Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik heb hier in een prachtige casita mogen verblijven. Ik ben al vaak op Aruba geweest en in veel hotels overnacht, maar Boardwalk is in 1 woord: fantastisch! Alles ziet eruit als nieuw en er hangt een hele relaxte sfeer, waardoor je hier echt het ultieme Aruba gevoel beleefd. Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid en de service van al het personeel is enorm goed! De grote bbq’s bij de casita’s zijn een mooie toegevoegde waarde net als de buitendouche bij de casita. Kortom: wil je het ultieme Aruba gevoel beleven dan raad ik je aan om hiernaartoe te gaan.

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 februari 2020

We kwamen naar Aruba voor een huwelijk en wilden niet in een groot resort. De keus viel op Boardwalk Aruba. Vanaf het moment dat we binnenliepen, waren we verliefd! Prachtig resort, kleinschalig en zeer vriendelijk personeel! Elke ochtend wakker worden met een heerlijke smoothie en vers fruit van Eduardo’s. Onze jongens van 3 en 5 jaar vermaakten zich uitstekend in het prachtige zwembad. Heel erg bedankt voor de fijne vakantie; wij hebben heel erg genoten

Datum van verblijf: februari 2020
Boardwalk Hotel Aruba, Marketing van Boardwalk Boutique Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Beste LotteStok,

Wat heerlijk om te lezen dat jullie verliefd zijn geworden op Boardwalk, en dat nog wel op een reis naar Aruba die in het teken stond van een huwelijk. Het is super om te weten dat jullie, en jullie kleine jongens zo genoten hebben van ons hotel, het zwembad en de smoothies van Eduardo's. Ik zal jullie complimenten overbrengen aan ons personeel en bedankt dat jullie voor ons boutique hotel gekozen hebben voor jullie verblijf ik Aruba. Kom gauw eens terug!

Beoordeeld op 30 januari 2020

Boardwalk heeft de beste eigenschappen van een luxe hotel en een vakantiepark gecombineerd. Met een kindje van 1,5 jaar oud was het erg fijn om een ruim huisje te hebben waar ze rond kon rennen met aparte slaapkamers. Het was allemaal zo mooi afgewerkt en voelde zo schoon. Het was prachtig en luxe ingericht. En ook buiten het huisje en rondom de zwembaden is alles omgetoverd tot een prachtige tropische oase. Het is in het echt net zo mooi als op de foto's.
Daarnaast is de locatie perfect. Er is zoveel rust. En je kan de drukte en het strand met 2 minuten lopen opzoeken.
Wij komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: oktober 2019
TheBoardwalkAruba, Manager van Boardwalk Boutique Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Beste Esther120387,

Heel hartelijk dank voor je leuke review, en wat fijn te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie ruime casita, en in alle rust hebben kunnen genieten van onze tropische oase. Super te horen dat jullie zeker terug keren naar Boardwalk, we kijken er naar uit!

Beoordeeld op 21 januari 2020

In december hebben wij met onze twee kindjes kunnen genieten van deze fijne plek. De tuin in zowel het oude- als het nieuwe gedeelte is prachtig en ook met kindjes zijn de zwembaden een fijne plek om rustig te zitten en te spelen. Ook fijn is dat je strandbedjes kan reserveren zonder te betalen, er hangt een gezellig bordje met je naam er op klaar op het mooiste en rustig stukje strand van Aruba.
Echt een aanrader voor een rustige plek op Aruba op 3 minuten lopen van het strand!

Datum van verblijf: december 2019
TheBoardwalkAruba, Manager van Boardwalk Boutique Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Beste esmetromp,

Hartelijk dank voor jullie feedback, wat geweldig om te lezen dat jullie samen met jullie twee kinderen zo hebben genoten van ons hotel, de beide zwembaden, tropische tuinen en onze strandservice op Palm Beach met gratis strandbedjes en strandhutten. Het was ons een groot genoegen jullie te mogen verwelkomen bij Boardwalk en we hopen jullie in de toekomst terug te ontvangen.

Beoordeeld op 21 januari 2020

In december kunnen genieten in dit geweldige hotel. Wat een locatie om vakantie te mogen vieren!
De casita’s zijn mooi afgewerkt, allemaal uniek en voorzien van alles wat je maar nodig hebt. Je wordt vrolijk van alleen maar het aanzicht. De bedden liggen heerlijk en het is er zeer rustig waardoor je een goede nachtrust kan hebben.
Een groot gedeelte van het resort is nieuw, alles is zeer verzorgd. Mooi zwembad met fijne lig-/zitplekjes en een leuke hangmat boven het water.
Fijne service van de mensen die er werken. Ook een goede bereikbaarheid naar het strand, deze is op loopafstand. Zo ook de restaurantjes in de buurt zijn makkelijk aan te lopen.
Absolute aanrader, de volgende keer zal ik weer bij Boardwalk Botique Hotel boeken.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen

Beste karenbW7392GG,

Heel hartelijk dank voor deze prachtige review. Wat heerlijk om te horen dat je zo genoten hebt van je vakantie in ons hotel. Wij worden heel vrolijk van het lezen van dit mooie commentaar en horen zeer graag dat de bedden heerlijk liggen, onze casitas zo uniek zijn, alles goed verzorgd is, het zwembad mooi is en je ook fijne service hebt ontvangen van onze medewerkers, we zullen de complimenten overbrengen!

We verwelkomen je de volgende keer van harte terug bij Boardwalk Boutique Hotel en kijken uit naar je komst.