We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Vakantie Aruba” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Boardwalk Hotel Aruba

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Boardwalk Hotel Aruba
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 32 nuttige stemmen
“Vakantie Aruba”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 5 november 2016

In onze gedachten genieten we nog steeds van een werkelijk onvergetelijk mooie vakantie.
Het Boardwalk small hotel was in deze precies wat aan onze wensen voldeed.
Omdat twee kleindochters mee waren (16 en 14 jaar) was voor ons casita 3 gereserveerd.
Woonkamer
keuken
twee separate slaap-en badkamers.
patio met tafel en stoelen, BBQ en hangmat.
Het in onze ogen mooiste appartement .
Iedere morgen ontbijt op het terras met het gevoel in de tuin te zitten.
Op 3 minuten lopen naar het strand stonden daar bij de gereserveerde beach hut de ligstoelen klaar.
Het hotelteam stond ons ieder moment v/d dag met raad en daad bij.
Hier komen we zeker terug bij een volgende vakantie naar het Happy Island.

Verbleef Oktober, 2016
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordeling, 7 november 2016
Beste Wiemalof,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw feedback en aardige woorden ten zeerste.
Het is goed om te horen dat u het appartement zo geweldig vond en volop heeft genoten van de sfeer, lekker ontbijtje op het terras en ons eigen strand op loopafstand. Wij verwelkomen u graag in de toekomst opnieuw met de overige kinderen en kleinkinderen bij de Boardwalk Hotel. Vergeet u dan niet witlof voor ons mee te nemen?

Schrijf een beoordeling

1.155 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (13)
Datum | Waardering
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Helmond
5 van 5 bollen Beoordeeld op 28 oktober 2016

Eigenzinnig, eigentijds! Iets anders dan de andere hotels! Zeer zeker de moeite waard. Wat ons betreft het beste hotel van Aruba! Stephanie en Kimberly jullie hebben een goed concept, blijf het volhouden dan komen jullie er wel! Super bedankt dat jullie ons op zo'n korte termijn toch nog konden herbergen.

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
      Prijs/kwaliteit
      Locatie
      Slaapkwaliteit
      Kamers
      Hygiëne
      Service

TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordeling, 3 november 2016
Beste Robert de la F,

Het was fantastisch om jullie nogmaals bij Boardwalk te kunnen verwelkomen, terugkomende gasten is natuurlijk het beste compliment wat we kunnen krijgen. Met ons team werken we er hard aan om het goede concept van de Boardwalk te bewaken en zullen het zeker volhouden.
Wij hopen u graag in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op Aruba.

Nederweert, The Netherlands
5 van 5 bollen Beoordeeld op 19 augustus 2016

Ons verblijf bij Boardwalk was geweldig ! Super netjes, erg goed onderhoud zowel binnen als buiten door vriendelijk personeel! Ze staan altijd voor je klaar! Zelfs toen bleek dat ik moeite had met zwemmen door energiegebrek als gevolg van een chronische ziekte werd er een zwemvest geregeld. Ik ben hun erg dankbaar voor hun hulp! Dank jullie zeer. We hebben lekker gegeten op meerdere plaatsen in Aruba. Erg gezellig volk , altijd vrolijk. Super!

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie

5 van 5 bollen Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een oase van rust, prachtig mooie tuin, de casita's zijn echt schitterend, dichtbij het strand. Goede bedden. Het ontbijt was zeer verzorgd. Fantastische service. De receptie heeft zelfs strandstoelen, koelboxen en snorkels te leen. Een droomvakantie.

Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie
Reeuwijk, Nederland
5 van 5 bollen Beoordeeld op 12 augustus 2016

Wat een heerlijke en relaxte plek om te verblijven. Ruime en schone appartementen in een tropische tuin. Rustig gelegen en toch binnen een paar stappen van het Palm Beach strand waar van alles te doen is.

Verbleef Juli, 2016, bezocht met familie

Antwerp, Antwerpen, Belgium
5 van 5 bollen Beoordeeld op 12 juli 2016

Mijn man en ik verbleven enkele dagen in dit verborgen paradijs op Aruba. Bij aankomst wisten we het meteen: dit is helemaal wat wij willen. Gezellige casita's met elk een eigen buitenruimte waar je, door de vele planten, veel privacy hebt. De casita's zijn ruim, zeer netjes en kleurrijk ingericht. Wij hebben volop gebruikt gemaakt van het zwembad, de hangmatten en de ligstoelen die voor alle gasten ter beschikking zijn.
+ punten: ijsblokjes in de diepvries (daar waren we heel blij mee) en heerlijke homemade Icetea als 'welcome home' drankje. Want je voelt je er écht thuis.
Tip: elke casita heeft een eigen BBQ waar je gebruik van kan maken. Doe dit! Het is supergezellig om tussen het bakken door even verfrissing te zoeken in het zwembad!

