Amsterdam Manor Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Brickell Bay Beach Club & Spa(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 03/08
  • Gratis parkeren
Tropicana Aruba Resort & Casino(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
  • Zwembad
Divi Aruba Phoenix Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Gratis parkeren
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 488 per nacht.

Bubali Bliss Studios(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bucuti & Tara Beach Resort Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 435 per nacht.

Hyatt Regency Aruba Resort and Casino(Palm Beach/Eagle Beach)
  • Gratis parkeren
The Ritz-Carlton, Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
  • Aan het strand
22 oktober 2016 beoordeeld

Als je op Aruba wilt verblijven op een top locatie voor een goede prijs dan moet je hier naar toe! Palm beach is 10 minuten lopen. De eigenaren Ron en Rosemary zijn twee fantische mensen die zorgen dat je niets tekort komt! Altijd bereid om je te helpen en te voorzien van tips over het eiland. De studio is van alle gemakken voorzien. Voor onze kleine meid Eline hadden ze een babybedje staan en speciaal nog een knuffeltje gekocht. Wij komen zeker terug!! Ron en Rosemary nogmaals bedenkt!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
Ron C, Owner van Carinas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Het was zo'n plezier om jullie te zien als jong gezinnetje, Rosemary mist het oppassen!

19 april 2016 beoordeeld

Wij verbleven ruim 2 weken bij Carinas, om onze dochter te bezoeken die op Aruba stage loopt, we hebben genoten. Qua ligging ideaal, op loopafstand van strand en winkeltjes en restaurantjes. Ron en Rosemary zijn een prima gastheer en -vrouw, willen alles voor je regelen! Ik zou zeker weer gaan naar Carinas!!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Ron C, Owner van Carinas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2016

Dank je Elvira & Peter, het was een genoegen om jullie bij ons zo te zien relaxen, met avondvullende BBQ's etc.

8 april 2016 beoordeeld

rustige locatie, 5 geweldige appartementen, appartement is van alle gemakken voorzien; aan alles gedacht snorkelspullen, strandhanddoeken en strandstoelen. ligging van het appartement is fijn, dichtbij strand, restaurants en winkelcentra. Huurauto kun je gemakkelijk bij het appartement kwijt.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Ron C, Owner van Carinas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2016

Thanks Peter, we're glad you enjoyed your stay and our island!

6 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 10 dagen vakantie gevierd op Aruba en verbleven in dit heerlijke zeer kleinschalige appartementen complexje. De studio was keurig netjes en heerlijk schoon. Er ontbrak ons aan niets en binnen 10 min. rustig wandelen sta je op het prachtige strand van Palm Beach. In de nabije omgeving vind je heerlijke restaurants en mooie winkels. Fantastische prijskwaliteitsverhouding en een echte aanrader! Bedankt voor een heerlijk verblijf!!

Verbleef: december 2013, reisde met een partner
2 mei 2013 beoordeeld

Een warm ontvangst op de airport en de bungalow door de gastvrouw. We hadden een studio appartement geboekt en kregen zonder meerkosten en gevraagd te hebben een upgrade naar de bungalow. Bungalow is prachtig ingericht en voorzien van alle gemakken (tot de kleinste details), inclusief patio, hangmat, ruimte voor de huurauto, housekeeping en strandlakens. Buurt is veilig, rustig en op loopafstand naar het strand (10 min). Voor ons zoontje van 1,5 was ook gedacht, er was een kinderbed, muskietennet, kinderstoel en autostoel aanwezig. Gastheer heeft ons tevens goed bijgestaan met hulp daar waar we nodig hadden.
Kies je voor het verblijf in een appartement, dan kies je voor Carina's!

Kamertip: Alle kamers zijn goed gelegen, reis je met een gezin? kies dan absoluut voor de bungalow! Je bent voorzien van alle gemakken een hebt een zee aan ruimte. Je kunt er zelfs gasten ontvangen.
  • Verbleef: april 2013, reisde met familie