2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 230
PricelineUS$ 230
Hotels.comUS$ 230
TravelocityUS$ 230
Orbitz.comUS$ 230
Agoda.comUS$ 230
Beoordeeld op 6 juni 2022 via mobiele applicatie

Een hele fijne plek om te verblijven op Bonaire!
De villa’s zijn keurig en voorzien van alle gemakken. Het zwembad is onlangs prachtig gerenoveerd en is een heerlijke plek om einde van de dag nog even af te koelen.
Het team is attent en snappen heel goed hoe ze hun klanten een goede service geven!
Wij zouden zéker terugkomen op deze mooie plek,

Datum van verblijf: mei 2022
Roan Jaspars, Owner van Windhoek Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2022

Hoi Annemarie & Carlo, bedankt voor jullie leuke review. We zien jullie graag snel. En nogmaals bedankt voor jullie begrip ivm pooldeck renovatie. Groetjes, Mayerling (namens Windhoek Team).

Beoordeeld op 3 juni 2022 via mobiele applicatie

Een oase van rust, een plek van waaruit je Bonaire in al z’n facetten kan ervaren en beleven. En aan het eind van de dag terug naar deze heerlijke plek. Het zorgt direct voor een soort “thuiskomen” op je vakantie-adres. Een plek die zorgt dat een vakantie wordt zoals die bedoeld is: zorgeloos en relaxed. Met dank aan Roan, Sterre en Mayerling die volop meedenken hoe je vakantie zo perfect mogelijk kan verlopen

Kamertip: Gewoon boeken!
Datum van verblijf: mei 2022

Peter en Caroline, wat een leuke review. Wij danken jullie ook voor jullie begrip. Hopelijk zien we jullie weer snel "thuis" :))
Groetjes, Mayerling (Namens team Windhoek).

Beoordeeld op 17 mei 2022

Als je toekomt krijg je een warm ontvangst en een fris drankje in de centrale plek van het resort dat aangrenst met het zeer mooi verlichte zwembad.

Daarna wandel je doorheen de idyllische tuin naar jouw eigen privé huisje.

Elk huisje is ruimschoots voorzien met alles wat je nodig hebt en is met zorg ontworpen zodat het één wordt met de natuur rondom. De leefruimte is buiten, een tip top keuken en een heerlijk ruime slaapkamer met inloopdouche.

Windhoek speelt met de lichtinval en de wind zodat je helemaal zen wordt op elk moment van de dag!

Ook de service is buitengewoon goed! Veel oog voor kleine details zoals: een hangmat, een muggennet, een wasmand, een frigobox,...

Wij raden het iedereen aan en komen zeker nog terug! *****

Nina & Dennis

Datum van verblijf: mei 2022

Hi Nina & Dennis, nogmaals bedankt voor jullie review. Hopelijk tot snel :) Groetjes, Mayerling.

Beoordeeld op 9 november 2021

We hebben 12 dagen in windhoek gelogeerd. Een heerlijk groene, relaxte plek waar je fijn “ thuiskomt”. Om de hoek bij pinkbeach en allerlei mooie snorkelplekken.
De huisjes zijn ruim met aparte keuken en woonterras. Het zwembad is heel relaxed en goed toeven.
Er gingen een paar dingen mis qua huurauto en vervoer vanaf de AirPort maar alles werd direct heel netjes opgelost, Angela was 24/7 te bereiken en super vriendelijk en adequaat.
We hebben het echt heerlijk gehad en zou zo terugkomen.
Jesse en Edwin

Kamertip: Alle kamers liggen om het zwembad, geschakeld, allemaal prima
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 11 augustus 2021

Mooie huisjes, modern ingericht, rustige ligging en geweldig zwembad! Ook hele aardige mensen. Windhoek ligt mooi centraal op Bonaire. Ook kan je in de gemeenschappelijke ruimte goed biljarten, darten en chillen.

Datum van verblijf: juli 2021
Roan Jaspars, Owner van Windhoek Resort Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Bedankt voor je review! Wij hopen jullie nog eens terug te zien. Zonnige groet, team Windhoek