“Niet over twijfelen, doen!”

Windows to the Sea kajaking and snorkeling
Geclassificeerd als nr. 16 van 74 Boottochten en watersporten in Bonaire
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Windows to the Sea and snorkeling is een kleine tour aanbieder welke verschillende kayaktours organiseert begeleid door een gids. Windows to the Sea startte in het jaar 2000 als eerste met het aanbieden van tours met glasbodem kajaks. Speciaal is onze mangrove kayak en snorkel tour, waarbij u met een gids de mangrove ontdekt, boven en onderwater. U snorkelt in een mangrove tunnel, vol vis, koraal en sponzen. Afsluitend nuttigen we een lokale maaltijd van versgevange vis of met kip of kabritu. Tijdens het wachten op uw eten, kunt u met de gids de schildpadden spotten en eventueel nogmaals snorkelen met de schildpadden. Vanzelfsprekend maken we gebruik van duikbrillen van topkwaliteit en hebben we, mocht uw problemen hebben met snorkelen een volgelaatsmasker. We halen u op van uw hotel of van uw cruise schip in Bonaire en brengen u ook weer terug natuurlijk. Mocht u zelf uw tour willen samenstellen, dan is dit ook mogelijk. Hopelijk tot ziens op onze tours en veel plezier op Bonaire.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden door Michel om 1 uur opgehaald. Onderweg stopt hij regelmatig om mooie foto’s te maken en hij vertelt van alles over de omgeving. Aangekomen bij de mangrove gingen we eerst de zee in op zoek naar zeeschildpadden. Die waren er volop. Met een klein groepje van 5 kano’s hebben we een tocht door de mangrove gemaakt vervolgens gingen wij snorkelen in de mangrove en liet hij ons al het moois onder water zien. Na afloop rum punch en iets lekkers en om 7 uur weer terug. Mede dankzij gids Michel een top middag.

Clearbottomkaya... B, Manager van Windows to the Sea kajaking and snorkeling, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Dank je wel Monique voor je review, fijn te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad.

10 mei 2018 beoordeeld

Michel heeft ons rondgeleid door de mangroven. Onderwijl uitleg gegeven over het ontstaan en leven van de mangroven. We hebben ook gezien wat voor vogels zich allemaal ophouden en onder water de ondersteboven kwallen, naast de vele vissen uiteraard! Aanrader!

14 december 2017 beoordeeld

Is een absolute topper. Met een kleine groep van 5 kano's de mangrove door was een ervaring die we niet hadden willen missen.
Heerlijke kano's, goede begeleiding. Prima informatie en een bijzondere natuur.

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De prijs-kwaliteitverhouding is goed! We hebben een geweldige tijd gehad tijdens deze trip! Dit mag je echt niet missen. Als ik zou moeten kiezen dan vind ik het kajakken in de mangroves het leukste van heel Bonaire. Het is zeker de moeite waard. Ook kan je op het einde zwemmen met zeeschildpadden!

Bekijk meer beoordelingen
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische tour gehad van Nathalie met de kayak-glass-bottom-boot, dwars door de mangroven gecrosst, samen met vrienden en hun kids.
Spectaculair en rustgevend, dat lijkt tegenstrijdig maar was het niet.
Door de snorkeltunnel, de kraamkamer van het rif gezwommen; veel kleuren en babyvis gezien.
Als afsluiter hebben we (rum)punch gekregen op het strand met fruit, koekjes en chips. Kortom een aanrader

Reizigers die Windows to the Sea kajaking and snorkeling bekeken, bekeken ook

In Windows to the Sea kajaking and snorkeling geweest? Deel je ervaringen!