29 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 678
Hotels.comUS$ 678
AlgotelsUS$ 769
Beoordeeld op 3 mei 2022

Riu Palace Aruba is top Hotel.
Was er voor de tweede maal geweest was 15 jaar geleden is nog steeds een top hotel
zeer goede ligging zeer mooie kamers , en het eten is er zeer goed als ook de servies is er top , zeer vriendelijk personeel , en aanrader voor iedereen top hotel,
in een zeer mooi eiland ,

Kamertip: kamer met zij links zee zicht is zeer mooi hoe hogere verdieping hoe mooier zicht,
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 20 januari 2022

Groot, schoon hotel, heel vriendelijk personeel , goede service, leuke professionele shows, prima animatie team. Er vonden wel werkzaamheden plaats wat soms wel wat lawaai veroorzaakte.
Mooi strand, prachtig blauwe zee. Enorme keuze aan voedsel. We zijn er 2 weken geweest maar hebben ons geen minuut verveeld. Enige probleem wat we hadden was dat steeds de pasjes voor onze kamer toegang niet werkten.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 14 december 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn ook hier in Aruba Riu Palace
Ten eerst er word verbouwd
Onderhoud is nodig
Wij slapen op de 10e verdieping dus boven de 9e
En we staan op tijd op en we ontbijten
En horen op het strand niks ervan
En bij het zwembad soms wat
Dus als je heen gaat geniet ervan ga ontbijten en daarna je ding doen en blijf als het kan niet op je kamer
Na de dag indeling komen wij voor het avond eten weer op de kamer en dan horen we zeker geen geluiden .
De animatie doet zijn best om de hele dag wat de doen echt super
Je kan eten wat je wil echt zo veel variatie
Je kan drinken wat je wil , zo veel variatie
Je kan luieren wat je wil zoveel rust
Het strand is zo mooi , daar wil je zijn
Wij genieten hier zoveel en uitstapjes kan je maken zoveel je wil

Kamertip: Zorg voor zonnebrand de zon is erg sterk
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 7 december 2021

Op dit moment zijn we in Riu Palace Aruba en er zijn werkzaamheden bezig op de 3e en 9e etage.

De hele dag drilboren en steigers voor de kamers.
Ik zeg zonde van je geld op dit moment.

De bouwlui lopen de hele dag langs je kamer

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 30 oktober 2021

Wat een hotel, super!! Personeel een dikke 10, entertainment volop !
Enig puntje van aandacht is het volume tijdens het avond entertainment, geluidsniveau van de Ziggodome op een hockeyveld.

We gaan zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2021