32 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 387
Trip.comUS$ 387
Vio.comUS$ 386
HolidayInn.comUS$ 387
TravelocityUS$ 387
Agoda.comUS$ 387
Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Op zich zakelijk bezoek voor 1 dag. Nivo hotel is echt heel slecht voor de prijs - 1 nacht €350 - kamer uitzicht op parkeerplaats, armzalig meubilair, zeer verouderde airco. Bed was prima. Inrichting kamer zeer verouderd en ongezellig. Ontbijt gewoon niet bijzonder zaal ongezellig. Strand is mooi maar heel massaal - zou niemand dit aanraden voor deze prijs

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Resort Aruba-Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Beste liesbeths2013,
Bedankt voor uw openhartige beoordeling. Het spijt ons dat uw recente verblijf niet aan de verwachtingen voldeed. We waarderen uw opmerkingen en zullen deze met ons team delen zodat we onze diensten kunnen blijven verbeteren. We hopen u te mogen verwelkomen terug in de toekomst, zodat we een betere ervaring kunnen bieden.

Beoordeeld op 28 december 2021 via mobiele applicatie

Eerste keer dat ik in Holiday Inn ben geweest….De ligging van het Hotel is goed en centraal. Het is meer een familie of jeugdhotel. Van de hotels aan Palm Beach is dit denk ik degene met de laagste kwaliteit. Je kunt beter voor een ander hotel kiezen. Personeel is niet echt vriendelijk en bedjes op strand reserveren gaat moeizaam. Een dag vooraf reserveren kost 30 dollar en dezelfde dag reserveren kost 15 dollar. Hotel is gedateerd en mijn inziens een cashcow van Holiday Inn. Om de komende jaren mee te kunnen zal het mijn inziens echt op de schop moeten.
Corona maatregelen worden slecht nageleefd. Alleen de vloer in de lobby wordt regelmatig gedweild, maar de liften of andere ruimtes worden niet regelmatig schoongemaakt. Ook geen controle op dragen van mondkapjes (in de lift). Ben zelf daarom maar altijd met de trap gegaan. Daarnaast leeft het personeel de regels zelf ook niet echt na. Schoonmaken van kamers gebeurt wanneer het uitkomt. Dus de ene dag wel en de andere niet. Kortom ik raad een ander hotel aan, zal wel wat duurder zijn wellicht. Ben ook regelmatig in het Hilton of Ritz geweest, beiden in een andere prijsklasse, maar zeker een aanrader als het budget het toelaat. Appartement Azure is ook een aanrader!

Kamertip: Loop ook eens naar Eagle Beach!
Datum van verblijf: december 2021
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Resort Aruba-Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2021

Beste davesA9902WY ,
Bedankt om dit onder onze aandacht te brengen. Onze excuses voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden, aangezien dat niet voldoet aan onze normale normen. We zullen uw feedback delen met onze medewerkers en de nodige wijzigingen aanbrengen. We hopen dat je ervoor kiest om weer bij ons te blijven, zodat we je ons ware serviceniveau kunnen laten zien.

Beoordeeld op 5 december 2021 via mobiele applicatie

Lobby is modern ingericht maar de rest van het gebouw zit nog in (het begin van) de jaren tachtig. Tapijt op de vloer en lage popcornplafonds. Ook in de kamers. Kamers zijn ruim genoeg, bedden comfortabel, douche prima, er wordt goed schoon gemaakt en het is goed geïsoleerd. De ligging is top en het strand heerlijk. Het systeem om een palapa (houten parasol) te reserveren (betaald!) is erg ouderwets.
Hotel is aan de prijs voor hoe het er uitziet.

Datum van verblijf: november 2021
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Resort Aruba-Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2021

Geachte Inge K,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling van ons hotel. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We stellen uw opmerkingen op prijs en zullen deze met ons team delen om onze diensten te blijven verbeteren. We hopen dat u ons snel weer zult bezoeken.

Holiday Inn Resort

Beoordeeld op 28 november 2021

Locatie aan het strand is prima.

Personeel is verre van vriendelijk en onbeschoft.
Kamers zijn gedateerd en heel oud en ruiken muf.

Zelfs met all-in-clusive betaal je 15 dollar per dag extra voor een parasol!

Datum van verblijf: november 2021
Guest Experience Manager, Guest Services / Front Office van Holiday Inn Resort Aruba-Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2021

Beste RobFolkers,

Bedankt om dit onder onze aandacht te brengen. Onze excuses voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf heeft ondervonden, aangezien dat niet voldoet aan onze normale normen. We zullen uw feedback delen met onze medewerkers en de nodige wijzigingen aanbrengen. We hopen dat u ervoor kiest om weer bij ons te blijven, zodat we uw ons ware serviceniveau kunnen laten zien.

Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn een week gast geweest in het holiday inn Aruba. Een hotel dat nu 50 jaar bestaat en staat als een huis! Heerlijke locatie- breed langs Palm beach. Heerlijk om zo elke ochtend naar je ontbijt te lopen. Prima kamer - vriendelijk personeel - heerlijk strand: fijne vakantie
Locatie vlakbij restaurant strip achter high rise hotels maakt de locatie perfect.
Enjoyed

Datum van verblijf: juli 2019