Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven 5 nachten bij Bubali Bliss Studio's. Wij hadden eerst een studio zonder eigen terras. In verband met een niet goed sluitende douchekraan kregen we een studio met terras aangeboden. Beide studio's zagen er netjes uit. Het complex ligt naast een grote supermarkt waar je s ochtends verse broodjes en jus d'orange kunt halen. Eagle beach ligt op 5 min lopen en met de auto ben je overal zo. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Vraag Marcel naar de goede restaurants; wij hebben er heerlijk gegeten.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bubali Bliss is een kleinschalig appartementencomplex op loopafstand van Eagle beach.
Tevens een prima uitvalbasis om de rest van Aruba te ontdekken. De appartementen zijn ruim opgezet en heel erg schoon. Er is een leuk zwembad in een mooie groene tuin. De eigenaar is super behulpzaam en voorziet je indien gewenst van tips.
Kortom een aanrader. Lekker kleinschalig en niet tussen " het geweld" van de grote, dure hotels die overigens wel heel gemakkelijk te bereiken zijn met het openbaar vervoer.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 5 november 2016 via mobiele applicatie

Erg prettige omgeving naast de superfood. Studio's en kamer zijn netje en hebben alles dat nodig is voor een verblijf op Aruba. De schoonmaak tijdens het verblijf os erg prettig.
Het is geen groot resort daardoor heeft het een wat intiemer gevoel.
Zeker een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 september 2016

Fijne locatie vlak bij superfood. Hier zijn veel producten van jumbo te vinden, erg grote supermarkt. De buren hebben wat honden die in de ochtend nogal wat lawaai maken.
Vanaf deze locatie is vrijwel alles in 10/15 min te bereiken. Baby beach is 25 min rijden.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 december 2015

Mooi onderhouden, kleinschalig complex. Modern en comfortabel ingericht. Door middel van codes ga je in t complex en je studio. Werkt prima en veilig idee. Goede service ook door eigenaren, zeer behulpzaam! Luxe supermarkt aan de overkant.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde alleen