“Geweldig”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Carinas Studio Apartments
14 april 2017 beoordeeld

Prima verzorgd uitziende kamer en douche. Goede airco en gratis WIFI. In een kast liggen strandspullen en zelfs een strandhanddoek. Eigenaren ontvangen je vriendelijk en geven goede tips. Ligging is rustig maar op nog geen 5 minuten lopen loop je in de drukke winkelstraat met veel eetgelegenheden en naar Palm beach strand. Met je sleutel krijg je een gratis bed bij mambo beach. Kortom de prijs is goed en een prima locatie om Aruba te ontdekken.

Kamertip: Verblijf in Carinas is goed en betaalbaar.
Bekijk meer kamertips
Verbleef: April, 2017, reisde alleen
Ron C, Owner van Carinas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2017

Dank je wel Koos, we hopen je snel weer terug te zien!

22 oktober 2016 beoordeeld

Als je op Aruba wilt verblijven op een top locatie voor een goede prijs dan moet je hier naar toe! Palm beach is 10 minuten lopen. De eigenaren Ron en Rosemary zijn twee fantische mensen die zorgen dat je niets tekort komt! Altijd bereid om je te helpen en te voorzien van tips over het eiland. De studio is van alle gemakken voorzien. Voor onze kleine meid Eline hadden ze een babybedje staan en speciaal nog een knuffeltje gekocht. Wij komen zeker terug!! Ron en Rosemary nogmaals bedenkt!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Ron C, Owner van Carinas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Het was zo'n plezier om jullie te zien als jong gezinnetje, Rosemary mist het oppassen!

19 april 2016 beoordeeld

Wij verbleven ruim 2 weken bij Carinas, om onze dochter te bezoeken die op Aruba stage loopt, we hebben genoten. Qua ligging ideaal, op loopafstand van strand en winkeltjes en restaurantjes. Ron en Rosemary zijn een prima gastheer en -vrouw, willen alles voor je regelen! Ik zou zeker weer gaan naar Carinas!!

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Ron C, Owner van Carinas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2016

Dank je Elvira & Peter, het was een genoegen om jullie bij ons zo te zien relaxen, met avondvullende BBQ's etc.

8 april 2016 beoordeeld

rustige locatie, 5 geweldige appartementen, appartement is van alle gemakken voorzien; aan alles gedacht snorkelspullen, strandhanddoeken en strandstoelen. ligging van het appartement is fijn, dichtbij strand, restaurants en winkelcentra. Huurauto kun je gemakkelijk bij het appartement kwijt.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Ron C, Owner van Carinas Studio Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2016

Thanks Peter, we're glad you enjoyed your stay and our island!

6 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 10 dagen vakantie gevierd op Aruba en verbleven in dit heerlijke zeer kleinschalige appartementen complexje. De studio was keurig netjes en heerlijk schoon. Er ontbrak ons aan niets en binnen 10 min. rustig wandelen sta je op het prachtige strand van Palm Beach. In de nabije omgeving vind je heerlijke restaurants en mooie winkels. Fantastische prijskwaliteitsverhouding en een echte aanrader! Bedankt voor een heerlijk verblijf!!

Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
2 mei 2013 beoordeeld

Een warm ontvangst op de airport en de bungalow door de gastvrouw. We hadden een studio appartement geboekt en kregen zonder meerkosten en gevraagd te hebben een upgrade naar de bungalow. Bungalow is prachtig ingericht en voorzien van alle gemakken (tot de kleinste details), inclusief patio, hangmat, ruimte voor de huurauto, housekeeping en strandlakens. Buurt is veilig, rustig en op loopafstand naar het strand (10 min). Voor ons zoontje van 1,5 was ook gedacht, er was een kinderbed, muskietennet, kinderstoel en autostoel aanwezig. Gastheer heeft ons tevens goed bijgestaan met hulp daar waar we nodig hadden.
Kies je voor het verblijf in een appartement, dan kies je voor Carina's!

Kamertip: Alle kamers zijn goed gelegen, reis je met een gezin? kies dan absoluut voor de bungalow! Je bent vo ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2013, reisde met familie
30 oktober 2012 beoordeeld

In een mooi verzorgde tuin vind je de appartementen van Carinas. De appartementen zijn smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Aan de kleinste details is aandacht besteed.
Voor onze gastvrouw en gastheer was geen enkele moeite te veel.Mede dank zij hun, was het zowel binnen als buiten goed toeven! Op Aruba is er een gezegde: Mi kas ta bo kas (mijn huis is jouw huis).Door de gastvrijheid van Conny en Fred hebben we dat gevoel zeker gekregen. Een super vakantie op ons favoriete eiland Aruba!
Maria, Franklin en Lucie

• Verbleef: Oktober, 2012, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Palm Beach/Eagle Beach in overweging
op 1 km afstand
Boardwalk Hotel Aruba
Boardwalk Hotel Aruba
nr. 2 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
1.378 beoordelingen
op 0,6 km afstand
Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino
Holiday Inn Resort Aruba - Beach ...
nr. 19 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
3.491 beoordelingen
op 0,9 km afstand
Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino
Hilton Aruba Caribbean Resort & ...
nr. 10 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
Tropicana Aruba Resort & Casino
nr. 21 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
1.483 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Carinas Studio Apartments geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Carinas Studio Apartments

Adres: | Palm Beach, Palm Beach/Eagle Beach 360, Aruba
Locatie: Caraïben > Aruba > Palm Beach/Eagle Beach
Voorzieningen:
Gratis parkeren Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 18 bijzondere accommodaties in Palm Beach/Eagle Beach
Prijsklasse: € 100 - € 199 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Carinas Studio Apartments 3.5*
Aantal kamers: 6
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Carinas Studio Apartments met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?