Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Aanrader hier is de steakhouse. Als je van vis houdt, neem dan de Halibuth, heerlijk. Vooraf krijg je vers gebakken broodjes met gruyère kaas... vergeet het recept niet mee te nemen om ze thuis te kunnen bakken.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Mooie omgeving en hotel, geweldige locatie en evenementen voor kinderen (Ritz kids), beach/pool team is echt service gericht en goed geregeld, eten is vooral erg lekker, zeer uitgebreide keuze. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 februari 2016

gezellig vertoeven heeeel goede bediening en super lekker eten top in een aangenaam kader prijs kwaliteit waardig

Beoordeeld op 11 januari 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel doet de keten geen eer aan. Alhoewel dat je over de algemene lijn niet kan klagen, zijn er toch veel minpunten die niet zouden mogen bij dit soort van hotels. Kinderzwembad heeft geen redders. Poolboy is zoek voor het meeste van de dag, overal zoeken en op het strand om hulp vragen. Ontbijt was uitgebreid en zeer verzorgd. Service op zich is ondermaats voor dit type hotel: op voorhand evian water gevraagd en bevestigd door hotel bij aankomst was dit er niet, dag later kwamen ze met fout water. Nadien was het in orde. Kinderbedje was niet op kamer bij aankomst, kregen achteraf een bedje dag zelf moest opgemaakt worden?? Kamer waren groot en uitzicht op oceaan, onderhoud was ook beperkt, kamer werd zelfs een keer overgeslagen, vuilbakken werden niet altijd leeggemaakt, lege koffiekopjes niet meegenomen, airco kouder gezet. Lunch was ook lekker en leuk om te zitten, maar er ging geen dag voorbij of er werd wat vergeten of we moesten meer dan 40min wachten om wraps/ broodjes. Kortom goed hotel maar ik zal het niet aanraden. Prijs kwaliteit is onvoldoende! Jammer

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 28 februari 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier ruim een week geweest en het was heerlijk. Goede locatie, goede service en een prachtig strand (fijne strandbedjes) We kregen een upgrade van onze kamer en het leek wel een appartement. Alles clean en mooi gestyled. Neem ook een kijkje bij alle strandtentjes verderop daar kan je heerlijk lunchen/dineren.

Datum van verblijf: november 2014