• Verbleef Juli, 2016, bezocht met een partner
      Slaapkwaliteit
      Hygiëne
      Service
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordeling, 26 juli 2016
Beste Elise,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw toelichting en aardige woorden ten zeerste.
Het hele team werkt er hard aan om een fantastische ervaring voor u te creeren en wij voelen ons vereerd dat u van alle facetten heeft genoten en u echt thuis voelde bij ons.
Wij hopen u graag in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen op Aruba.

North Brabant Province, The Netherlands
5 van 5 bollen Beoordeeld op 21 mei 2016

Helemaal geweldig in alle denkbare opzichten met een prachtige tuin en geweldige beheerders
Superior in all thinkable ways, happy small hotel with a beautiful garden en beautiful management
Wij hebben enorm genoten
We have enjoyed

Verbleef Mei, 2016, bezocht met een partner

TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordeling, 25 mei 2016
Beste Edjem,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Fantastisch om te horen dat jullie je verblijf hier bij ons geweldig vonden in alle denkbare opzichten.
UW aardige woorden over de prachtige tuin en beautiful management zal ik zeker bespreken met Kimberly en Stephanie.
Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst bij de Boardwalk Hotel.

Terneuzen, Nederland
5 van 5 bollen Beoordeeld op 18 mei 2016

We hebben een uitstekend verblijf bij Boardwalk gehad. Service is top, men denkt met je mee, geven tips, schoonmaak is uitstekend. Ontbijt ook heerlijk. Receptiemedewerkers kunnen alles voor je regelen. Ook na terugkomst van onze bruiloft leuke verrassing in de casita. Geweldig leuk! Wij gaan zekerrrr terug!

Verbleef Mei, 2016, bezocht met familie

Beste Chambica,

Dank je wel voor je enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen je aardige woorden ten zeerste.
Het hele team werkt er hard aan om een fantastische ervaring voor de gasten te creeren en helemaal als ze ook nog hier trouwen. Jullie zagen er fantastisch uit!
Wij hopen jullie graag in de toekomst voor een "anniversary" nog een keer te mogen verwelkomen op Aruba.

Den Haag, Nederland
Niveau bijdrager
24 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 14 mei 2016

Kleinschalig hotel dat bestaat uit appartementen van verschillende grote. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Elke dag schoonmaak en verse handdoeken voor naar het strand. Appartement is van alle gemakken voorzien. Enige nadeel vonden wij de haan die elke nacht al vroeg aan het kraaien was.

Kamertip: Wij vonden onze kamer, nummer 21 , erg geschikt voor een familie met 2 kinderen. 2 aparte slaapkamer ...
Bekijk meer kamertips
Verbleef Mei, 2016, bezocht met familie

TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordeling, 18 mei 2016
Beste familie uit Den Haag,

Mijn excuses voor het gekraai van de haan, deze houdt helaas geen rekening met de welverdiende rust van onze gasten.
Wij hopen u ondanks het gekraai graag in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen op Aruba.

Edegem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 5 maart 2016

Een excellente dienstverlening
Een fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel
Casitas liggen in het groen en bieden alle comfort en rust
goede internetverbinding /kamers 1°verdiep bieden mooi uitzicht en liggen uit de wind

Verbleef Februari, 2016, bezocht met een partner

TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordeling, 7 maart 2016
Beste jozef_heyne,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw feedback en aardige woorden ten zeerste, met name over de excellente dienstverlening.
Het is goed om te horen dat u heeft genoten van het heerlijke ontbijt, comfort en rust.
Wij hopen u graag in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen op Aruba.

Front Office Manager
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Palm Beach/Eagle Beach bekeken
nr. 1 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
5.0 van 5 bollen 4.189 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino
Aruba Marriott Resort & Stellari ...
nr. 9 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
nr. 3 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
4.5 van 5 bollen 2.249 beoordelingen
op 0.9 km afstand
Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino
Holiday Inn Resort Aruba - Beach ...
nr. 15 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
4.5 van 5 bollen 2.639 beoordelingen
op 3.5 km afstand
Amsterdam Manor Beach Resort
Amsterdam Manor Beach Resort
nr. 5 van 24 in Palm Beach/Eagle Beach
4.5 van 5 bollen 2.076 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Boardwalk Hotel Aruba geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Boardwalk Hotel Aruba

Gelegenheid: Boardwalk Hotel Aruba
Adres: Bakval 20, Palm Beach/Eagle Beach, Aruba
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Aruba > Palm Beach/Eagle Beach
Voorzieningen:
Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): € 229 - € 496
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Boardwalk Hotel Aruba 3*
Aantal kamers: 13
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Boardwalk Hotel Aruba met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Boardwalk Vacation Retreat Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?