“Heerlijk verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Boardwalk Hotel Aruba
Beoordeeld als nr. 2 van 24 hotels in Palm Beach/Eagle Beach
Eco-leadersNiveau Zilver
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na drie bezoeken kom ik nog steeds met veel plezier bij Boardwalk op vakantie. De casitas zijn mooi onderhouden, schoon en het is heerlijk dat je, je eigen bbqtje hebt op je balkon of patio, oftewel ontzettend ontspannen en dat tussen de palmbomen. Sinds oktober dit jaar hebben ze ook nog eens hun eigen prive strand op 2min loopafstand! Voor locale tips vind je een treasurebox in je huisje, erg creatief! Aanrader dus!!!

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Beste Blanche P,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wat fantastisch om te horen dat u al 3 x met veel plezier bij ons op vakantie bent geweest. Terugkomende gasten is het beste compliment dat wij kunnen krijgen.
Ons eigen prive strand is zeker een toegevoegde waarde sinds uw laatste bezoek aan ons en wat fijn dat u er zo van heeft genoten.
Wij hopen u graag in de toekomst nog meerdere keren te mogen verwelkomen op Aruba en bij Boardwalk Hotel.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Boardwalk Hotel Aruba
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 november 2016 beoordeeld

In onze gedachten genieten we nog steeds van een werkelijk onvergetelijk mooie vakantie.
Het Boardwalk small hotel was in deze precies wat aan onze wensen voldeed.
Omdat twee kleindochters mee waren (16 en 14 jaar) was voor ons casita 3 gereserveerd.
Woonkamer
keuken
twee separate slaap-en badkamers.
patio met tafel en stoelen, BBQ en hangmat.
Het in onze ogen mooiste appartement .
Iedere morgen ontbijt op het terras met het gevoel in de tuin te zitten.
Op 3 minuten lopen naar het strand stonden daar bij de gereserveerde beach hut de ligstoelen klaar.
Het hotelteam stond ons ieder moment v/d dag met raad en daad bij.
Hier komen we zeker terug bij een volgende vakantie naar het Happy Island.

Verbleef: Oktober, 2016

Beste Wiemalof,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw feedback en aardige woorden ten zeerste.
Het is goed om te horen dat u het appartement zo geweldig vond en volop heeft genoten van de sfeer, lekker ontbijtje op het terras en ons eigen strand op loopafstand. Wij verwelkomen u graag in de toekomst opnieuw met de overige kinderen en kleinkinderen bij de Boardwalk Hotel. Vergeet u dan niet witlof voor ons mee te nemen?

28 oktober 2016 beoordeeld

Eigenzinnig, eigentijds! Iets anders dan de andere hotels! Zeer zeker de moeite waard. Wat ons betreft het beste hotel van Aruba! Stephanie en Kimberly jullie hebben een goed concept, blijf het volhouden dan komen jullie er wel! Super bedankt dat jullie ons op zo'n korte termijn toch nog konden herbergen.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beste Robert de la F,

Het was fantastisch om jullie nogmaals bij Boardwalk te kunnen verwelkomen, terugkomende gasten is natuurlijk het beste compliment wat we kunnen krijgen. Met ons team werken we er hard aan om het goede concept van de Boardwalk te bewaken en zullen het zeker volhouden.
Wij hopen u graag in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op Aruba.

19 augustus 2016 beoordeeld

Ons verblijf bij Boardwalk was geweldig ! Super netjes, erg goed onderhoud zowel binnen als buiten door vriendelijk personeel! Ze staan altijd voor je klaar! Zelfs toen bleek dat ik moeite had met zwemmen door energiegebrek als gevolg van een chronische ziekte werd er een zwemvest geregeld. Ik ben hun erg dankbaar voor hun hulp! Dank jullie zeer. We hebben lekker gegeten op meerdere plaatsen in Aruba. Erg gezellig volk , altijd vrolijk. Super!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een oase van rust, prachtig mooie tuin, de casita's zijn echt schitterend, dichtbij het strand. Goede bedden. Het ontbijt was zeer verzorgd. Fantastische service. De receptie heeft zelfs strandstoelen, koelboxen en snorkels te leen. Een droomvakantie.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
12 augustus 2016 beoordeeld

Wat een heerlijke en relaxte plek om te verblijven. Ruime en schone appartementen in een tropische tuin. Rustig gelegen en toch binnen een paar stappen van het Palm Beach strand waar van alles te doen is.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
12 juli 2016 beoordeeld

Mijn man en ik verbleven enkele dagen in dit verborgen paradijs op Aruba. Bij aankomst wisten we het meteen: dit is helemaal wat wij willen. Gezellige casita's met elk een eigen buitenruimte waar je, door de vele planten, veel privacy hebt. De casita's zijn ruim, zeer netjes en kleurrijk ingericht. Wij hebben volop gebruikt gemaakt van het zwembad, de hangmatten en de ligstoelen die voor alle gasten ter beschikking zijn.
+ punten: ijsblokjes in de diepvries (daar waren we heel blij mee) en heerlijke homemade Icetea als 'welcome home' drankje. Want je voelt je er écht thuis.
Tip: elke casita heeft een eigen BBQ waar je gebruik van kan maken. Doe dit! Het is supergezellig om tussen het bakken door even verfrissing te zoeken in het zwembad!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Elise,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw toelichting en aardige woorden ten zeerste.
Het hele team werkt er hard aan om een fantastische ervaring voor u te creeren en wij voelen ons vereerd dat u van alle facetten heeft genoten en u echt thuis voelde bij ons.
Wij hopen u graag in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen op Aruba.

Front Office Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Palm Beach/Eagle Beach bekeken
nr. 1 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
4.579 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino
Aruba Marriott Resort & Stellari ...
nr. 9 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
5.895 beoordelingen
op 1.6 km afstand
Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino
Hilton Aruba Caribbean Resort & ...
nr. 14 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
nr. 3 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
2.500 beoordelingen
op 0.9 km afstand
Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino
Holiday Inn Resort Aruba - Beach ...
nr. 18 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
3.184 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Boardwalk Hotel Aruba geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Boardwalk Hotel Aruba

Adres: Bakval 20, Palm Beach/Eagle Beach, Aruba
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Aruba > Palm Beach/Eagle Beach
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 1 spahotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 2 romantisch hotel in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 2 hotel aan het strand in Palm Beach/Eagle Beach
Nr. 5 zakenhotel in Palm Beach/Eagle Beach
Prijsklasse: € 167 - € 416 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Boardwalk Hotel Aruba 3*
Aantal kamers: 13
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Boardwalk Hotel Aruba met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Boardwalk Vacation Retreat Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?