Beoordeeld op 20 juni 2018

Zonder woorden. Uitstekend ervaring. De service was van heel goede kwaliteit, wat betreft het hele hotel van Barcelo Aruba. We hebben heel veel geniet van de room service, bar en het eten was heerlijk.Super!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Sowfi M, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Beste charlenequant,

Bedankt voor de geweldige feedback van je recente vakantie-ervaring bij onze Barceló Aruba; gasttevredenheid is ons belangrijkste doel en er is niets beter dan dat te bereiken, we zijn blij dat ons hotel en het personeel in staat waren om aan al uw behoeften te voldoen tijdens uw verblijf.

We zijn heel blij dat je van je verblijf hebt genoten en hopen echt dat je ons opnieuw zult bezoeken.

Met vriendelijke groeten,
Barceló Aruba

Beoordeeld op 20 mei 2018

Het was fantastisch.
Wat een service van Jessica Maduro en Sandra Steba.
Ze staan altijd voor je klaar, het maakt niet welke service je vraagt.
We gaan zeker terug!
Mooie kamers, mooi strand!
Heerlijk eten!

Datum van verblijf: mei 2018
Sowfi M, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Beste joukeheringa,

Bedankt voor het delen van deze geweldige beoordeling van uw recente verblijf in Barceló Aruba. We zijn heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten en zijn het er zeker mee eens dat Jessica en Sandra een geweldige service geven. Het hele team werkt heel hard om ervoor te zorgen dat we een hoge standaard van service en een warme, gedenkwaardige ervaring leveren.

We kijken erg uit naar uw volgend bezoek.

Barceló Aruba

Beoordeeld op 26 maart 2018

Hotel is super, personeel erg vriendelijk en service gericht, wij herinneren ons bij het ontbijt de goede bediening door Eddynia en Renato, altijd vrolijk. Het strand is perfect alleen de reserveringsregeling is slecht. Het blijkt gebruikelijk te zijn dat gasten om 06.00 uur reserveren voor een afdak en vervolgens de hele dag niet op komen dagen. Hier wordt helaas niet tegen opgetreden.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Sowfi M, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Beste chrisV374YC,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons Barceló Aruba hotel voor uw vakantie in Aruba en voor de beoordeling die u op TripAdvisor hebt gedeeld.
We zijn ook erg blij om te lezen dat u ons team te allen tijde deskundig, behulpzaam en vriendelijk vond.
Volgens het hotelbeleid is het reserveren van palapas niet toegestaan. We doen ons best om het volgende van deze standaard te garanderen, vooral tijdens hoge bezettings als dit vaker gebeurt en we verontschuldigen ons dat we uitzonderlijk niet in staat zijn om een totale controle over deze kwestie te hebben tijdens uw verblijf.

Nogmaals bedanken we u voor het delen van uw ervaring met ons en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.

Sowfi / Quality Coordinator

Beoordeeld op 11 februari 2018

Heel vriendelijk personeel, met uitstekende service. Goede ligging bij diverse uitgaansgelegenheden. Kamers zijn goed, maar hebben upgrade nodig. Airco werkt niet goed, dan maar deur open, echter kamer aan buitenkant en hooo herrie van buiten.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Sowfi M, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2018

Beste Gert-Jan d,

Graag willen wij u bedanken voor uw voorkeur bij het selecteren van ons Barceló Aruba hotel voor uw vakantie op Aruba, evenals voor het nemen van uw tijd om ons te vertellen over uw recente ervaring bij ons.
Wij waarderen uw vriendelijke woorden over de locatie van het hotel en de nabijheid van het strand, restaurants en winkels. Echt, ons hotel ligt in een onverslaanbare omgeving waar gasten kunnen genieten van de hele kust van Palm Beach.

Gelieve er zeker van te zijn dat uw feedback in aanmerking zal worden genomen voor toekomstige gastervaringen.

Sowfi / Quality Coordinator

Beoordeeld op 15 januari 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel!!
Het is ongelofelijk dat 125 personen worden ingecheckt in nog geen halfuur.
Het personeel is superaardig en behulpzaam. De restaurants prima in orde en het eten verzorgd, heerlijk en zeer gevarieerd. Dit jaar voor de tweede keer voor twee weken in dit hotel verbleven en volgend jaar komen we zeker weer terug.
Special thanks to Jenny!

Datum van verblijf: januari 2018
Aurelia C, Quality Coordinator van Barcelo Aruba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2018

Beste Suzanne V,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze prachtige opmerkingen op Tripadvisor, we zijn zeer verheugd dat u van uw verblijf onder ons genoten hebt.
Ook zijn we erg blij om te lezen dat u ons receptiepersoneel te allen tijde deskundig, behulpzaam en oprecht vriendelijk vond.

Nogmaals bedankt voor deze zeer vriendelijke beoordeling van ons hotel.

Vriendelijke groeten,
Sowfi Maduro / Quality Coordinator