Anne Fleur d

Heerlijk relax verblijf

Beoordeling van BnBBonaire
5,0 van 5 bollen11 apr 2023 beoordeeld
Heerlijk verblijf, mooie vernieuwde kamers. Was hier alleen, alles in de buurt en voordelig via Joris een auto kunnen huren. Kom zeker terug als ik ooit weer in Bonaire ben. Heerlijke wakker met een ochtend duik in de zee op steenworp afstand.
Datum van verblijf: maart 2023
Kamertip: Auto of scooter is nodig
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.4 km van BnBBonaire
1.2 km van BnBBonaire
3.3 km van BnBBonaire
Meer hotels in Kralendijk bekijken
Beoordeeld op 9 april 2023

Van het afhalen van het vliegveld, de hele gezellige en leuk ingerichte kamers, de fantastische ligging tot de gastvrije eigenaar, alles klopte hier.

Het is niet een heel luxe hotel maar alles wat je nodig hebt voor een goed verblijf is hier. Meeste kamers zijn onlangs renoveert en hebben zelfs een klein keukentje.
De gemoedelijke sfeer, het zwembad(je), de beste ontbijt/lunch plek op 2 minuten lopen. Strand is om de hoek waar je ook duikles en zelf kan duiken.

Eigenaar is aanwezig om je alle "trics and tips" te vertellen van het eiland.

Kortom een plek waar je keer op keer terug zult komen. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar Joris.

Macha danki

Evert Jan

Kamertip: Auto huren is handig. Centrum is op loopafstand.
Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 9 januari 2023

We hadden graag naar BnB Bonaire gewild en hadden ook een reservering voor februari van dit jaar. Deze werd echter zonder reden per mail geannuleerd. Nadat we hadden gebeld om te vragen waarom, werd ons verteld te moeten mailen omdat de eigenaren niet op het eiland waren. Twee keer gemaild, nooit een reactie gehad.

Datum van verblijf: september 2022
joris dijkstra, Eigenaar van BnBBonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2023

Hi Rachel, Ik denk dat je in war bent met een ander hotel/ bnb. Ik heb geen reservering van jou en heb ook nooit mails van jou gehad. +599 782 5734 is ons nummer.

Beoordeeld op 3 april 2022 via mobiele applicatie

Gastvrij ontvangst in ons luxury appartment, (4 pers.) met een mooie tuin + zwembadje.

Het appartement is ruim en geeft een goed uitgeruste keuken en een een heerlijk terras.

En mocht je vragen of verzoekjes hebben, staan Alessandra en Bert meteen voor je klaar.

Een echte aanrader !

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 23 februari 2022 via mobiele applicatie

Een heerlijke plek om vakantie te vieren. De BNB ligt buiten het centrum maar je kunt langs de boulevard zo naar het centrum lopen. Strand en duikshops in de buurt. Wannadive en Beachresort Eden zijn aanraders.
We hadden de comfort appartementen op de begane grond. Deze zijn eenvoudig ingericht. De appartementen hebben airco wat heerlijk is. Ontbijten en borrelen kun je lekker op je eigen terras. De beheerders Bert en Alessandra doen hun best om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken. Ze ontvangen je gastvrij en zijn heel erg behulpzaam. De eerste dag hadden we nog geen auto ter beschikking en bracht Bert ons even naar de supermarkt om wat eerste inkopen te doen.
Dank je wel Alessandra en Bert. Veel succes samen met jullie kinderen op dit heerlijke eiland.

Kamertip: Informeer naar de beschikbaarheid van een auto. Na Corona was er een tekort aan huurauto’s op het eiland.
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Prachtig basic dakappartement net buiten het centrum van Bonaire, met uitzicht op klein Bonaire. Het appartementencomplex was basic maar op zo’n eiland heb je niet meer nodig dan een lekker bed en een goede airco. De tegels in het appartement worden erg glad als ze nat zijn maar verder hebben we ons prima vermaakt! Je kunt gebruik maken van fietsen maar verwacht hier niet teveel van.

Datum van verblijf: juni 2021