Na een lange vlucht kwamen wij met de transfer aan bij het hotel. Bij de deur stonden 3 personeelsleden, ze zeiden met pijn en moeite “hoi”. Achter de receptie stond een mevrouw met een chagrijnig gezicht. We hadden 2 kamers geboekt met zeezicht en als preferentie opgegeven dat we naast elkaar, of in ieder geval in de buurt van elkaar, wilde zitten. De mevrouw deelde ons mede dat dit niet het geval was. De kamers waren elk in een ander gedeelte van het gebouw. Één kamer had zeezicht, de andere kamer niet. Na veel input van ons ging mevrouw eens nakijken of het mogelijk was om te wisselen. Lang verhaal kort.. de manager heeft ons nog 3 dagen aan het lijntje gehouden of we konden ruilen van kamer. Dit bleek elke dag niet mogelijk (het hotel moet toch weten welke kamers wanneer bezet zijn??).
Een van de laatste dagen zat er ‘s avonds een kakkerlak op de kamer. We zijn dit gaan melden bij de receptie en de mevrouw zou iemand sturen. Half uur later was er nog niemand. Weer terug naar de receptie, nu stond er een meneer. Hij was nergens van op de hoogte. Dus mevrouw van een half uur geleden was aan het eind van haar werkdag en vond het niet nodig om actie te ondernemen..
Erg jammer is het dat alle parasols al om 6 uur ‘s ochtends gereserveerd worden!
De appartementen zijn groot en heel schoon! De locatie is super! Leuke restaurantjes (Bugaloe en Moomba) op loopafstand via het strand.