“GOOOD dive shop, GOOOD instructor(s) & GOOOD location!”
Beoordeling van GOOODive Bonaire

GOOODive Bonaire
Geclassificeerd als nr. 7 van 71 Boottochten en watersporten in Bonaire
1 juni 2018 beoordeeld

Hoewel ik in eerste instantie voor een STINAPA-penning deze duikwinkel instapte tijdens mijn verblijf op Bonaire, raakte ik al gauw in gesprek met het personeel van GOOODive Bonaire over een eventuele proefles duiken. Mede door hun aanstekelijke enthousiasme heb ik uiteindelijk de volledige Open Water cursus afgerond.

Doordat mijn beslissing om het duikbrevet te halen toch enigszins impulsief was - of in ieder geval niet van tevoren gepland - moest ik ook nog de bijbehorende theorie tijdens mijn vakantie doornemen. Dit zorgde voor enige vertraging in het traject. Het personeel van GOOODive Bonaire dacht echter actief mee en probeerde de duiken af te stemmen op mijn tempo/vooruitgang met betrekking tot mijn theoretische kennis. Tip: Zorg dat je het theoretische gedeelte vóór je vakantie volbrengt (e-learning)!

Verder had ik de luxe om 1-op-1 les te krijgen van Jeffrey. Hij neemt de tijd om alles voorafgaand aan de duik door te nemen en uit te leggen, waarna hij in het water alle vaardigheden nogmaals voordoet met duidelijke aanwijzingen. Zijn rustige houding en aanwezige duikervaring dragen bij aan het gevoel van veiligheid. Uiteraard heb ik samen met hem ook de duikspot 'Something Special' mogen ontdekken. Prachtig!

Special thanks to Matthew for guiding me through the Discover Scuba Diving lesson and being a witness of my first few breaths underwater!

GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Hi Demiano,

Wat een mooie uitgebreide review heb je geschreven. Erg leuk om te lezen hoe jij dit hebt beleeft. Wij zijn erg blij dat we aan jouw (onder water) beleving hebben kunnen bijdragen. Veel duikplezier in de toekomst en wie weet nog is tot ziens!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles van tevoren geboekt en ging prima! Mooie duik in het huisrif van gooodive gemaakt! Dit was ons eerste duik in bonaire.

GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Hi Menno, dankje! Wij zijn ook blij dat we 'Something Special' voor de deur hebben :-D. Super dat je het naar je zin hebt gehad!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige duikvakantie gehad, de mensen die hier werken zijn zeer behulpzaam en professioneel. Ik heb hier 4 duiken gemaakt inclusief de otracod, dat is zeker een aanrader! Hier kom ik zeker weer terug!

GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Hi Roger,

De ostracod is iets magisch, wat je zelf moet meemaken. Wij hebben geluk dat een keer per maand dit 'sprookje' onder water te zien is! En de salt pier was ook leuk he? Kom maar snel terug, we hebben nog veel meer mooie duikspots.. En dan kom je voor je advanced toch? ;-) Fijne reis vanavond!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst in mijn leven gedoken bij Gooodive. Jeffrey was mijn instructeur. Hij was super relaxt, legde alles heel fijn uit en heeft me de mooiste plekjes van het rif laten zien. Het leek me best spannend van tevoren, maar ik voelde me super relaxt doordat ik de enige was en Jeffrey me op een rustige manier hielp en alles perfect in de gaten hield. Je kunt merken dat ze bij Gooodive echt passie hebben voor duiken. Iedereen was super enthousiast over mijn eerste duikervaring en ze zijn alles behalve toeristisch en commercieel. Super fijn! Als je duiken wilt uitproberen moet je hier zijn!

Hi Elise,

Super leuk dat jij bent gaan duiken. Wat fijn dat je dit met ons deelt. Wij hebben wat foto's van jouw op onze facebook (GOOODive) gezet! Het is ook ontzettend leuk, om de duikervaringen van een ieder te horen en daarover te kletsen :-). Nu je moeder nog overhalen, zodat jullie de volgende keer samen kunnen? Maar met jouw enthousiasme moet dat toch wel lukken?! Wie weet nog is tot ziens!

Bekijk meer beoordelingen
28 april 2018 beoordeeld

Gooodive is een wat kleinere duikschool/-shop met veel aandacht voor haar klanten. Mijn instructeur (Jeffrey) heeft mij op professionele en toch geheel persoonlijke wijze begeleid tijdens mijn EANx specialty en Advanced OW cursus. Was echt top en super leuk !! Daarbij had Ik het geluk om privé-les te krijgen....daar waar normaal gesproken klasjes van max 4 cursisten wordt aangehouden.
Ook de rest van de staff is zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt met je mee omtrent je wensen en mogelijkheden.(nogmaals dank jullie wel Sanne en Gemma...)
Ik maak zeker opnieuw gebruik van jullie diensten en service tijdens een volgend bezoek aan Bonaire.

GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Hi Peter,

Wat leuk om te horen. Wij hadden ook geluk met jou gehad, een leuke enthousiast cursist! Ook ontzettend leuk dat jij je enthousiastme hebt overgebracht op Richard, die wij in Juni een advanced cursus mogen geven :-).
Het was heel fijn om met je te duiken, en we hopen dat je nog veel plezier zal hebben met de rest van je avonturen.

Heel erg bedankt voor de lekkere biertjes en tot snel!

Team GOOODive Bonaire

Reizigers die GOOODive Bonaire bekeken, bekeken ook

In GOOODive Bonaire geweest? Deel je ervaringen!