“Gezellig en leuk”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Ginalexsa ...
“Gezellig en leuk”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in februari 2017

Super leuke en mooie villa met aardige spontaane eigenaars die je altijd kunt bereiken. Wij hebben erg genoten en een super vakantie ervaren in de villa, zeker voor herhalen vatbaar !

Hi Gina & familie,

Wij zijn blij dat jullie met de hele familie bijelkaar in beide villa's (ook villa Cas Maya) zo hebben genoten van jullie vakantie. Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor een volgende keer altijd weer welkom :)
Groetjes, Brend en Rob
Dennis N
1 beoordeling
“Relaxvakantie Bonaire 2016 villa Cas Maya”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in november 2016

Mijn vrouw en ik waren op zoek naar een welverdiende zonnige, relax vakantie. Wij werden benaderd door Brenda van Huisje Huren Bonaire. Zei vertelde ons over de villa's die zij verhuurde op Bonaire en de mogelijkheden die zij bieden. Enthousiast als wij werden van haar verhalen en van hun foto's op hun website, boekten wij gelijk een villa voor een vakantie van 9 dagen.

In de service die Brenda biedt, zat ook de transfer van/naar luchthaven maar ook werden we persoonlijk ontvangen door een hostess, in de villa, die ons de nodige informatie over de villa gaf. Dat gaf ons toch een fijn gevoel.

De villa voldeed meer dan genoeg aan onze verwachtingen. Grote slaapkamers met zeer ruime schone stijlvolle badkamers met (stort)douches èn meerdere toiletten in het huis. De open keuken met alle voorzieningen die je maar kan bedenken heeft een zicht op zowel de grote gezellig veranda als op de open living. Ja..de open "buitencultuur" van Bonaire wordt in als rondom de villa wel benadrukt. Je ziet het bijna in alles terug.

De buitencultuur van Bonaire omvat het leven buiten het huis en zo min mogelijk in het huis. Ook wij genoten van deze buitencultuur, van zonsopkomst tot diep in de nacht en dit alles op onze gezellige veranda met loungebank, grote eettafel en hangmat. De nodige rust en zon werd ons in overvloed gegeven. Aan afkoeling geen gebrek, in de centraal gesitueerde bijbehorende zwembad of in de slaapkamers met airco.

Al met al is Villa Cas Maya van Huisje Huren Bonaire een absolute aanrader!! Wij hebben allebei ontzettend genoten van deze vakantie. En wij willen zeker nogmaals terug met onze 4 kinderen om hun dit ook te laten ervaren.

Brenda, bedankt dat jij voor ons een droomvakantie heb waar gemaakt!

Grtjs Dennis & Ilonka

22 mei 2017
Het was leuk met jullie een deel van onze vakantie (wij verbleven in onze eigen Villa Caribbean Dream) met jullie door te brengen. Abosluut voor herhaling vatbaar !
Groetjes, Brenda en Rob
Danielle ...
“Geweldige villa's”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in februari 2017

Geweldig gelegen villa waar echt werkelijk niks aan ontbreekt en met een super uitzicht. Wij waren met zijn tweeen maar je kan er makkelijk met 6 personen in. Ook aan de duikers is gedacht. Wij gaan zeker weer terug het voelde als een tweede thuis. De verhuurders zorgen ervoor dat je echt in de watten word gelegd een echte aanrader dus.

Hi Danielle & Thorben,
Wat een mooie recensie, dank je wel !
Tot volgend jaar ?? :) .... Altijd weer welkom !

Susanne v
“Geweldig”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in juni 2016

Wij hebben met 7 zwemmers een heerlijk verblijf gehad in de luxe villa. Het is werkelijk van alle gemakken voorzien en heeft veel luxe. We zijn perfect ontvangen door de eigenaren en als er iets gaande was, was er goede service. Het was een onvergetelijke vakantie, mede door dit geweldige verblijf.

Hi Susanne & friends,
Dank je wel voor deze mooie recensie. Ik ben blij dat jullie allemaal ondanks als proefkonijnen, zo hebben genoten ! Het was voor ons een spannende ervaring, het ontvangen van de allereerste gasten ! Ik ben blij dat dat super is ervaren ! Tot de volgende keer !

Karin R
Utrecht, Nederland
2 beoordelingen
“Heerlijke dagen op Bonaire”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in december 2016

woj hebben ons heerlijk vermaakt op Bonaire. Het verblijf in dit huis heeft daar zeker aan bijgedragen !

Hi Karin,
Dank je wel voor deze recensie !
Groetjes aan Theo en voor de volgende keer altijd welkom !

Brenda & Rob
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren