“Kiteboarding Bonaire is the place to be!!”
Beoordeling van Kiteboarding Bonaire

Kiteboarding Bonaire
Geclassificeerd als nr. 13 van 75 Boottochten en watersporten in Bonaire
24 augustus 2015 beoordeeld

Net terug van een top vakantie op Bonaire, een super mooi puur eiland! Helemaal blanco begonnen met kitelessen bij Kiteboarding Bonaire! Een super relaxte plek op het eiland waar je je meteen thuis voelt en waar ze je de fijne kneepjes van het 'vak' op een goede en verantwoorde manier leren! Les gehad van Lilianne, een super enthousiaste meid die je meeneemt in het Kite-avontuur! Niks anders dan lof voor dit bijzondere plekje! We komen de volgende keer zeker terug!

4 augustus 2015 beoordeeld

Op Bonaire is iedereen super aardig, altijd bereid om te helpen.
Het Kiten op Bonaire is helemaal top. In de ochtend en avond is de wind vaak iets harder dan overdag. Maar het is echt TOP. ik heb er 2 maanden gezeten en misschien 5 dagen niet kunnen kiten. Verder altijd aan mijn 10 kunnen varen. TIP ga in februari en doe mee met de kite manera

8 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit jaar in mei voor de 2e keer naar Bonaire geweest om te kiten en te relaxen. Nadat ik vorig jaar ben begonnen met kiten, heb ik dankzij Kiteboarding Bonaire en met name dankzij Otto veel bijgeleerd! Otto is super ervaren en lekker relaxed. "Kitesurfen is als op de bank zitten, lekker relaxed dus!", aldus Otto. Kan ze bij iedereen aanraden, van beginner tot gevorderde om bijvoorbeeld te leren springen. Hopelijk tot volgend jaar!

9 februari 2015 beoordeeld

Ik ben naar Bonaire gegaan om het Kiten te leren en heb deze school bezocht en ik moet zeggen dat het een geniale tijd geweest is. Door de hele goede instructeuren kon ik aan het einde van mijn trip al varen en kleine sprongetjes maken.
Niet alleen de school zelf is goed maar ook de sfeer die op het strand heerst is zo leuk.
Ik kan het alleen maar aanbevelen om bij deze kiteschool kiten te leren of om gewoon daar zelf te gaan kiten of ook zelfs voor de gezelligheid daar heen te gaan.
Was te gek en zal niet het laatste keer zijn dat ik er ben geweest

Bekijk meer beoordelingen
18 augustus 2014 beoordeeld

Inmiddels ben ik al heel wat keer op het eiland geweest...maar dit was toch écht mijn beste ervaring ooit! Ikzelf woon in Bergen Noord Holland en verschillende vrienden hebben mij aangegeven nu toch eindelijk eens te leren kiten. Ik moest hier zakelijk en privé twee weken zijn dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Bonaire is voor mij een eiland waar rust, sportiviteit, natuur en vriendschap samenkomen en dat begint al als ik het vliegtuig tegen de avond uitstap en de zon zo prachtig boven het eiland en luchthaven glanst. In de eerste dagen de stap richting het kitestrand gezet waar ik door Roan werd opgevangen voor het boeken van de lessen. De sfeer was totaal relaxed waarbij alles gericht is op kiten in een omgeving die opgaat in de prachtige natuur. Alles is gericht op het respecteren van de omgeving. Otto Jansen werd mij als instructeur toegewezen die mij gedurende de hele week heeft begeleid maar eigenlijk veel meer dan dat. Alle aspecten van het leven op het eiland hebben wij beschouwd, geanalyseerd en doorgenomen op filosofische wijze. Spelenderwijs werd mij de sport niet alleen technisch maar ook filosofisch bijgebracht. Zorg voor het eiland, haar identiteit, de natuur en haar cultuur vloeide continu door het kiten heen. Alle waarden van het eiland werden door Otto gepredikt, doorleefd en beleefd op een wijze die mij een onvergetelijke week heeft opgeleverd en last but not least ben ik in staat na zes lessen heen en weer te varen. Otto...jij bent een ware ambassadeur van de sport en het eiland.!!! Ik hoop tot spoedig...

Reizigers die Kiteboarding Bonaire bekeken, bekeken ook

In Kiteboarding Bonaire geweest? Deel je ervaringen!