15 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
TravelocityUS$ 492
Orbitz.comUS$ 492
Agoda.comUS$ 496
Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad. Super netjes en schoon. Zeer vriendelijk personeel.
Zwembad goed verzorgd. Strandbedden service ook als erg fijn ervaren. Heerlijke bedden in de casita. Ook leuk de BBQ die je kan gebruiken

Datum van verblijf: mei 2022
Shari Sield, Marketing van Boardwalk Boutique Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Hi Joey,

Wat heerlijk te horen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad bij Boardwalk en tijdens jullie familievakantie alle amenities van strand tot BBQ goed wisten te waarderen. Kom nog eens terug!

Zonnige groet uit Aruba

Beoordeeld op 9 mei 2022

Een heerlijk verblijf hebben we (gezin van 4) gehad op Boardwalk. Schoon, fris, veilig, vriendelijk personeel, goed locatie. met step/ auto kom je het eiland eenvoudig rond.
Als je geen zin hebt in high rise , doe dan boardwalk!

Datum van verblijf: april 2022

Beste RGCP2022,

Hartelijk dank voor jullie review over het verblijf van jullie gezin bij Boardwalk, fantastisch te horen dat jullie het fijn hebben gehad.

Zonnige groet uit Aruba!

Beoordeeld op 17 februari 2022

Zelfs na de derde keer blijft het hotel ons aangenaam verrassen!
Heerlijk vertoeven in de gezellige en nette casita's, de prachtige tuin , aan het cosy zwembad of op het witte strand.
Super vriendelijk mensen , niets is hen teveel gevaagd.
En de zon krijg je er gratis bij :-)
het was weer een top-vakantie.

Datum van verblijf: januari 2022
Shari Sield, Marketing van Boardwalk Boutique Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2022

Hoe heerlijk dat jullie er wederom waren en zo'n top-vakantie hebben gehad bij Boardwalk.

Enorm bedankt voor jullie derde bezoek aan ons hotel, we kijken er nu al naar uit jullie de volgende keer weer warm te mogen verwelkomen op zonnig Aruba!

Warme groet,
Kimberly, Stephanie en het hele team

Beoordeeld op 23 januari 2022

We hebben met onze 2 kinderen van 8 en 5 genoten van ons verblijf in Boardwalk. Wat een prachtige huisjes in een prachtige tuin en dat op 5 min. loopafstand van Palm Beach. Zelfs op het strand vind je dezelfde perfecte service als in het resort, zoals uitstekende WiFi. Gastvrijheid bij receptie was super! Het is een oord van rust en een lust voor het oog in vergelijking met de grote massahotels die Aruba voornamelijk kent. Niet goedkoop, maar het geld wel dubbel en dwars waard.

Datum van verblijf: januari 2022
Shari Sield, Marketing van Boardwalk Boutique Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2022

Beste ybrasp2022,

Wat heerlijk te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf bij Boardwalk.

Hartelijk dank voor deze mooie complimenten en we hopen jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen!

Zonnige groet,

Beoordeeld op 13 oktober 2021

Ondertussen al 3 keer in dit mooie hotel mogen verblijven. De ontvangst is super met een glas champagne en de kamer is iedere keer weer even mooi en voorzien van alles wat je nodig hebt.
van strijkijzer tot koelbox om mee te nemen naar het strand, alles is aanwezig.

De bedden slapen heerlijk en verder heb je enorm veel ruimte in je eigen ''huisje''.
Iedere ochtend wordt er keurig schoongemaakt en staat er weer nieuwe ijsthee in de koelkast. Daarnaast is het hotel omgeving door enorm veel planten waardoor je echt de tropische sfeer ervaart.

Kortom, wil je naar Aruba en ben je op zoek naar een hotel wat je echt in de Arubaanse sfeer brengt? Kies dan voor Boardwalk!

Datum van verblijf: september 2021
Shari Sield, Marketing van Boardwalk Boutique Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2021

Masha danki Hilbert! Lovely that we were able to welcome you for the 3rd time again. Thank you so much for your wonderful review and for making the time to share this feedback on your recent stay.

We are so pleased to hear you enjoyed our boutique hotel and can't wait for your return visit to Aruba!

Sunny greetings,

Shari Sield