Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier prima een week verbleven. Wel met halfpension wat voor de medewerkers van de horeca een lastig en onbekend concept was. Het hotel heeft een prima ligging, het eten is goed en het personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2018
HIResortAruba, Guest Relations Manager van Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Lieve Peter,
Heel erg bedankt voor je review van ons hotel. Ik ben blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Het is iets waar onze medewerkers trots op zijn, dus we waarderen uw feedback. We hopen dat je ons opnieuw zult bezoeken.

Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino

Beoordeeld op 16 juli 2018

relaxed resort, goede kamers, worden iedere dag schoongemaakt. Mooie ligging t.o.v. strand en shopping malls, restaurants. Verschillende restaurants in resort aanwezig, allemaal wel erg Amerikaans. Goede service.

Datum van verblijf: maart 2018
HIResortAruba, Guest Relations Manager van Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Geachte jabent1950,

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Helaas voor ons geen prettige ervaring. De kamers zijn erg verouderd. Je ziet een foto op internet ( bv de badkamer) en krijgt dan een kamer met een 'hok' waar je nog niet eens fatsoenlijk met z'n tweeën aan de wastafel kunt staan. Dan het 'gedoe' met het kingsize bed. Je vraagt er van te voren om maar er zijn veel te weinig kamers met kingsize bedden. We hoorden veel mensen klagen bij de receptie en allemaal van kamers wisselen. Nu hebben we wel een kingsize bed maar zitten aan de voorkant van het hotel waar je echt niet voor de lol op je balkon gaat zitten. En we zitten hier nog bijna 2 weken!! Aan de receptie waar we gevraagd hebben voor een kingsize staan de dames gewoon voor je neus in het Papiaments te zeggen dat ze je 'fresku' vinden. Ik versta Papiaments omdat ik hier gewoond heb (maar dat wisten ze niet).
Dan nog een 'gevalletje ' over de invalide parkeerplaats. We zijn in het bezit van een invalideparkeerkaart. We moesten bij een andere balie vragen om op de invalide parkeerplaats te mogen parkeren. De man kijkt me aan.... 'en voor wie dan?' vraagt hij... Ik geef aan dat het voor mij is. Hij zegt: maar u zit niet in een rolstoel. Mijn rolstoel lag op dat moment in de auto maar FYI: je hoeft niet in een rolstoel te zitten om in het bezit te zijn van zo'n kaart. Hij wilde dus op basis van wat hij zag beslissen of wij er recht op hadden om daar te mogen parkeren. Je hoort hier geen onderscheid in te maken! Gelukkig heeft hij ons toch een kaart gegeven. Maar het ging blijkbaar niet zo van harte.
Voor ons is de algehele ervaring dus niet zo prettig maar misschien zijn we te verwend bij andere hotels. We blijven nog tot 16 februari en het gevoel van 'tijd uitzitten' overheerst een beetje ... echt jammer als je je realiseert dat je Afl 7300,00 betaald voor dit verblijf. Dan verwacht je toch iets meer voor je geld.

Datum van verblijf: februari 2018
HIResortAruba, Guest Relations Manager van Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Geachte Joyce M,
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Onze excuses voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf hebt ondervonden, want dat is niet aan onze normale normen. We zullen uw feedback met onze medewerkers delen en de nodige wijzigingen aanbrengen. We hopen dat je ervoor kiest om opnieuw bij ons te blijven, zodat we je ons echte serviceniveau kunnen laten zien.

Beoordeeld op 14 mei 2018

Wij waren voor het eerst in Aruba en dat is erg goed bevallen! Voor ons is een levendige omgeving met restaurants en winkeltjes erg belangrijk en dat is hier zeker het geval! Wij hebben er voor gekozen om alleen logies te boeken en daar ben ik achteraf erg blij mee!
Je hebt op loopafstand veel leuke restaurantjes (bijvoorbeeld Salt & Pepper, NL eigenaar) waar je voor een leuk bedrag kunt ontbijten. In het hotel zelf kun je bij meerdere restaurantjes (ook buiten) op rekening eten, dus dat was voor overdag ideaal!

Het enige nadeel vond ik dat er geloot moest worden voor de parasols. Op het moment dat je een dag weg was van het hotel voor een eilandtour o.i.d., had je de dag erna een minder fijne plek. Er waren altijd wel "palapalas" over, maar dan lag je op de minst gunstige plekjes die dus niet waren gekozen met de loting.

De hotelkamer was ook schoon en de bedden waren erg groot! (wij zaten in de middelste toren, boven de receptie)

Al met al hebben we hier een heerlijke vakantie gehad en wij zouden hier zeker nog eens terug komen!

Kamertip: De Sea tower of de middelste toren.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 april 2018

Weekje Aruba Holiday Inn ,goed hotel ,goede kamer,schone kamer,schone badkamer , goede service van personeel ! schitterend strand met heel ligbedjes, parasols worden verloot moet je je voor inschrijven ! Eten en drinken in de restaurants en bars is vrij duur je kan beter ergens anders gaan eten ,SALT & PEPPER is een aanrader is vlak bij of TOF Twist Of Flavors bij de Shops at Alhambra ! zwembaden zijn perfect.

Kamertip: kamer met zeezicht!
Datum van verblijf: april 2018
HIResortAruba, Guest Relations Manager van Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Dear RickRavenhorst,