Beoordeeld op 5 februari 2017 via mobiele applicatie

Geweldige accommodatie op een centrale plek op Bonaire. De karakteristieke appartementen zijn van alle gemakken voorzien! Leon is een echte gastheer, ook de communicatie liep vanaf het eerste moment tot vertrek zeer soepel. Een vervoersmiddel zoals een auto of scooter is onmisbaar op het eiland, vraag Leon naar de mogelijkheden. Ik zou Balot's place iedereen aanraden!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 februari 2017

Ik en mijn vriendin hebben verbleven in de 4-persoons accommodatie. Heerlijk ruim met goede douche en keuken. Er is een airco in de slaapkamer maar door de verkoelende wind was het nooit te warm zodat hij bij ons niet aan heeft gestaan. Er is WiFi en een tv, en een veranda met comfortabele zetels met uitzicht op het zwembad.
Gelegen op 5 min rijden van Kralendijk en het strand. Leon heeft ons fantastisch geholpen aan huur van vervoer (scooter, auto, boot) voor een geweldige prijs. Wat een geweldige gastvrijheid ook!!!
Wij vinden Balots Place zeker een aanrader!!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 december 2016 via mobiele applicatie

We werden opgehaald door Leon op de airport. We reden via een stukje langs de zee naar de mooie schone gastenverblijven. Het ziet er allemaal mooi en schoon uit! De keuken/woonkamer is van alle gemakken voorzien! De slaapkamer heeft een groot bed met een supermatras. Mocht je het te warm vinden dan kun je gebruik maken van de airco of "van". Maar meestal is dat niet nodig omdat de shutters voor genoeg verkoeling zorgen. Schone handdoeken en linnengoed is beschikbaar. Voor alle vragen of tips kan je bij Leon terecht! Maar pas op...voor je het weet ben je "verliefd op Bonaire"!
Wij zijn alweer aan het aftellen...tot gauw! ☀️

Verbleef: december 2016
balotta v, Owner van Balot's Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

thanks.... waren zeer leuke dagen met jullie en tot de volgende keer

groetjes leon

Beoordeeld op 21 augustus 2016

Op de luchthaven werden we warm ontvangen door Leon en Lotje, zij waren erg vriendelijk en behulpzaam! Na een korte rit van 10 à 15 minuten kwamen we aan bij de guesthouses. We kregen een korte rondleiding en er stond ook zoals gevraagd meteen een huurwagen voor ons klaar. De appartementen zijn mooi ingericht en heel erg proper. Tijdens ons verblijf konden we genieten van het zwembad en ook van de rust op Finca Verde. Het is een rustige en veilige buurt die bovendien maar op 10 minuten rijden van het centrum van Kralendrijk ligt. Wanneer we iets nodig hadden stonden Leon en Lotje altijd voor ons klaar om de nodige informatie te geven. We hebben genoten van onze twee weken bij Balot's Place en hebben meteen opnieuw geboekt voor volgende zomer.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Balot's Place, mooi gelegen locatie met binnentuin en zwembad. Vliegveld, strand, dorp, winkels, supermarkt, alles binnen 10 minuten. Overnachting in de 2-persoons- studio is perfect, alles nieuw aangelegd, goed bed, super douche, TV, airco, wifi. Top! De zeer gastvrije uitbaters Balotta en Lotje staan altijd voor je klaar en regelen indien gewenst ook alles voor je. Kortom super locatie, erg gezellig en zeker aan te raden. Ik ga snel terug :-)!

Kamertip: Het is geen hotel maar er zijn studio's voor 2 of 4 personen. Kies welke je nodig hebt, alles goed!
  • Verbleef: juli 2016, reisde alleen