“Geweldig”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Susanne v
1 beoordeling
“Geweldig”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in juni 2016

Wij hebben met 7 zwemmers een heerlijk verblijf gehad in de luxe villa. Het is werkelijk van alle gemakken voorzien en heeft veel luxe. We zijn perfect ontvangen door de eigenaren en als er iets gaande was, was er goede service. Het was een onvergetelijke vakantie, mede door dit geweldige verblijf.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
22 mei 2017
Hi Susanne & friends,
Dank je wel voor deze mooie recensie. Ik ben blij dat jullie allemaal ondanks als proefkonijnen, zo hebben genoten ! Het was voor ons een spannende ervaring, het ontvangen van de allereerste gasten ! Ik ben blij dat dat super is ervaren ! Tot de volgende keer !

Groetjes,

Brenda & Rob
Karin R
Utrecht, Nederland
2 beoordelingen
“Heerlijke dagen op Bonaire”
Beoordeeld op 19 mei 2017 voor een verblijf in december 2016

woj hebben ons heerlijk vermaakt op Bonaire. Het verblijf in dit huis heeft daar zeker aan bijgedragen !

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
22 mei 2017
Hi Karin,
Dank je wel voor deze recensie !
Groetjes aan Theo en voor de volgende keer altijd welkom !

Groetjes,

Brenda & Rob
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren