Beoordeeld op 3 mei 2019

Dit is een tamelijk eenvoudig hotel, maar de kamers zijn bijzonder ruim. Netjes schoon en vriendelijk personeel. De keuken is lekker, maar het terras is was sfeerloos. De ligging is goed, slechts van Eagle Beach gescheiden door een weg.

Datum van verblijf: maart 2019
AmsterdamManor, Manager van MVC Eagle Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Beste dutchmirjam, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te lezen dat de kamer ruim en schoon was, dat onze teamleden vriendelijk waren, en dat je genoten hebt van onze locatie. Bedankt voor uw feedback en we hopen u weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit kleine hotel op Aruba gelegen aan eagle beach 1 van de mooiste stranden van Aruba. Het hotel personeel is zeer vriendelijk, kamers zijn schoon en degelijk, alleen weinig kast ruimte voor 2 personen. Badkamer is een douche en wasbak welke voldoet. Bij het hotel is ook een klein zwembad alleen geschikt voor kinderen. Het is een rustig hotel. Ontbijt heeft weinig te beiden dan elke dag het zelfde brood kaas en wat vleeswaren plus nog wat fruit en gekookte eieren, in het ontbijt zit nog veel verbetering in variatie. Overige kaart heeft alles te bieden en is goed. Zeer van restaurant is koel en niet erg aantrekkelijk.
Personeel is aardig en behulpzaam. Op strand moet je een lig bed bij de strandwacht boeken, dit omdat er als er een cruise binnen loopt weinig plaats is op het strand en erg druk wordt met akelig irritante verhuurders van strandenden en parasols. Echt een vergissing van uitgeven vergunningen op Aruba. Maar nogmaals MVC bezoekers hebben nog altijd een plaats. Wij komen graag in dit hotel ondanks dat er veel veranderd op strand en in het eten in het hotel. Rust vind je er zeker.

Datum van verblijf: mei 2018
AMBRManager, Manager van MVC Eagle Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

Beste gast,

Bedankt voor deze uitgebreide review! We zijn blij te lezen dat u de kalmte van het hotel, de kamers, het restaurant en het personeel uw verblijf alleen maar beter hebben gemaakt. We hebben ook zeker geluk dat we aan een van de mooiste stranden van de wereld zitten met ons hotel! Bedankt voor uw tip over het ontbijt. we zullen dit doorgeven aan de F&B Manager. Gelukkig heft u ondanks de drukte die er af en toe kan zijn door de cruise schepen, toch altijd nog een plekje op het strand kunnen vinden. Onze strandwachten doen altijd hun uiterste best om voor onze eigen gasten altijd een plek op het strand over te houden :)
We hopen u graag weer te zien met uw volgende verblijf op Aruba!

Zonnige groetjes,

Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Direct aan Eagle Beach gelegen, pracht lokatie. Mooie frisse kamers met nieuw meubilair.
Koelkast in de kamer. Ruime schone badkamer/toilet. Goed werkende internetverbinding.
Kastruimte (kleding) is zeer beperkt. Ontbijt is goed, maar iedere dag hetzelfde, iets meer variatie zou lekker zijn. Personeel is beleefd en zeer behulpzaam. Wij gaan graag weer terug want het is een heerlijke vakantieplek!

Datum van verblijf: september 2017
AMBRManager, Manager van MVC Eagle Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Dear Sylvia,
Thank you for reviewing us! We appreciate you taking the time to share your experience. It is great to see that you liked our staff and that you would return again.
Thank you and we hope to welcome you back soon!

Beoordeeld op 1 januari 2017

In het toeristische Aruba met de vele highrise kolossen is het MVC Eagle beach een ware verademing.
Door het kleine aantal kamers heb je al snel het gevoel dat je bij een 'family' hoort. De kamers zijn prima, niet groot maar alles is aanwezig. Een heerlijk bed, een grote koelkast, enz. Het restaurant wat erbij hoort (Tulips) heeft een prima en betaalbare kaart. De cocktails zijn heerlijk en worden met plezier bereidt.
Personeel is professioneel maar ontzettend aardig. Okee, het zwembad is klein, maar wat zou je daar ook in zoeken als het allermooiste strand aan de overkant van de weg ligt
Op onze laatste dag prima service met ruimte waar we konden douchen na een laatste stranddag ivm late vlucht.
De front desk medewerkster met haar vrolijkheid en aanstekelijk enthousiasme zal ik nooit vergeten, helaas ben ik haar naam wel kwijt ..
Een aanrader op Aruba is dit hotel zeker en wij gaan absoluut nog een keer terug.

Datum van verblijf: december 2016
AMBRManager, Manager van MVC Eagle Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2017

Dear Larissa,
Wow! Thank you for the kind words! We like that you felt right at home and that we were like a small family. That is what we want to accomplish. It is great to see that you had such a wonderful stay and we hope that you come back soon!
Thank you very much!

Beoordeeld op 21 september 2016

We verbleven in het MVC Eagle Beach Resort Aruba. De kamer zelf was wel wat ouder en simpel maar het was goed en schoon. Ook niet echt groot. Wij hadden kamer 202 welke op de 2e verdieping (bovenste) was en hadden daar dan ook leuk uitzicht over de tuin van het resort en op de zee aan de overkant van de straat. Het zwembad was erg klein maar daar gaven wijzelf niet om aangezien we die toch niet gebruikten. De ontvangst bij de receptie was zeer vriendelijk. Wij wilde hier op het eiland ook een auto huren en dat hebben ze netjes voor ons geregeld. Mocht je een strandmens zijn dan is het alleen de straat oversteken en ben je gelijk op het mooie witte strand met de mooie helderblauwe zee. Wel staat er altijd veel wind maar dat heeft weer als voordeel dat je er geen last hebt van muggen. (wel op Curacao en Bonaire heb je muggen). Wij hadden ook ontbijt erbij en dat was bij het restaurant op het resort genaamd "Tulip". Het ontbijt bestond uit een lopend buffet met van alles en nog wat maar als je een omelet of een ander soort gebakken ei wilde moest je daar voor betalen. Ook 's-avonds een keer wezen eten in het restaurant wat wel erg goed was maar de prijs vonden wij te duur om het nog een keer te doen. De prijzen zijn allemaal in Amerikaanse dollars. Dat is wat ons erg tegenstond op Aruba dat het allemaal in dollars staat en dat terwijl je Arubaans geld opgenomen had. Het is dus in het kort best een goed verblijf zeker als je rust zoekt.

Kamertip: vraag een kamer op de verdieping aan de hoekkant dan heb je uitzicht op zee. bijvoorbeeld kamer 202
Datum van verblijf: september 2016
AMBRManager, Manager van MVC Eagle Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2016

Dear Karin,

Thank you for your detailed feedback! We are glad that you enjoyed your stay at our hotel! We are happy that you found our staff friendly. We have noticed that many guests like the location due to its proximity to the beach and the quiet environment it brings.
We hope that you will return in the future and thank you for taking the time to review us!