“Duiken”

Aruba Parasailing Adventure
US$ 42,00*
Aruba Catamaran Sail with Snorkeling
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dubbele duik gemaakt in de ochtend, erg professioneel en vriendelijk personeel! Hele ongedwongen sfeer en bereidt om al je vragen te beantwoorden en hulp te bieden waar nodig. Duiklocaties waren top! Zeker een aanrader!

Bedank J. D
Schrijf een beoordeling

24 juli 2016 beoordeeld

Een heerlijke tocht mogen maken op de partyboot !! De boot is voorzien van 2 grote ''trampolines'' waar je heerlijk boven het water hangt. Onderweg nog de mazzel gehad een grote groep dolfijnen te zien en ook enkele schildpadden die aan de oppervlakte zwommen.
Het personeel is erg vriendelijk en helpt je graag, het voordeel van deze boot is dat ze ook wat een eten hebben aan boord. Het is niet een hele maaltijd, maar een lekkere snack.
Beste partyboot so far!

31 mei 2016 beoordeeld

Tijdens een zakenreis toch maar een moment genieten en een snorkeltocht gereserveerd. Op een zaterdagmiddag mij gemeld en via een zodiac samen met een Amerikaans stelletje naar de catamaran gevaren. Aan boord gegaan en daar zaten we dan, 3 toeristen en 2 man personeel. Was geen gewoonte van hun om uit te varen met dit aantal maar vanwege eerdere annulering vonden ze het vervelend weer af te zeggen. En daar was ik heel erg blij mee. Hector en zijn (scheeps)maat hebben ons geweldig vermaakt. Onbeschrijfelijk mooi: Fantastisch weer, prachtige boot, zeilen vol open met Spinaker en varen over het azuurblauwe water. Lekkere muziek, vers fruit, cocktails en lekkere wraps. Een stop gemaakt bij het Scheepswrak (Antilla) en gesnorkeld. Fantastisch. Goed materiaal en je krijgt zelfs een fotocameraatje mee. De foto's zijn op Facebook gezet. Ik vond het zo onwijs goed verzorgd, fantastisch. Het duurde ongeveer 3 uur en ik zal het niet zo heel snel vergeten. Super aardige mensen! Ik zou zeggen; doen!

27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, goede service.
Vooral Kevin wist veel van de duikplaatsen en was zeer georganiseerd.
De boot was wel aan vernieuwing toe en mocht groter zijn, maar dat gaat gebeuren zei men ons.

25 mei 2016 beoordeeld

We zijn gaan duiken met deze organistatie, en ik ben er erg tevreden van. Vriendelijke mensen met kennis van zaken, mooie duiksites, goed materiaal. Wel geen Nitrox, en op drukke momenten zat de Zodiac-boot ietsje te vol.
Maar wel zeker een aanrader.

Reizigers die Aruba Watersports Center bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Aruba Watersports Center geweest? Deel je ervaringen!