“Het mooiste uitzicht ooit!”

Beoordeling van Grouper at Den Laman

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

CarlaDeRo ...
Papendrecht, Nederland
1 beoordeling
“Het mooiste uitzicht ooit!”
Beoordeeld op 17 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Mijn man en ik verbleven begin augustus 2016 voor 9 dagen in het schitterende appartement Vista Blue in het resort Den Laman. Door de ligging direct aan zee konden we vanaf het terras genieten van een extreem mooi uitzicht over de Caribische Zee en het onbewoonde eilandje Klein Bonaire.
Vista Blue ligt op de eerste verdieping aan de zeekant, waardoor het uitzicht onbeperkt is.
Den Laman heeft een eigen duikschool (wij zijn overigens snorkelaars, geen duikers meer, helaas) en een restaurant.
De managers Debby en Ron van Sunwise (waar we al eerder naar tevredenheid bij gehuurd hebben) hebben ons opgehaald van het vliegveld en hadden voor wat eerste boodschappen gezorgd.
Het is op Bonaire wel aan te raden een auto te huren, want er is geen openbaar vervoer en fietsen of wandelen is echt te warm.

Datum van verblijf: augustus 2016
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het uitzicht!
Minpunten: Internet op Bonaire is nog steeds niet snel en stabiel
Reisgroep: Echtgenoot/partner
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren