Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

afgelopen augustus ben ik op vakantie gegaan naar mijn favo hotel op Aruba Barcelo. ik kan niet wachten om volgend jaar terug te komen dankzij George en het team Jane Eugene en Oti Buddy. geweldige service. lekker eten en het animatie team ik heb nog nooit zo genoten van een vakantie :-)

Datum van verblijf: augustus 2018
Aurelia C, Quality Manager van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018

Beste Marjo d,

Bedankt voor het delen van deze geweldige beoordeling van uw recente verblijf in Barceló Aruba. We zijn heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten en zijn het er zeker mee eens dat onze toegewijde medewerkers een sleutelrol spelen in de algehele ervaring van onze gasten. Het hele team werkt heel hard om ervoor te zorgen dat we een hoge standaard van service en een warme, gedenkwaardige ervaring leveren.

Nogmaals bedankt voor deze hartverwarmende beoordeling van uw verblijf bij ons, we kijken uit naar uw volgende bezoek.

Vriendelijke groet,
Barcelo Aruba Team

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Goed hotel, all-inclusive formule, eten matig-goed, personeel zeer aardig, wifi matig. Teveel en te lang lawaai door animatie en van de boulevard. Geen dubbel glas op kamer, dus lawaai hoorbaar op de hogere verdiepingen.Wel heel vriendelijk personeel. Kregen desgevraagd een andere kamer bij aankomst en hoefden niets te betalen voor een late check-out!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Sowfi M, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste ChiCha2018,

We willen u eerst bedanken voor het kiezen van onze Barceló Aruba voor uw vakantie op Aruba en om ons te laten weten wat uw zorgen zijn met betrekking tot uw tijd in ons hotel, omdat het ons de mogelijkheid biedt om naar gebieden te kijken die mogelijk voor verbetering vatbaar zijn.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat de geluidsniveaus altijd binnen de redelijke limieten blijven, zodat onze gasten niet worden gestoord door lawaai van buitenaf. Soms is het onmogelijk om dit te garanderen, omdat er overdag momenten zullen zijn waar geluid van de straat gehoord kan worden, vooral op onze laagste verdiepingen. We zijn echter blij om te weten dat we dankbaar beschikbaarheid hadden en in staat waren om u alternatieve accommodatie te bieden.

Nogmaals bedanken we u voor het delen van uw ervaring met ons en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.

Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik HOU van dit hotel, het is er supernetjes en het ontbijt is ontzettend uitgebreid en echt heerlijk! De mensen zijn ontzettend gastvrij en zorgen dat je niets tekort komt! Neem nou mevrouw Jane Braafhart; zij kwam elke dag even een praatje maken en toen er iets bij het ontbijt op was, zorgde zij er persoonlijk voor dat het meteen aangevuld werd. Dus als je houdt van een schoon, zeer gastvrij hotel met lekker eten dan is Barcelo the place to be!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Sowfi M, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Dear Sanneflinterman,

Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Barceló Aruba. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.

It was our pleasure hosting you and we hope you will visit us again very soon.

Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldige vakantie gehad met geweldige service. Jane Braafhart heeft ons goed opgevangen en voor de nodige gezorgd voor onze kleine meid. De rest van de staff was ook zeer behulpzaam en het eten was geweldig! Barceló Aruba is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear angeloroga,

It was our pleasure hosting you and we hope you will visit us again very soon.

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben genoten van onze vakantie n kamer voor mn man was het superromantisch zelfs mn baby heeft het fantastisch gehad ben heel dankbaar voor een topservice van mevr Natasha Vreeswyk n haar collegas zo door blyven houden schatjes it was top.Geen spyt voor j geld mensn het s j geld waard geloof m.See you guys soon this hotel is the best n keep it up and thank u once again for my greatest vacation ever.

Datum van verblijf: augustus 2018
Sowfi M, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Dear Bisessar V,

It was our pleasure having you stay with us and we certainly look forward to serving you again.