“Duiken”

Aruba Parasailing Adventure
US$ 42,00*
Aruba Catamaran Sail with Snorkeling
27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen, goede service.
Vooral Kevin wist veel van de duikplaatsen en was zeer georganiseerd.
De boot was wel aan vernieuwing toe en mocht groter zijn, maar dat gaat gebeuren zei men ons.

Schrijf een beoordeling

25 mei 2016 beoordeeld

We zijn gaan duiken met deze organistatie, en ik ben er erg tevreden van. Vriendelijke mensen met kennis van zaken, mooie duiksites, goed materiaal. Wel geen Nitrox, en op drukke momenten zat de Zodiac-boot ietsje te vol.
Maar wel zeker een aanrader.

20 januari 2016 beoordeeld

Tijdens een cruisevakantie deze duik geboekt. Via internet/e-mail contact gezocht met deze duikschool en telkens per e-mail vlotte reacties ontvangen (allen in het Nederlands, wel zo comfortabel) te woord gestaan. Uitgelegd werd dat een transfer of taxi te duur zou worden en dat ik beter de bus kon pakken. Het bereiken en vinden van de duikschool (op Palm Beach) was zodoende een makkie en goedkoop ($4 per persoon voor een retour naar de cruiseterminal).

Bij de duikschool keurig te woord gestaan (ook weer in het Nederlands) en de aanmelding/betaling verliep allemaal vlotjes.

De duik (Antilla wrak) was prima verzorgd. Een Nederlandse jongen (waarvan ik de naam helaas even vergeten ben) ging mee als divemaster en samen met een Amerikaanse vader en dochter, maakte de totale groep tot 4 personen. Ik heb ook een boot gezien met wel 20 duikers erop en prees me gelukkig dat ik daar niet op zat. De begeleiding verliep prima en helemaal relaxed.

De duikstek zelf was leuk, maar heel veel vis en andere zeedieren hebben we eigenlijk niet gezien.

Al met al een hele dikke voldoende. Ik zou deze duikschool bij een ieder aanbevelen!

14 oktober 2015 beoordeeld

Goed verzorgde Arusun snorkeltrip. Zeer vriendelijke (bege-)leiding en de open bar en de snacks waren geweldig en in overvloed.

8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor alle watersporten is dit een zeer professioneel bedrijf. Zelf zijn wij er met de catamaran op uit geweest om te snorkelen. Zeer mooie catamaran met een prima kapitein Hector. Hij gaf duidelijke uitleg en was vriendelijk. Aan boord drank en eten dit zit bij de prijs inbegrepen zoals ook de uitrusting om te snorkelen.

Reizigers die Aruba Watersports Center bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Aruba Watersports Center geweest? Deel je ervaringen!