Beoordeeld op 2 januari 2018

Zalig!! Top! Ik kan niets anders zeggen dan dat het heerlijk toeven is hier. Je komt er echt tot rust en de studio's zijn modern, schoon en echt alles is aanwezig (handdoeken/ linnengoed/ afwasmiddel/ sponsjes). Goede bedden ook en zalige douche! Heerlijk wegdromen in 1 van de hangmatten of een frisse duik in het zwembad. Wil je toch de drukte opzoeken, ben je binnen 10 min (scooter) in het centrum of strand. Je moet niet bang voor honden zijn want er lopen er 2 (kroelerts) . Voor vervoer en alle evt. andere vragen zoals muggenspray (echt nodig in het regenseizoen), kan je bij de gastvrije Leon terecht die ook nog eens een onwijs goede kok is! Balot's Place is een echte aanrader!!

Kamertip: Kleinschalig en intiem met 2 studio's en 1 appartement. Eigenaar woont ook op het terrein.
  • Verbleef: december 2017, reisde alleen
Balotta B, Eigenaar van Balot's Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Danki Dushi, het was leuk om te zien hoe je hebt genoten en hoop je snel weer eens te zien op bonaire

Leon

Beoordeeld op 15 april 2017

Ontzettend genoten! Mooie locatie met een heerlijk zwembad, heerlijk bed en een hele behulpzame vriendelijke gastheer Leon. Je komt er niets tekort. Wifi, tv, keuken, lekkere douche,airco, goeie wind en een gezellige veranda. Zeker een aanrader!!

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
balotta v, Eigenaar van Balot's Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2017

Thanks Ingrid en Ed
Hoop jullie snel weer een keer te zien bij balotsplace en dan doen we weer een bbq op het strand

Groet

Beoordeeld op 5 februari 2017 via mobiele applicatie

Geweldige accommodatie op een centrale plek op Bonaire. De karakteristieke appartementen zijn van alle gemakken voorzien! Leon is een echte gastheer, ook de communicatie liep vanaf het eerste moment tot vertrek zeer soepel. Een vervoersmiddel zoals een auto of scooter is onmisbaar op het eiland, vraag Leon naar de mogelijkheden. Ik zou Balot's place iedereen aanraden!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 februari 2017

Ik en mijn vriendin hebben verbleven in de 4-persoons accommodatie. Heerlijk ruim met goede douche en keuken. Er is een airco in de slaapkamer maar door de verkoelende wind was het nooit te warm zodat hij bij ons niet aan heeft gestaan. Er is WiFi en een tv, en een veranda met comfortabele zetels met uitzicht op het zwembad.
Gelegen op 5 min rijden van Kralendijk en het strand. Leon heeft ons fantastisch geholpen aan huur van vervoer (scooter, auto, boot) voor een geweldige prijs. Wat een geweldige gastvrijheid ook!!!
Wij vinden Balots Place zeker een aanrader!!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 december 2016 via mobiele applicatie

We werden opgehaald door Leon op de airport. We reden via een stukje langs de zee naar de mooie schone gastenverblijven. Het ziet er allemaal mooi en schoon uit! De keuken/woonkamer is van alle gemakken voorzien! De slaapkamer heeft een groot bed met een supermatras. Mocht je het te warm vinden dan kun je gebruik maken van de airco of "van". Maar meestal is dat niet nodig omdat de shutters voor genoeg verkoeling zorgen. Schone handdoeken en linnengoed is beschikbaar. Voor alle vragen of tips kan je bij Leon terecht! Maar pas op...voor je het weet ben je "verliefd op Bonaire"!
Wij zijn alweer aan het aftellen...tot gauw! ☀️

Verbleef: december 2016
balotta v, Owner van Balot's Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

thanks.... waren zeer leuke dagen met jullie en tot de volgende keer

groetjes leon