“Heerlijk eten, vegan opties, live muziek”
Beoordeling van Ike's Bistro

Geclassificeerd als nr. 19 van 203 Restaurants in Palm Beach/Eagle Beach
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Aruba zijn we meerdere keren wezen dineren bij Ike’s bistro. Het eten is er heerlijk (complimenten aan de chef), de bediening vriendelijk (o.a. Jason en Ana Li) en ook is de sfeer goed met de live muziek. Er zijn tafeltjes aan het zwembad en meer binnen. Op de kaart ook een aantal vegan opties.
De gastvrouw kon echter wel een glimlach op haar gezicht gebruiken. Onze reservering was niet goed door gekomen maar er volgde geen excuses of iets dergelijks.
Reserveren aan te bevelen voor 20:00uur.
Tafeltje aan het zwembad gezellig, met mooi uitzicht maar minder prettige stoelen.

Datum van bezoek: maart 2019
PatrickManchebo, Manager van Ike's Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019

Dank voor uw review en uw complimenten over het eten, de bediening, de muziek en de ambiance. De gastvrouw heeft inmiddels een grote glimlach, ze was een beetje nerveus in haar eerste week maar is nu als een vis in het water

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Aruba op maandagavond bij Ike’s langs gegaan voor de kreeft-avond.

Heel erg lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk!

Ik kan dit dan ook aan iedereen aanraden!

Datum van bezoek: mei 2018
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk buffet ontbijt, verschillende soorten broodjes, verschillende fruitsappen, vers fruit, warm buffet en yoghurtjes.
Mooie lokatie en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2017
PatrickManchebo, Manager van Ike's Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Beste 849marye,

dank u voor uw prachtige commentaar voor de dames van het ontbijt. Hopenlijk tot snel namens team Ike!

27 maart 2017 beoordeeld

Typisch Amerikaans, bediening is soms een tikkeltje overdreven 'aardig'. De gerechten komen erg vlot na het bestellen en de rekening wordt zonder te vragen al gebracht. Desondanks hebben we hier prima gegeten aan het zwembad. Mooi uitzicht en een live muzikant. Niet slecht.

Datum van bezoek: maart 2017
10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Moest zeer lang wachten op bediening. Uiteindelijk maar iemand aangesproken, die was niet vrolijk want die voelde zich te goed om te bedienen. Hij was een soort van beveiliger.
Uiteindelijk een dame die vraagt of ik wat wil drinken. Na een half uur in de bloedhitte was dat drankje er nog niet.
Calamari die gewoon op de kaart staan waren er ook niet. Uiteindelijk een saté besteld. Kwaliteit teleurstellend, tempo krankzinnig traag.

Datum van bezoek: maart 2017
PatrickManchebo, Manager van Ike's Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2017

Geachte mijnheer 860Richard,

mijn oprechte verontschuldigingen. We zijn gewend aan tussen de 70 en 100 gasten per lunch en juist op een dag waarin wij twee medewerkers (een in de keuken en een in de bediening) ziek hadden krijgen wij 150 gasten. Voor het overgrote deel konden wij iedereen op tijd en naar tevredenheid serveren, maar bij u heeft het duidelijk te lang geduurd. Door deze onverwachte drukte raakte ook nog eens een van onze meest populaire gerechten op. Hier heeft u natuurlijk helemaal geen boodschap aan echter bieden wij u wel onze excuses hiervoor aan.

Met vriendelijke groet

Patrick

Reizigers die Ike's Bistro bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba
Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Ike's Bistro geweest? Deel je ervaringen!