“Stijl en kwaliteit Gaan hand in hand”
Beoordeling van Azia Restaurant & Lounge

Azia Restaurant & Lounge
Een tafel reserveren
di 23-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 11 van 203 Restaurants in Palm Beach/Eagle Beach
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aziatische keuken met uitgebreide sushi keuze. Food sharing is de bediening. Porties Zijn groot. Vriendelijke bediening van Adrian (?) een jonge kelner uit Colombia. Meer mogelijkheid om buiten te zitten voorzien is een tip die toeristen zeker zouden waarderen. Dan zouden ze 5/5 krijgen.

Datum van bezoek: oktober 2018
Jenniferd5750, Director of Sales van Azia Restaurant & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Hi Nonneml! Thank you for your feedback. We might have a surprise for you on your next visit.....

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier vaker gekomen. Meestal is het een goede beleving, zowel eten als de service. Dat mag ook wel voor het geld wat ze vragen, inclusief de 18% verplichte fooi.

Helaas viel het dit keer tegen. De service van de dames was ondermaats. Er werd weinig tot niks gesproken. We voelde ons daarom niet echt welkom. De serveerster had er ook duidelijk niet zo'n zin in die avond.

Het eten bestellen ging goed en er werd bijgezegd dat alles op tafel kwam, zodra het klaar was. Dat kan voor wat problemen zorgen qua volgorde van de gekozen maaltijden, maar gelukkig kwam alles prima gecombineerd en redelijk tegelijk met elkaar. Het zou vervelend kunnen zijn als je de rijst bv pas 10 minuten na je vleesgerechten krijgt. Maar dat liep allemaal goed.

De hoeveelheid vlees (kip en beef) in het gerecht viel dit keer wel tegen. Het leek erop of ze wat minder hiervan serveerde dan de vorige keren. Al is het soms lastig inschatten. De sushi blijft erg goed en zo ook de fried rice. De stir fried beef viel tegen qua smaak en er was voor die prijs veel te veel groenten. Ook was er weinig smaak aan de beef. De mongolian beef is dan een betere keuze. De teriyaki kip was wel erg lekker.

De komkommer gin cocktail was wel erg goed van smaak en is een aanrader.

Helaas was dit bezoek een wat mindere ervaring dan de vorige keren. Dit past niet bij dit type restaurant en voor deze prijs mag je meer verwachten. Hopelijk maken ze het de volgende keer wel weer waar.

We geven ze nog een kans.

Datum van bezoek: oktober 2018
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier al meer dan een week en dit is onze huwelijksreis. We komen uit België (Antwerpen) dus we zijn een iets meer verfijnde keuken gewoon en op Aruba vind je dit haast niet. Heel veel Amerikaanse brol, maar dit restaurant was TOP! Het beste wat we tot nu toe hebben gegeten. Heel vriendelijk personeel, lekkere rijkgevulde cocktails, superlekker eten. De dim sums waren zooo ontzettend lekker en dan zwijg ik nog over de sushi’s omg wat ervaring. Binnen is het erg gezellig met zen lounge sfeertje en de bediening was ook super. Het is prijzig, maar dat heb je op Aruba overal, dus betalen we het hier met plezier

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekkere sushi gegeten, het waren grote dikke sushirollen, met heerlijke toppings! TNT rol was favoriet. Fijne bediening

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij genoten vanavond. Onze waiter Cesar heeft de avond afgemaakt! Hij raadde ons de lekkerste sushi en drankjes aan en had nog gelijk ook!

Datum van bezoek: september 2018
GG_Marketing, Public Relations Manager van Azia Restaurant & Lounge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Zo blij dat je net zoveel van je ervaring hebt genoten als wij hebben genoten om je te mogen dienen! Het maakt mijn collega's erg blij om te zien dat onze klanten tevreden waren en de tijd namen om te delen. We hopen je snel weer te zien!

Reizigers die Azia Restaurant & Lounge bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Azia Restaurant & Lounge geweest? Deel je ervaringen!