Boardwalk Hotel Aruba
Amsterdam Manor Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 24/05
US$ 244*
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 276 per nacht.

Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 308*
US$ 268*
HolidayInn.com
  • Gratis parkeren
Brickell Bay Beach Club & Spa(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 01/06
US$ 131*
Gratis annuleren tot 23/05
US$ 348*
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 395 per nacht.

Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 26/05
US$ 452*
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 534 per nacht.

Barcelo Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 509*
US$ 479*
Bookit.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 533 per nacht.

Tropicana Aruba Resort & Casino(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 31/05
US$ 149*
  • Zwembad
Divi Aruba Phoenix Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 313*
Bookit.com
  • Gratis parkeren
Marriott's Aruba Surf Club(Palm Beach/Eagle Beach)
Gratis annuleren tot 27/05
US$ 348*
US$ 326*
Orbitz.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 376 per nacht.

Bucuti & Tara Beach Resort Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 350*
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 422 per nacht.

5 november 2016 beoordeeld

In onze gedachten genieten we nog steeds van een werkelijk onvergetelijk mooie vakantie.
Het Boardwalk small hotel was in deze precies wat aan onze wensen voldeed.
Omdat twee kleindochters mee waren (16 en 14 jaar) was voor ons casita 3 gereserveerd.
Woonkamer
keuken
twee separate slaap-en badkamers.
patio met tafel en stoelen, BBQ en hangmat.
Het in onze ogen mooiste appartement .
Iedere morgen ontbijt op het terras met het gevoel in de tuin te zitten.
Op 3 minuten lopen naar het strand stonden daar bij de gereserveerde beach hut de ligstoelen klaar.
Het hotelteam stond ons ieder moment v/d dag met raad en daad bij.
Hier komen we zeker terug bij een volgende vakantie naar het Happy Island.

Verbleef: oktober 2016
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Beste Wiemalof,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw feedback en aardige woorden ten zeerste.
Het is goed om te horen dat u het appartement zo geweldig vond en volop heeft genoten van de sfeer, lekker ontbijtje op het terras en ons eigen strand op loopafstand. Wij verwelkomen u graag in de toekomst opnieuw met de overige kinderen en kleinkinderen bij de Boardwalk Hotel. Vergeet u dan niet witlof voor ons mee te nemen?

Sunny greetings,
Katinka Drupsteen
Front Office Manager

28 oktober 2016 beoordeeld

Eigenzinnig, eigentijds! Iets anders dan de andere hotels! Zeer zeker de moeite waard. Wat ons betreft het beste hotel van Aruba! Stephanie en Kimberly jullie hebben een goed concept, blijf het volhouden dan komen jullie er wel! Super bedankt dat jullie ons op zo'n korte termijn toch nog konden herbergen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beste Robert de la F,

Het was fantastisch om jullie nogmaals bij Boardwalk te kunnen verwelkomen, terugkomende gasten is natuurlijk het beste compliment wat we kunnen krijgen. Met ons team werken we er hard aan om het goede concept van de Boardwalk te bewaken en zullen het zeker volhouden.
Wij hopen u graag in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op Aruba.
Sunny greetings,

Katinka Drupsteen
Front Office Manager

19 augustus 2016 beoordeeld

Ons verblijf bij Boardwalk was geweldig ! Super netjes, erg goed onderhoud zowel binnen als buiten door vriendelijk personeel! Ze staan altijd voor je klaar! Zelfs toen bleek dat ik moeite had met zwemmen door energiegebrek als gevolg van een chronische ziekte werd er een zwemvest geregeld. Ik ben hun erg dankbaar voor hun hulp! Dank jullie zeer. We hebben lekker gegeten op meerdere plaatsen in Aruba. Erg gezellig volk , altijd vrolijk. Super!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een oase van rust, prachtig mooie tuin, de casita's zijn echt schitterend, dichtbij het strand. Goede bedden. Het ontbijt was zeer verzorgd. Fantastische service. De receptie heeft zelfs strandstoelen, koelboxen en snorkels te leen. Een droomvakantie.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
12 augustus 2016 beoordeeld

Wat een heerlijke en relaxte plek om te verblijven. Ruime en schone appartementen in een tropische tuin. Rustig gelegen en toch binnen een paar stappen van het Palm Beach strand waar van alles te doen is.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie