“Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader ☆”
Beoordeling van Papillon Restaurant

Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Achter de "I ♡ Aruba" verscholen ligt dit sfeervolle restaurant. Wij hebben hier heerlijk gegeten! De super vriendelijke ober Roy heeft ons erg goed geholpen; we lieten hem eerst zijn hele verhaal in het Engels houden om vervolgens in het Nederlands te bestellen.. nogmaals sorry

Datum van bezoek: april 2019

22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij Papillon, geweldige service en vriendelijk personeel. Ook een perfecte locatie als u nog uit wilt gaan. Wij komen zeker vaker terug!

18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie uitgebreide kaart op de Franse leest geschoeid.
Lobster Bisque was top, duo van Tuna heerlijk.
Lamsrack goed rosé gegaard.
Mooie wijnkaart en prima bediening van Nomi.
Kortom, prima adresje op de High rise met een goede prijs kwaliteit verhouding

18 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag op Dia di Bandera met z’n zessen voortreffelijk gegeten bij Papillon. Goede tips & service van Nomi.

3 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed eten en vriendelijk personeel! Er zijn ook vagatarische gerechten. Ik heb hier heerlijk gegeten mijn mijn ouders en vriend.

Datum van bezoek: november 2018
Maud V, Guest Relations Manager van Papillon Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2019

Beste Leontine,

bedankt voor je lieve woorden. We hebben erg genoten van jullie bezoek.

Bij Papillon kan je, naast vlees en vis, ook heerlijk vegetarisch en veganistisch eten.

Check onze webpagina voor de vegetarische gerechten (papillonaruba.com). Neem gerust contact op voor ons veganistische menu.

We hopen jullie snel weer te zien bij Papillon!

vriendelijke groeten,

het hele team van Papillon

Reizigers die Papillon Restaurant bekeken, bekeken ook

Palm Beach/Eagle Beach, Aruba

In Papillon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!