2 november 2017 beoordeeld

Zelf zijn we niet zo heel erg fan van de grote high rise hotels, dus dat maakte dat Boardwalk hotel ons meteen erg aansprak. De staf ontvangt je met liefde en plezier, alle vragen zijn welkom, denken goed mee en er is van alles mogelijk. De kamers/appartementen zijn heerlijk! Super schoon, groot, heerlijke bedden, prachtige badkamer, eigen veranda waar je kan BBQ-en. Je krijgt snorkelsetje en stoeltjes mee wanneer je op ontdekkingsreis gaat. Daarnaast hebben ze een heel fijn 'prive' stukje op het strand met heerlijke ligbedden. We voelden ons erg welkom en hebben hier met veel plezier de laatste dagen van onze vakantie doorgebracht. Aanrader!!!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Beste fleurlanda,

Het hele team werkt er hard aan om een fantastische ervaring voor u te creeren met de nadruk op schone huisjes en een persoonlijk en warm onthaal. Het is goed om te horen dat u gebruik heeft kunnen maken van de snorkels sets en strandstoelen die we onze gasten gratis aanbieden.

15 oktober 2017 beoordeeld

Ik heb een fantastisch verblijf gehad in Boardwalk!
De warme ontvangst en de prachtige Casita in Caraïbische getinte kleuren zorgden in een oogopslag voor dat zalige vakantiegevoel! Ons huisje was perfect in orde en na een prachtige dag op het strand was het steeds heel aangenaam terug te komen in een volledig gepoetst en super proper huisje! De casita had een volledig uitgeruste keuken en bbq waardoor je gezellig op je privé terras samen kon eten. ’s Morgens kon je ook steeds rekenen op een zeer lekker ontbijtje!
Boardwalk heeft ook een privéstrand waar je je heerlijk kan neerleggen op een zachte ligstoel onder een palapa waardoor je helemaal tot rust komt! Naast de oceaan kon je ook steeds gaan zwemmen in het zwembad van Boardwalk gelegen in de prachtige tropische tuin!
Kortom, Boardwalk heeft al de ingrediënten voor een zalige vakantie!
Dit kleine paradijsje zorgde voor een oase van rust en laat je bij vertrek al dromen van een terugkeer!
Dankjewel voor deze unieke ervaring en mij kan je zeker terug verwachten!

Verbleef: oktober 2017
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Beste drbr1990,

Het hele team werkt er hard aan om een fantastische ervaring voor u te creeren met de nadruk op propere huisjes en een warm ontvangst.

2 augustus 2017 beoordeeld

De accomodatie was heerlijk kleinschalig,schoon en leuk ingericht. De ligging was op loopafstand van restaurantjes en het strand, waar je gebruik kon maken van eigen gratis strandbedjes , parasols en handdoeken. Super verzorgd!
Het personeel was allemaal even vriendelijk en behulpzaam.
Dank jullie wel! Mede door jullie hebben we een prachtige vakantie gehad !! ☀️

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Beste sylvia927,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw reactie en aardige woorden ten zeerste.
Het is goed om te horen dat u heeft genoten van ons heerlijke en goed verzorgde strand op loopafstand en dat ons team een belangrijke bijdrage heeft kunnen geven aan jullie prachtige vakantie en geweldige ervaring.

23 juli 2017 beoordeeld

Zalig hotel met perfecte casita's: schoon, groot, licht, voldoende privacy. Enig minpuntje is het lawaai van de opspringende pomp iedere nacht en lawaai van het verkeer. 3 min lopen naar het strand dat ideaal gelegen is. Net na de grote drukte op palmbeach. Persoonlijk zou ik wel aanraden om een auto te huren. Zeker met kinderen en om boodschappen te halen. We hebben zo genoten dat we net hebben besloten om volgend jaar weer naar boardwalk te gaan!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Beste H5698YLpaulb,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw feedback en aardige woorden ten zeerste. Het is goed om te horen dat jullie erg hebben genoten van ons heerlijke strand op loopafstand van het hotel en de ruime casitas met veel privacy. Ik zal met maintenance overleggen of de pomp ook op andere tijden ingesteld kan worden zodat onze gasten er 's nachts geen last van hebben.
We zien er erg naar uit om jullie volgend jaar opnieuw te verwelkomen bij de Boardwalk Hotel.

11 mei 2017 beoordeeld

Voor de 4e keer bij Boardwalk Hotel verbleven en wederom een onvergetelijke vakantie gehad.
De casita's liggen in een mooie tuin, zijn schoon, ruim en hebben een terras buiten. En dan sinds kort ook nog een privé strand waar je heerlijk kan relaxen.
Al met al een stukje paradijs dat voelt als thuis!

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Beste Annette V,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw feedback en aardige woorden ten zeerste. Het is ook fantastisch dat jullie al 4 keer bij ons zijn geweest en nieuwe plannen hebben om volgend jaar terug te komen.
Het hele team werkt er hard aan om onze gasten de ervaring van een stukje paradijs te geven en dat jullie je volledig thuis voelen.
Wij zien er naar uit om jullie volgend jaar opnieuw te verwelkomen bij de Boardwalk.