadden.
Buiten zitten kon alleen geen dekjes voor de houtenstoeltjes beschikbaar, opgelost met een handdoek.

Beleving, vertier:
Hiervoor moet je echt naar kralendijk, op het park is het erg rustig en er valt weinig te beleven. Geen probleem voor ons !
Wij je wat beleven en gaan zien, adviseren wij echt om een auto te gaan huren.
Wij zijn nagenoeg elke dag er op getrokken om het eiland te gaan verkennen.
Er valt veel natuurschoon waar te nemen !

Datum van verblijf: september 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Tinusraddraaier
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NelsonRuizP, General Manager van Courtyard Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019
Google-vertaling

Hi Tinusraddraaier,

Thank you very much for your comments. We value your words to the fullest and thank you for giving us the opportunity to know your feedback about your accommodation experience with us.

We certainly have opportunities to improve our cleanliness around the pool due to the droppings of the iguanas. We have done a deep cleaning of the area last Friday and we have a new maintenance plan for this important sector of the hotel.

The bottom of the pool is cleaned twice a day, both in the morning and at night.

All our guests and visitors are important to us and this is something that we want to make clear to you.The business delegation to which you refer, was myself with the entire team of managers and supervisors of the hotel who made a meeting in the area and decided to act immediately before the opportunities that the iguanas currently represent in our hotel.

Even so, we feel that we have failed you, not being up to your expectations and for that reason we apologize. Very soon we will launch new amenities and experiences, so we hope to see you soon, meet you and provide you with better whole experience.

Kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2019

Het hotel ligt dichtbij het vliegveld ( Merk je weinig van). We hadden de verkeerde kamer gekregen, maar dit werd direct opgepakt en konden de volgende dag naar de juiste kamer. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt, de schoonmakers erg vriendelijk elke dag een briefje met vriendelijke woorden HAVE A NICE DAY. Het ontbijt heeft totaal geen variatie, het ergste vond ik nog dat een medewerker in de middag (uit het niets) de discussie aanging met mijn partner dat brood en beleg genoeg is als ontbijt. Het zwembad mag wel meer aandacht hebben elke dag lagen er uitwerpsels van de leguanen rond het zwembad, en werd niet alle dagen weggehaald, alleen als de zakenlui kwamen, dan werd er goed schoongemaakt.
Ik weet het klinkt allemaal negatief, maar dat is het niet allemaal het personeel is vriendelijk en willen je een fijne vakantie geven, En die hebben we ook gehad. Maar in mijn ogen verlies je punten wanneer we bij vertrek tot 3x toe aangesproken worden om een goede referentie te geven.

Kamertip: Kies voor een hotelkamer op de begane grond, dan kan je nog even buiten zitten, de eerste etage heeft geen balkon.
Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank anita d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NelsonRuizP, General Manager van Courtyard Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019
Google-vertaling

Hi anita d,

Thank you very much for your comments. We value your words to the fullest and thank you also for giving us the opportunity to know your feeling about your accommodation experience with us.

We certainly have opportunities to improve our cleanliness around the pool due to the droppings of the iguanas. We have done a deep cleaning of the area last Friday and we have a new maintenance plan for this important sector of the hotel.

I deeply regret the inconvenience with the restaurant employee. We will take advantage of this situation to reflect on this and assure that all our staff have the best guidance for their interaction with our guests.

In turn, unfortunately we, with the best intention has made a mistake when requesting references for our hotel, something that is not allowed in our culture. Situation for which I personally take responsibility and on behalf of our entire organization I extend to you my more sincere apologies.

We hope to see you very soon and have the great opportunity to serve you again.

kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2019

Mooie accommodatie. Perfect centraal gelegen. Wij hadden deze tip via via en zullen deze accommodatie zeker aanbevelen bij vrienden. Je moet wel een huurauto hebben maar dat geldt eigenlijk voor alle hotels op Bonaire. Wij komen terug!

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank GrandTour32492549410
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NelsonRuizP, General Manager van Courtyard Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019
Google-vertaling

Hi GrandTour32492549410,

Thank you very much for your comments.

It fills us with much rejoicing that you have been able to enjoy our facilities and services.

We will be looking forward to service you again very soon!


Kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 april 2019

Geweldig hotel met goed voorzieningen ook in de avond. Mijn bezoek aan Bonaire was kort maar ik heb hier goed vertoefd. De locatie is gelegen dicht bij bij het vliegveld. Jullie zullen mij snel weer terug zien!

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
Bedank criticallife
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Curious52563808651, General Manager van Courtyard Bonaire Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2019
Google-vertaling

Hi criticald77,

Thank you very much for your comment.

We are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel!

We hope to see you soon so you can have the possibility to enjoy even more all our facilities and services.

Kind regards,

Nelson Ruiz

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken