“Niet alleen voor duikers”
Beoordeling van 1000 Steps

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze spot aan de westkust wordt veel bezocht door duikers. Dit omdat hier veel levend koraal is te vinden. Dit heeft grote aantrekkingskracht op diverse vissoorten.
Er is hier een vrij brede en lange strook met wit zand als een reep koraal bent overgestapt. Hier kunnen snorkelaars van alles rustig bekijken.
Let wel op: De zee is afhankelijk van wind en stroming soms goed in beweging. Als je kinderen meeneem, doe dan een zwemvest om of hou ze goed in de gaten.

28 mei 2018 beoordeeld

Je gaat eerst meer dan 60 trappen naar beneden om dan via de kant het water in te gaan. De duikstek is een prachtige plek om zowel klein onderwaterleven als groot onderwaterleven te ontdekken. We hebben van deze plek echt genoten. Uitstappen ging goed. Na de duik wacht je wel de wandeling weer naar boven.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie plaats om te bekijken en ook prachtig strand. Goede snorkel- en duikplank! Zo mooi hoe het water hier gekleurd is!

20 maart 2018 beoordeeld

Fijne plek om te snorkelen, makkelijk toegankelijk en wij zagen tot twee keer toe een schildpad! Schitterende baai met een strandje.

Bekijk meer beoordelingen
19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek om te snorkelen. Er is wat schaduw voor de achterblijvers en je kan er gemakkelijk komen. Eenmaal in de zee beetje langs de kant blijven. Daar is heel veel te zien. Als je geluk hebt zijn er mooie schildpadden. Een van onze favoriete pekken op het eiland

Reizigers die 1000 Steps bekeken, bekeken ook

Kralendijk, Bonaire

In 1000 Steps geweest? Deel je ervaringen!