Boardwalk Hotel Aruba
Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 439*
Marriott Hotels
  • Zwembad
Amsterdam Manor Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 375*
US$ 244*
  • Gratis parkeren
Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 308*
US$ 268*
HolidayInn.com
  • Gratis parkeren
Brickell Bay Beach Club & Spa(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 163*
  • Gratis parkeren
Marriott's Aruba Surf Club(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 376*
US$ 348*
Marriott
  • Zwembad
Divi Aruba Phoenix Beach Resort(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 319*
US$ 366*
  • Gratis parkeren
Tropicana Aruba Resort & Casino(Palm Beach/Eagle Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 163*
US$ 149*
  • Zwembad
Bucuti & Tara Beach Resort Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 427*
US$ 350*
  • Gratis parkeren
Barcelo Aruba(Palm Beach/Eagle Beach)
US$ 770*
US$ 483*
getaroom.com
28 oktober 2016 beoordeeld

Eigenzinnig, eigentijds! Iets anders dan de andere hotels! Zeer zeker de moeite waard. Wat ons betreft het beste hotel van Aruba! Stephanie en Kimberly jullie hebben een goed concept, blijf het volhouden dan komen jullie er wel! Super bedankt dat jullie ons op zo'n korte termijn toch nog konden herbergen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Beste Robert de la F,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw feedback en aardige woorden ten zeerste.
Het was fantastisch om jullie nogmaals bij Boardwalk te kunnen verwelkomen, terugkomende gasten is natuurlijk het beste compliment wat we kunnen krijgen. Met ons team werken we er hard aan om het goede concept van de Boardwalk te bewaken en zullen het zeker volhouden.
Wij hopen u graag in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op Aruba.
Sunny greetings,

Katinka Drupsteen
Front Office Manager

19 augustus 2016 beoordeeld

Ons verblijf bij Boardwalk was geweldig ! Super netjes, erg goed onderhoud zowel binnen als buiten door vriendelijk personeel! Ze staan altijd voor je klaar! Zelfs toen bleek dat ik moeite had met zwemmen door energiegebrek als gevolg van een chronische ziekte werd er een zwemvest geregeld. Ik ben hun erg dankbaar voor hun hulp! Dank jullie zeer. We hebben lekker gegeten op meerdere plaatsen in Aruba. Erg gezellig volk , altijd vrolijk. Super!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een oase van rust, prachtig mooie tuin, de casita's zijn echt schitterend, dichtbij het strand. Goede bedden. Het ontbijt was zeer verzorgd. Fantastische service. De receptie heeft zelfs strandstoelen, koelboxen en snorkels te leen. Een droomvakantie.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
12 augustus 2016 beoordeeld

Wat een heerlijke en relaxte plek om te verblijven. Ruime en schone appartementen in een tropische tuin. Rustig gelegen en toch binnen een paar stappen van het Palm Beach strand waar van alles te doen is.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
12 juli 2016 beoordeeld

Mijn man en ik verbleven enkele dagen in dit verborgen paradijs op Aruba. Bij aankomst wisten we het meteen: dit is helemaal wat wij willen. Gezellige casita's met elk een eigen buitenruimte waar je, door de vele planten, veel privacy hebt. De casita's zijn ruim, zeer netjes en kleurrijk ingericht. Wij hebben volop gebruikt gemaakt van het zwembad, de hangmatten en de ligstoelen die voor alle gasten ter beschikking zijn.
+ punten: ijsblokjes in de diepvries (daar waren we heel blij mee) en heerlijke homemade Icetea als 'welcome home' drankje. Want je voelt je er écht thuis.
Tip: elke casita heeft een eigen BBQ waar je gebruik van kan maken. Doe dit! Het is supergezellig om tussen het bakken door even verfrissing te zoeken in het zwembad!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
TheBoardwalkAruba, Front Office Manager van Boardwalk Hotel Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Beste Elise,

Dank u wel voor uw enthousiaste review van de Boardwalk Hotel. Wij waarderen uw toelichting en aardige woorden ten zeerste.
Het hele team werkt er hard aan om een fantastische ervaring voor u te creeren en wij voelen ons vereerd dat u van alle facetten heeft genoten en u echt thuis voelde bij ons.
Wij hopen u graag in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen op Aruba.
Sunny greetings,

Katinka Drupsteen