Vandaag geopend: 08:00 - 19:00

vanaf US$ 99,00
vanaf US$ 69,00
vanaf US$ 145,00
Beoordeeld op 2 december 2019 via mobiele applicatie

Kim neemt je mee op avontuur onder water ! Wat fantastisch om te zien.... Het was mijn eerste keer duiken en vond het best wel spannend , Kim legt alles duidelijk en rustig uit en stelde mij erg op mijn gemak ! Het was geweldig ! Echt een aanrader !!!!

Datum van activiteit: november 2019
EyeSea-Dive-Land, Owner van EYE DIVE Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Dankjewel! Je deed het ook super! Volgende keer weer!?

Beoordeeld op 1 december 2019

Dit is iemand die weet waar ze de mooie dingen moet zoeken. Professioneel op en top en nog gezellig ook. Echt fantastisch gedoken met Kim. Omdat ik altijd alleen op reis ben is dit echt ideaal om vol te genieten van het duiken. Jij bepaalt het tempo, niet de hele groep. Daardoor kan je veel langer genieten/duiken dan dat je met een groep vanuit een resort gaat duiken. Echt een aanrader.

Datum van activiteit: november 2019

Dankjewel! Hopelijk tot de volgende keer!

Beoordeeld op 29 november 2019

Super mooi gedoken met Kim! Ze neemt je mee op avontuur onder water! Ze weet waar je moet zoeken om de mooiste dingen te zien en de onderwaterwereld echt te beleven! Echt fantastisch! Bedankt Kim! Was echt een geweldige ervaring!! Mvg Jim en Esther!

Datum van activiteit: november 2019
EyeSeaBonaire, Owner van EYE DIVE Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dankjulliewel! Ik hoop tot de volgende keer!

Beoordeeld op 24 december 2019

Datum van activiteit: augustus 2019
Kim-EyeSea-Dive-Land, Owner van EYE DIVE Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

Beoordeeld op 15 december 2019

Datum van activiteit: november 2019
Kim-EyeSea-Dive-Land, Owner van EYE DIVE Bonaire, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019