“Fantastische locatie op een centrale plek”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
suzannele ...
Haarlem, Nederland
1 beoordeling
“Fantastische locatie op een centrale plek”
Beoordeeld op 8 juni 2017 voor een verblijf in februari 2017

Het huis ligt in een mooie wijk op een centrale locatie op Bonaire. Vanaf het moment dat we aankomen tot het moment dat we vertrokken zijn we goed verzorgd en waren we van alle gemakken voorzien. In het huis hebben wij met totaal 7 personen geslapen. De slaapkamers zijn ruim en de woonkamer en keuken zeer ruim. Wij hebben heerlijk op het terras buiten kunnen eten en de wind die door het huis waait is heerlijk. Op Bonaire heb je een auto nodig om overal heen te kunnen gaan. Dit werd ook voor ons geregeld.

Wij komen hier zeer zeker nog eens terug! Wij hebben genoten van een zeer leuke familie vakantie!

GinoT101
1 beoordeling
“Super chille vakantie gehad in een mooie villa”
Beoordeeld op 5 juni 2017 voor een verblijf in augustus 2016

Na lekker actief op Curacao te zijn geweest, lekker een weekje tot rust gekomen op Bona Bista Bonaire. Villa is zeer ruim opgezet en het zwembad is heerlijk. Bonaire is ook zo'n mooi eiland! Perfect om te duiken.

Je leeftijdgroep 25-34
6 jun 2017
Beste Gino, bedankt voor deze mooie recensie. Daar zijn wij heel erg blij mee. Altijd weer welkom de volgende keer !

Rob en Brenda
Nazira T
“Genoten!!”
Beoordeeld op 30 mei 2017 voor een verblijf in november 2016

Wij hebben 2 weken volop genoten in de luxe villa Caribbean Dream Bonaire. We zijn met 3 jonge stellen op vakantie geweest en hebben een geweldige tijd gehad in het huis en op het eiland.
De villa is zeer ruim opgezet, met losse tweepersoons slaapkamers en veel verschillende chill-plekjes. Hierdoor konden we ons zowel lekker terugtrekken als we behoefte hadden aan privacy, als met z'n allen aan tafel kaarten en cocktails drinken als we zin hadden in een gezamenlijke avond.
Het huis heeft veel buitenruimte, waardoor je prima een dagje 'thuis' aan het zwembad kunt vertoeven. We hebben uitgebreid ontbeten, geluncht en bijna dagelijks gebbqt op de mooie veranda. De zonsondergang kan je romantisch bekijken vanuit het hemelbed dat buiten staat.
Verder heeft Bonaire ook veel leuke eetgelegenheden te bieden. We zijn een aantal avonden uiteten geweest. Van een heerlijke steak bij Lacbaai tot hamburgers bij verschillende Foodtrucks en van sushi in de stad tot snacks & cocktails (happy hour op vrijdagavond) bij Spice Beach Club.
Het uitgaansleven voor de jeugd is wat minder aanwezig op Bonaire, dus wij hebben besloten om een weekend over te vliegen naar Curacao. Dit was perfect te doen met een klein vliegtuigje van Insel Air. De tickets kosten ongeveer 100USD p.p. (retour) en er gaan meerdere vluchten per dag. De vlucht duurt ongeveer en half uur.
Dit feestweekend op Curacao was een perfecte combinatie met de cultuur, de natuur, het tropisch weer, de bounty stranden en vooral de prachtige onderwaterwereld van Bonaire! We hebben echt ultiem genoten en de luxe villa heeft daar zeker in bijgedragen!
Tip; het is wel handig om een auto, pick-up of scooter te huren. Ookal is het huis centraal gelegen, je bent wel een stuk mobieler met eigen vervoer. De eigenaren kunnen dit zo voor je regelen, zodat de auto klaatstaat op het vliegveld!

6 jun 2017
Dank je Nazira voor deze mooie en uitgebreide recensie ! Wij zijn blij dat jullie zo genoten hebben en dat de combi een wwekendje Curacao een goede tip is voor andere gasten. Voor een volgende keer altijd weer welkom !

Brenda & Rob
Irma N
“Droomvakantie”
Beoordeeld op 25 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

We hebben een heerlijke verblijf gehad in Villa Caribbean Dream. Het was een zeer relaxte vakantie mede dankzij de altijd attente Brenda en de ter plaatse behulpzame Dianne. Veel gezwommen en leuke uitstapjes gedaan (dank je voor de tips Brenda). Kortom het was genieten! Ik kan niet wachten om terug te gaan!!

28 mei 2017
Hi Irma & Meindert,

Bedankt voor deze mooie recensie.
Voor ons een kleine moeite, voor jullie waardevolle informatie voor een mooie relaxte vakantie :) Fijn om te horen dat jullie deze vakantie een droomvakantie noemen en dat jullie willen terugkkomen.
Jullie zijn altijd welkom !

Rob & Brenda
taco12017
Doetinchem, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Wat een heerlijk plekje”
Beoordeeld op 23 mei 2017 voor een verblijf in februari 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Een heerlijk tot in detail afgewerkte woning, waar je je snel thuis voelt. Zeker voor herhaling vatbaar..

28 mei 2017
Bedankt voor deze mooie recensie.
Voor een volgende keer altijd welkom !

Rob en Brenda
Anita v
2 beoordelingen
“Voor herhaling vatbaar!”
Beoordeeld op 21 mei 2017 voor een verblijf in juni 2016

We hebben genoten van het begin tot het einde in jullie villa “Caribean Dream”, en in “Cas Maya”, de villa van de buurman.
Opgehaald worden van het vliegveld door Elizé, die er ook voor zorgt dat een ontbijt voor de volgende ochtend geregeld is. Wat een prima service.
Alle luxe en comfort is aanwezig in de villa, bijzonder rustig gelegen grenzend aan de Kunuku.
Een groot overdekt terras waar we de avonden lekker konden doorbrengen in de hangmat, het lounge bed of gewoon met zijn allen aan de grote eettafel. Een plek om helemaal tot rust te komen. Het privé zwembad is ook lekker voor de nodige verkoeling.
En natuurlijk waardering voor de extra service van Brenda (vliegtickets en autohuur met korting geregeld).
Deze vakantie is zeker voor herhaling vatbaar!!

22 mei 2017
Dank je wel Anita voor deze mooie recensie ! We zijn daar hee l erg blij mee. Voor een volgende keer altijd weer welkom ! :)
Ginalexsa ...
“Gezellig en leuk”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in februari 2017

Super leuke en mooie villa met aardige spontaane eigenaars die je altijd kunt bereiken. Wij hebben erg genoten en een super vakantie ervaren in de villa, zeker voor herhalen vatbaar !

22 mei 2017
Hi Gina & familie,

Wij zijn blij dat jullie met de hele familie bijelkaar in beide villa's (ook villa Cas Maya) zo hebben genoten van jullie vakantie. Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor een volgende keer altijd weer welkom :)
Groetjes, Brend en Rob
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren