“Heerlijk gegeten!”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke skirt steak gegeten bij Papillon. Ook het wijnadvies bij het gerecht en de bediening van Roy waren uitstekend

Datum van bezoek: april 2019

10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter de "I ♡ Aruba" verscholen ligt dit sfeervolle restaurant. Wij hebben hier heerlijk gegeten! De super vriendelijke ober Roy heeft ons erg goed geholpen; we lieten hem eerst zijn hele verhaal in het Engels houden om vervolgens in het Nederlands te bestellen.. nogmaals sorry

Datum van bezoek: april 2019
22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Papillon, geweldige service en vriendelijk personeel. Ook een perfecte locatie als u nog uit wilt gaan. Wij komen zeker vaker terug!

18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie uitgebreide kaart op de Franse leest geschoeid.
Lobster Bisque was top, duo van Tuna heerlijk.
Lamsrack goed rosé gegaard.
Mooie wijnkaart en prima bediening van Nomi.
Kortom, prima adresje op de High rise met een goede prijs kwaliteit verhouding

18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag op Dia di Bandera met z’n zessen voortreffelijk gegeten bij Papillon. Goede tips & service van Nomi.

Reizigers die Papillon Restaurant bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Papillon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!