28 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 706
Hotels.comUS$ 706
PricelineUS$ 977
Beoordeeld op 11 december 2019

Wel veel jong personeel wat nog veel van het oude personeel moet leren! Service en vriendelijkheid staat voorop.
Helaas een minpuntje het eten in net buffetrestaurant voldeed niet. Veel hetzelfde. Het hotel heeft ook nog vier restaurantjes in het hotel.
De Italiaan is een aanrader. Zeer gezellig en goed. Mexicaan ook goed.
Helaas moet je smorgens al heel vroeg opstaan. De bedjes bij het zwembad liggen de handdoeken er al om half zes. Mensen hebben soms een bedje op het strand en een bedje bij het zwembad. De helft van de tijd zijn ze er niet. Verder zijn het mooie kamers en het hotel is heel schoon. Er komen veel mensen al meerdere jaren. Omdat het heel gezellig en vriendelijk is.

Datum van verblijf: december 2019
AureliaC202, Manager van Barceló Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Beste AnneliesV1004,

Allereerst willen we u bedanken voor het opnieuw kiezen van ons hotel in Barceló Aruba voor uw vakantie en voor schrijven van deze prachtige ervaring van uw recente verblijf bij ons. Het is zeer de moeite waard om te lezen dat we blijven voldoen aan al uw vakantiebehoeften en wensen elk jaar.

Uw enthousiasme voor onze medewerkers wordt zeer op prijs gesteld en zal een grote bron van motivatie zijn, we zullen zeker niet nalaten om uw zeer vriendelijke complimenten aan iedereen over te brengen.

Nogmaals bedanken we u voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en kijken we ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groten,
Barceló Aruba Team

Beoordeeld op 22 oktober 2018

Een week door gebracht, fijn resort, vriendelijk personeel en alles is zeer goed onderhouden( zwembad, tuin ,strand etc...) . Het eten is erg gevarieerd en er is dagelijks voor ieder wat wils. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
AureliaC202, Quality Manager van Barceló Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Beste Robert Everaars,

Het is een ware genoegen om te mogen lezen dat wij Uw verwachtingen tegemoet zijn gekomen.
Ons personeel is inderdaad zeer belangrijk in dit proces en wij zullen met veel plezier uw comentaar aan hun doen toekomen.
W hopen U in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Barcelo Aruba Team

Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

afgelopen augustus ben ik op vakantie gegaan naar mijn favo hotel op Aruba Barcelo. ik kan niet wachten om volgend jaar terug te komen dankzij George en het team Jane Eugene en Oti Buddy. geweldige service. lekker eten en het animatie team ik heb nog nooit zo genoten van een vakantie :-)

Datum van verblijf: augustus 2018
Aurelia C, Quality Manager van Barceló Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Beste Marjo d,

Bedankt voor het delen van deze geweldige beoordeling van uw recente verblijf in Barceló Aruba. We zijn heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten en zijn het er zeker mee eens dat onze toegewijde medewerkers een sleutelrol spelen in de algehele ervaring van onze gasten. Het hele team werkt heel hard om ervoor te zorgen dat we een hoge standaard van service en een warme, gedenkwaardige ervaring leveren.

Nogmaals bedankt voor deze hartverwarmende beoordeling van uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Vriendelijke groet,
Barcelo Aruba Team

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Goed hotel, all-inclusive formule, eten matig-goed, personeel zeer aardig, wifi matig. Teveel en te lang lawaai door animatie en van de boulevard. Geen dubbel glas op kamer, dus lawaai hoorbaar op de hogere verdiepingen.Wel heel vriendelijk personeel. Kregen desgevraagd een andere kamer bij aankomst en hoefden niets te betalen voor een late check-out!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Sowfi M, Quality Coordinator van Barceló Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste ChiCha2018,

We willen u eerst bedanken voor het kiezen van onze Barceló Aruba voor uw vakantie op Aruba en om ons te laten weten wat uw zorgen zijn met betrekking tot uw tijd in ons hotel, omdat het ons de mogelijkheid biedt om naar gebieden te kijken die mogelijk voor verbetering vatbaar zijn.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat de geluidsniveaus altijd binnen de redelijke limieten blijven, zodat onze gasten niet worden gestoord door lawaai van buitenaf. Soms is het onmogelijk om dit te garanderen, omdat er overdag momenten zullen zijn waar geluid van de straat gehoord kan worden, vooral op onze laagste verdiepingen. We zijn echter blij om te weten dat we dankbaar beschikbaarheid hadden en in staat waren om u alternatieve accommodatie te bieden.

Nogmaals bedanken we u voor het delen van uw ervaring met ons en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.

Barceló Aruba

Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik HOU van dit hotel, het is er supernetjes en het ontbijt is ontzettend uitgebreid en echt heerlijk! De mensen zijn ontzettend gastvrij en zorgen dat je niets tekort komt! Neem nou mevrouw Jane Braafhart; zij kwam elke dag even een praatje maken en toen er iets bij het ontbijt op was, zorgde zij er persoonlijk voor dat het meteen aangevuld werd. Dus als je houdt van een schoon, zeer gastvrij hotel met lekker eten dan is Barcelo the place to be!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Sowfi M, Quality Coordinator van Barceló Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Dear Sanneflinterman,

Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Aruba. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.

It was our pleasure hosting you and we hope you will visit us again very soon.

Kind regards,
Barceló Aruba