Vandaag geopend: 08:30 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top duik shop!

Wij hebben een geweldig maar vooral rustig weer even een fresh up gedaan. met veel details en ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Inspire63610299424
via mobiele applicatie
GO GOOODIVE🐬

Gooodive hadden we in Nederland al aanbevolen gekregen van een vriendin. Vooraf gemaild , vragen ... meer lezen

Beoordeeld op 4 november 2018
186mariekez
Noord-Holland, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 273 beoordelingen

Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Alles van tevoren geboekt en ging prima! Mooie duik in het huisrif van gooodive gemaakt! Dit was ons eerste duik in bonaire.

Datum van activiteit: mei 2018
GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Hi Menno, dankje! Wij zijn ook blij dat we 'Something Special' voor de deur hebben :-D. Super dat je het naar je zin hebt gehad!

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Geweldige duikvakantie gehad, de mensen die hier werken zijn zeer behulpzaam en professioneel. Ik heb hier 4 duiken gemaakt inclusief de otracod, dat is zeker een aanrader! Hier kom ik zeker weer terug!

Datum van activiteit: mei 2018
GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Hi Roger,

De ostracod is iets magisch, wat je zelf moet meemaken. Wij hebben geluk dat een keer per maand dit 'sprookje' onder water te zien is! En de salt pier was ook leuk he? Kom maar snel terug, we hebben nog veel meer mooie duikspots.. En dan kom je voor je advanced toch? ;-) Fijne reis vanavond!

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor het eerst in mijn leven gedoken bij Gooodive. Jeffrey was mijn instructeur. Hij was super relaxt, legde alles heel fijn uit en heeft me de mooiste plekjes van het rif laten zien. Het leek me best spannend van tevoren, maar ik voelde me super relaxt doordat ik de enige was en Jeffrey me op een rustige manier hielp en alles perfect in de gaten hield. Je kunt merken dat ze bij Gooodive echt passie hebben voor duiken. Iedereen was super enthousiast over mijn eerste duikervaring en ze zijn alles behalve toeristisch en commercieel. Super fijn! Als je duiken wilt uitproberen moet je hier zijn!

Hi Elise,

Super leuk dat jij bent gaan duiken. Wat fijn dat je dit met ons deelt. Wij hebben wat foto's van jouw op onze facebook (GOOODive) gezet! Het is ook ontzettend leuk, om de duikervaringen van een ieder te horen en daarover te kletsen :-). Nu je moeder nog overhalen, zodat jullie de volgende keer samen kunnen? Maar met jouw enthousiasme moet dat toch wel lukken?! Wie weet nog is tot ziens!

Beoordeeld op 28 april 2018

Gooodive is een wat kleinere duikschool/-shop met veel aandacht voor haar klanten. Mijn instructeur (Jeffrey) heeft mij op professionele en toch geheel persoonlijke wijze begeleid tijdens mijn EANx specialty en Advanced OW cursus. Was echt top en super leuk !! Daarbij had Ik het geluk om privé-les te krijgen....daar waar normaal gesproken klasjes van max 4 cursisten wordt aangehouden.
Ook de rest van de staff is zeer vriendelijk, behulpzaam en denkt met je mee omtrent je wensen en mogelijkheden.(nogmaals dank jullie wel Sanne en Gemma...)
Ik maak zeker opnieuw gebruik van jullie diensten en service tijdens een volgend bezoek aan Bonaire.

Datum van activiteit: april 2018
GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Hi Peter,

Wat leuk om te horen. Wij hadden ook geluk met jou gehad, een leuke enthousiast cursist! Ook ontzettend leuk dat jij je enthousiastme hebt overgebracht op Richard, die wij in Juni een advanced cursus mogen geven :-).
Het was heel fijn om met je te duiken, en we hopen dat je nog veel plezier zal hebben met de rest van je avonturen.

Heel erg bedankt voor de lekkere biertjes en tot snel!

Team GOOODive Bonaire

Beoordeeld op 20 maart 2018

Duiken bij GOOODive is een top-ervaring! Ik had al 10 jaar niet gedoken en vond het best een beetje spannend, maar Vemmy stelde mij erg op mijn gemak, hield me goed in de gaten, waardoor ik na afloop meteen besloot om nog een duik te boeken. Die was met Esther en was ook hartstikke top. Hele duikschool ademt de sfeer dat je welkom bent! Flexibel, professioneel, niet duur, goede spullen, kortom: niet verder zoeken, maar boeken :)

Datum van activiteit: maart 2018
GOOODive, Team GOOODive Bonaire van GOOODive Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Hi Carin,

Wat leuk dat je deze review hebt geschreven, dit waarderen wij enorm. Wat fijn dat wij jou op je gemak hebben kunnen stellen! Wie weet zien we je nog een keertje terug?