“Nos Clubhuis the place to be.”
Beoordeling van Nos Clubhuis

Nos Clubhuis
Reserveren met OpenTable
Nos Clubhuis is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 17 van 191 Restaurants in Palm Beach/Eagle Beach
Keukens: Caraïben
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke cocktails Margarita's door Jim gemaakt.
Heel vriendelijk personeel altijd vrolijk. Naomi the best.
Fantastische sunset. Hapje en een heerlijke cocktail.

ArubaWineAndDine, Public Relations Manager van Nos Clubhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear Natasja,

Thank you for your kind review and it's so nice to hear that you had a great time with us! It was wonderful having you at Nos Clubhuis and we are looking forward to welcoming you back again soon.

25 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke plek! Tot rust, genieten, fijn eten en top bediening met altijd een glimlach. Dank Milou voor fijne avonden!

ArubaWineAndDine, Public Relations Manager van Nos Clubhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dear Gillian,

Thank you for your recommendation! We are happy to learn that you enjoyed your time at Nos Clubhuis. It's also nice to read that you are so positive about the food and the service. We hope to see you back soon!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En ook hier kwamen wij Milou weer tegen, ze heeft ons weer goed geholpen. Wij zaten heerlijk, met mooi uitzicht en hebben genoten van ons eten (Caesar salad, hamburgers & Skewer shrimp garlic). Als wij weer naar Aruba gaan, komen wij zeker terug.

ArubaWineAndDine, Public Relations Manager van Nos Clubhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Dear San,

Thank you for your positive review! It's nice to read that you enjoyed the food, the service and the beautiful view at Nos Clubhuis. We hope to see you back on your next trip.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende locatie aam strand op hoogte. Geweldige uitzicht om de zonsondergang mee te maken. Happy hour maakt het feest compleet. Vriendelijke bediening.

ArubaWineAndDine, Public Relations Manager van Nos Clubhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2018

Dear Nelleke,

Thank you for your kind words! We are happy to read that you enjoyed Nos Clubhuis and the lovely view.

We hope to see you back soon!

6 april 2018 beoordeeld

Super gezellig met name happy hour Theun Thanks for the Good service Je heb hier met name een superuitzicht bij zons ondergang

Dear Harry,

That’s so nice to hear! We are happy to read that you had a great time with us and that you enjoyed the beautiful sunset! We hope to see you back soon.

Reizigers die Nos Clubhuis bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Nos Clubhuis geweest? Deel je ervaringen!