Beoordeeld op 23 september 2019

Prima Riu.Qua service eten en de mogelijkheid om extra in 4 thema restaurants te eten daar geef ik 5 sterren voor.De kamers zijn qua meubilair gedateerd te noemen.Maar per 2021 worden ze gerestyled heb ik begrepen.Moet ik eerlijk zeggen wat beter kan is wat meer groen bij de entree en receptie.Wat ook zeker beter kan is de akoestiek in de eetzaal waar men s morgens kan eten.Dat is te rumoerig.Verder zijn de thema restaurants goed te noemen.Het is misschien handiger om van te voren voor de thema restaurants te laten reserveren.Deze Riu kenmerkt zich ook zeker door de vriendelijkheid van het personeel.Aanrader dus!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 juli 2019

Na een week op Manchebo beach verbleven te hebben was dit een cultuurshock.
Zeer druk en weinig plaats op het strand en aan zwembad.
Onthaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij problemen wordt onmiddellijk een oplossing aangeboden. Allegandro heeft ons goed bijgestaan aan de balie. Kamers verzorgd en goede service.
Ontbijt zeer uitgebreid evenals de andere maaltijden. Het buffetrestaurant was een verrassing en zeer goed.
Samengevat, wanneer je voor de rust naar Aruba gaat een low-rise hotel kiezen, ga je voor ambiance en drukte kiest ben je op de juiste plaats in het Riu.

Kamertip: Oppassen voor een kamer waar de airco veel lawaai maakt. Je hebt de airco nodig ook om te slapen !
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Mijn vrouw is met onze dochter 12 Dagen naar riu palace geweest op mijn aanraden.
Dit om dat we al vaak hier zijn geweest. Het was erg duur, maar het was verschrikkelijk als je op het strand niet om 6 uur je handoek op een bedje plaatste kon je daar niet meer terecht. Terwijl veel mensen dit ook deden die Dan hele dag niet kwamen. Belachlijk. Bij zwembad niet te harden door zeer luide muziek. De kamers erg vochtig? Alles klam, en ruikt onaangenaam. Avond programa saai en vroeg afgelopen. Het eten is uitstekend.
Kortom, het geld( € 6000 ) niet waard.
Zeer jammer.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 1 april 2019

We waren met 2 koppels . Super vriendelijke personeelsleden. En lekker eten . We waren met 2 koppels. Enkele minpunten zijn luidruchtige amerikanen!!! Voor een parasol op strand moest je al voor 6 u opstaan want ze stonden al klaar voor hun parasol te reserveren. Smorgens gingen we ontbijten de riu erlangs omdat er daar meer keuze was in gerechten. Daar zijn ze wel niet vriendelijk hoor soms half uur wachten en na 4 keer vragen kreeg je dan wel koffie!!!Maar het eten was bij ons ook zeer lekker . Smiddags en savonds alles dik in orde super bediening. Voor de restaurant wel min punt soms wel uur op voorhand in de rij aanschuiven voor dan mss een plaatstje te hebben. Omdat ze niet werken met reserveren!!!Kamers zijn verouderd maar proper en alles werd voldoende voorzien van handdoeken en ook drank.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 9 maart 2019

Bon día!

Wij zijn meerdere keren op Aruba geweest. Dit keer hebben we gekozen voor het All-Inclusive resort RIU Palace in Palm Beach. RIU staat bekend om de vele buffetten en entertainment en dat was tijdens ons verblijf weer goed georganiseerd.

*Kamer*
Wij kregen een junior suite met twee ruime Queensize bedden op de begane grond met uitzicht op het zwembad. Een nadeel was dat de gang waaraan onze kamer lag, de gehele dag druk was. Deze gang was namelijk ook de toegangsgang richting het strand en het zwembad. Ook werd er soms met deuren gesmeten en werd er 's nachts geschreeuwd door andere hotelgasten die kennelijk iets te diep in het glaasje hadden gekeken. Vanaf een uur 05.00 uur 's ochtends hoorden we het personeel met een karretje lopen. Een gehorige gang dus.

Het meubilair van de kamer is gedateerd en is aan de nodige vervanging toe.

*Ontbijt-lunch-snacks-drankjes-diner*
Er zijn meerdere restaurants in het resort aanwezig, maar wij kozen voor het ontbijt-, de lunch- en het dinerbuffet voor restaurant Don Nicolas. Het dinerbuffet begon om 18.30 uur. Eén keer waren wij als één van de eersten binnen. Het bedienend personeel gaf de bezoekers bij de entree een applaus. Heel bijzonder. De buffetten zijn zeer uitgebreid. Er is zelfs een zogeheten 'Dieet hoek'.

*Handdoekje leggen*
Het klopt wat reizigers schrijven. Wij hadden een kamer op de begane grond met een terras dat uitzicht had op het zwembad. Al heel vroeg in de ochtend liepen de eerste hotelgasten bepakt met handdoeken naar de stoelen om hun plekje te 'reserveren'. Treurig!

*Entertainment*
Er was elke avond live-muziek en een entertainmentprogramma zoals de acrobatenshow, de piratenshow en een carnavalshow.

*Sportsbar*
In de sportsbar stonden koelkasten gevuld met vers belegde sandwiches en fruit, een popcorn automaat en een grote bak waaruit je nachos kon scheppen. Iedere hotelgast kon echt de hele dag dooreten. In principe hoefde je het resort niet te verlaten, maar daar is de reis net iets te lang voor.

Aruba is een prachtig eiland en de Arubus en de kleine busjes stoppen voor het hotel en rijden frequent. We hebben meerdere malen Oranjestad en San Nicolas bezocht.

Dit bericht is geschreven in de Nederlandse taal. Indien dit bericht wordt vertaald in een andere taal zoals het Engels, dan kan het zijn dat de grammatica niet klopt.

Veel plezier op Aruba!

Ayo!